AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Hei, Etter å ha trent turn med ringer og calisthenics hjemme i flere år, har jeg stagnert og innser at jeg må begynne å trene på treningssenter for å ta det til neste nivå. Planen er å gjøre de samme øvelsene, men med vekter. Jeg er en student som bor på en liten hybel, så det er uaktuelt å kjøpe egne vekter. Problemet mitt er at jeg svetter veldig mye under trening, og jeg er litt redd for at folk skal synes det er ekkelt. Er det flere her som også svetter mye når dere trener? Anonymkode: 53145...0ad
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Jeg også svetter mye, i tillegg til at jeg blir veldig rød i ansiktet. Det jeg har funnet ut er at folk er opptatte av seg sjøl, og driter fullstendig i meg. På godt og vondt. Anonymkode: b3faa...6bd 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, Etter å ha trent turn med ringer og calisthenics hjemme i flere år, har jeg stagnert og innser at jeg må begynne å trene på treningssenter for å ta det til neste nivå. Planen er å gjøre de samme øvelsene, men med vekter. Jeg er en student som bor på en liten hybel, så det er uaktuelt å kjøpe egne vekter. Problemet mitt er at jeg svetter veldig mye under trening, og jeg er litt redd for at folk skal synes det er ekkelt. Er det flere her som også svetter mye når dere trener? Anonymkode: 53145...0ad Helt vanlig. Kos deg på trening! Anonymkode: 189bf...c9a 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Så lenge du tørker etter deg selv så er det ingen som bryr seg. Anonymkode: f5a6a...526 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Svett i vei, men tørk av apparatene og vektene etter deg. Ellers så tar ikke hantler og kettlebells så mye plass. Det får du enten under senga eller i en liten krok selv på en liten hybel. Anonymkode: 3b5bb...f6d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Jeg legger ihvertfall ikke merke til om noen svetter mye når jeg er å trener Ta på deg mørke klær slik at det ikke synes veldig på klærne så slipper du å tenke på det hvertfall. Og vaske apparatene etter bruk. (dette gjelder om man svetter eller ikke altså) Anonymkode: 2e365...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Jeg har også akkurat samme problem som deg med mye svette og rød i ansiktet. Jeg trener på treningssenter og det er riktig det andre skriver her, folk som trener er mest opptatt av seg selv så ingen ting å bekymre seg for. Anonymkode: 7cd4c...f05 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Ha med håndkle, tørk deg underveis, og vask av etter deg som normalt. Ingen bryr seg om at folk svetter på trening. 😅 Anonymkode: 9a797...00a 1
AprilLudgate Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Jeg jar trent med andre som svetter MYE. Vi snakker svettedam under sykkelen, svetten renner ved tunge løft osv. Ikke noe problem, fordi de luktet ikke - og tørket/vasket ordentlig etter seg med spray/papir som er på alle sentre. I tillegg la de eget håndkle på apparater/matter. Man kan jo bare ta en kjapp dusj før trening for å fjerne evt lukt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni Jeg bruker hårband og svettebånd, så jeg får tørket før det drypper, og har med håndduk til å tørke ellers. Om jeg bruker f.eks ellipsemaskin så kan jeg se svetteperlene på fingrene... Jeg aner ikke om noen på treningssenteret svetter nye, eller lite. Har aldri tenkt over det, og aldri lagt merke til det. Anonymkode: c8b3f...ccd 1
Ulven Skrevet 7. juni #11 Skrevet 7. juni Ta med håndkle å sitte på, samt tørk av vektene og utstyret etter bruk, så går det veldig fint. Mange svetter og ingen tenker over det annet enn hvis man er nestemann på apparatet og det er svette på utstyret. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #12 Skrevet 7. juni ingen bryr seg, med mindre du legger til deg en oppførsel som er sånn "oh my god jeg svetter så hardt, omg er det mulig", gjerne mens du stopper rett foran noen som er i intens trening på sykkelen sin eller noe slikt. "se på meg a jeg drikker vann jeg har trent og er helt utsvettet". Anonymkode: 5e399...cda 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #13 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Etter å ha trent turn med ringer og calisthenics hjemme i flere år, har jeg stagnert og innser at jeg må begynne å trene på treningssenter for å ta det til neste nivå. Planen er å gjøre de samme øvelsene, men med vekter. Jeg er en student som bor på en liten hybel, så det er uaktuelt å kjøpe egne vekter. Problemet mitt er at jeg svetter veldig mye under trening, og jeg er litt redd for at folk skal synes det er ekkelt. Er det flere her som også svetter mye når dere trener? Anonymkode: 53145...0ad Jeg har trent på gym i 10+ år: Ingen bryr seg om andre! Slutt å tenke at alle ser på deg eller er opptatt av hvordan du ter deg, ser ut osv. Folk er der for å trene Anonymkode: c3e0b...97d 1
Blingblingtahei Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni Tja, har trent på senter i omlag 15 år nå, blir heller nesten litt flau om jeg ikke er svett når jeg går derifra 😜 ta med deg et håndkle å sitte på, og vask av apparater etter bruk, så er det absolutt ingen som bryr seg, god trening! (Man aktivere flere svettekjertler jo bedre trent man er, så på det viset er det jo positivt) 1 1
Sander33 Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni Hensikten med trening er å belaste kroppen, og det er naturlig å svette. Hvis å svette er feil på ett treningssenter.. Lukt derimot. Nyvaskete klær og dusjet samme dag, null stress. Ikke dynk kroppen med parfyme, kunstige kjemikalier med tvilsom helseeffekt. 1
Metalbitch Skrevet 20. juni #16 Skrevet 20. juni Jeg svetter voldsomt, ser ut som jeg har dusjet. Har med et håndkle for å tørke unna det verste. Null problem. Ikke bry deg om hva andre synes, kan jo ikke styre dette?
AnonymBruker Skrevet 20. juni #17 Skrevet 20. juni Jeg svetter faktisk mer nå når jeg er i god form, enn da jeg begynte å trene. Det er sunt å svette. Det regulerer kroppstemperatur, åpner porene og kvitter huden med talg og grums, og det renser også nyrene. Moren min skryter over at hun aldri svetter og alltid er kald. Men hun trener aldri og beveger seg generelt lite. Ikke tenk et sekund på det. Dersom du ikke svetter på treningssenter så gjør du ingen innsats. Anonymkode: 9aab1...268 1
I Grosny Skrevet 21. juni #18 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 18.41): Hei, Etter å ha trent turn med ringer og calisthenics hjemme i flere år, har jeg stagnert og innser at jeg må begynne å trene på treningssenter for å ta det til neste nivå. Planen er å gjøre de samme øvelsene, men med vekter. Jeg er en student som bor på en liten hybel, så det er uaktuelt å kjøpe egne vekter. Problemet mitt er at jeg svetter veldig mye under trening, og jeg er litt redd for at folk skal synes det er ekkelt. Er det flere her som også svetter mye når dere trener? Anonymkode: 53145...0ad Jeg svetter veldig mye, men løser det med å ta med håndkle på treningssenteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå