AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg bor i ett nytt område. Trener hver morgen/formiddag, men etter det mangler jeg motivasjon til å gjøre noe. Jeg har noen gamle hobbyer, som søm og lesing, men mangler inspirasjon og motivasjon. Dagen blir liksom til at jeg ikke gjør då mye. Vasker og rydder litt, men ute er det fint vær og jeg føler dagen blir til scrolling, KG og TV. Ute er det ingenting å holde på med. Har ikke venner å henge med heller. Hender jeg avtaler en date bare gor å ha noe å gjøre. Jeg bor i Rogaland. Noen som har forslag? Anonymkode: 81a05...626
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Geocaching, stolpejakt, fjelltur, parktur/tur rundt vann (er mange slike i Rogaland), binge en TV-serie, se en god film, lage deg en god middag, lese en bok, spille spill... Anonymkode: eaf3e...c35 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:01 #3 Skrevet mandag kl 09:01 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Geocaching, stolpejakt, fjelltur, parktur/tur rundt vann (er mange slike i Rogaland), binge en TV-serie, se en god film, lage deg en god middag, lese en bok, spille spill... Anonymkode: eaf3e...c35 Kjede meg basically 🤣 Anonymkode: 81a05...626
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:43 #4 Skrevet mandag kl 09:43 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kjede meg basically 🤣 Anonymkode: 81a05...626 Du høres litt deprimert ut? Anonymkode: f1b0e...291 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:01 #5 Skrevet mandag kl 23:01 AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 11.52): Jeg bor i ett nytt område. Trener hver morgen/formiddag, men etter det mangler jeg motivasjon til å gjøre noe. Jeg har noen gamle hobbyer, som søm og lesing, men mangler inspirasjon og motivasjon. Dagen blir liksom til at jeg ikke gjør då mye. Vasker og rydder litt, men ute er det fint vær og jeg føler dagen blir til scrolling, KG og TV. Ute er det ingenting å holde på med. Har ikke venner å henge med heller. Hender jeg avtaler en date bare gor å ha noe å gjøre. Jeg bor i Rogaland. Noen som har forslag? Anonymkode: 81a05...626 Jobbe? Anonymkode: 69a28...f1e
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:16 #6 Skrevet mandag kl 23:16 Pokemon go, er ganske mange voksne som løper rundt med det der til alle tider. Bibliotek, bokprat og diverse, er veldig populært men spørs jo litt hvor du bor og kanskje ikke den beste tiden nå da det blir sommer redusert. Kan jo være greit å finne noe som du liker der du har mulighet til å treffe på potensielle venner? Er du 20åra eller 40? Anonymkode: 2438d...0da
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:59 #7 Skrevet tirsdag kl 04:59 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kjede meg basically 🤣 Anonymkode: 81a05...626 Hvorfor spør du om forslag hvis alt er kjedelig? Anonymkode: eaf3e...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå