Gå til innhold

Forslag til hva jeg kan bruke denne dagen til

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i ett nytt område. 

Trener hver morgen/formiddag, men etter det mangler jeg motivasjon til å gjøre noe. 

Jeg har noen gamle hobbyer, som søm og lesing,  men mangler inspirasjon og motivasjon. 

Dagen blir liksom til at jeg ikke gjør då mye. Vasker og rydder litt, men ute er det fint vær og jeg føler dagen blir til scrolling, KG og TV. Ute er det ingenting å holde på med. Har ikke venner å henge med heller. 

Hender jeg avtaler en date bare gor å ha noe å gjøre. 

Jeg bor i Rogaland. Noen som har forslag?

Anonymkode: 81a05...626

AnonymBruker
Skrevet

Geocaching, stolpejakt, fjelltur, parktur/tur rundt vann (er mange slike i Rogaland), binge en TV-serie, se en god film, lage deg en god middag, lese en bok, spille spill...

Anonymkode: eaf3e...c35

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Geocaching, stolpejakt, fjelltur, parktur/tur rundt vann (er mange slike i Rogaland), binge en TV-serie, se en god film, lage deg en god middag, lese en bok, spille spill...

Kjede meg basically 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kjede meg basically 🤣

Du høres litt deprimert ut?

Anonymkode: f1b0e...291

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 11.52):

Jeg bor i ett nytt område. 

Trener hver morgen/formiddag, men etter det mangler jeg motivasjon til å gjøre noe. 

Jeg har noen gamle hobbyer, som søm og lesing,  men mangler inspirasjon og motivasjon. 

Dagen blir liksom til at jeg ikke gjør då mye. Vasker og rydder litt, men ute er det fint vær og jeg føler dagen blir til scrolling, KG og TV. Ute er det ingenting å holde på med. Har ikke venner å henge med heller. 

Hender jeg avtaler en date bare gor å ha noe å gjøre. 

Jeg bor i Rogaland. Noen som har forslag?

Jobbe?

Anonymkode: 69a28...f1e

Skrevet

Pokemon go, er ganske mange voksne som løper rundt med det der til alle tider. :) Bibliotek, bokprat og diverse, er veldig populært men spørs jo litt hvor du bor og kanskje ikke den beste tiden nå da det blir sommer redusert. Kan jo være greit å finne noe som du liker der du har mulighet til å treffe på potensielle venner? Er du 20åra  eller 40?

Anonymkode: 2438d...0da

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kjede meg basically 🤣

Hvorfor spør du om forslag hvis alt er kjedelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...