Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaringer her? Ser bilder før etter og det virker jo utrolig. Jeg er 57 år og dette er nå i startfasen og forfallet er ikke komplett.

Og kan værsåsnill dere som synes naturlig vakrest og er motstander av slike behandlinger ikke svare i tråden? På forhånd takk for at dere respekterer det 

Anonymkode: 206ac...40d

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal være hengekinn og ikke hengekampen 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok filler marionette (sur munn). Ble kjempefornøyd.

Anonymkode: 046b7...29b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følger.

Anonymkode: d7d86...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Varer det lenge? Har du opplevd migrering?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Varer det lenge? Har du opplevd migrering?

Tok det for bare 3 mnd siden, så det varer ennå. Ikke opplevd migrering.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette skal jeg  ta opp neste gang jeg skal til kosm.spl. Takk for svar :) 

Skrevet

Jeg skal ta sculptra om et par uker, hadde håpet på at flere delte resultatene/erfaringene sine her 😊

Anonymkode: 79b1e...b30

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg skal ta sculptra om et par uker, hadde håpet på at flere delte resultatene/erfaringene sine her 😊

Åh, kan du ikke oppdatere oss underveis? Jeg har vurdert det samme selv, men ikke turt. 

Jeg skal ta laser, ClearLift, som et en mild laser, for å begynne et sted... Spent på å se hvordan resultatene blir underveis. 

Anonymkode: ddcd0...69c

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Åh, kan du ikke oppdatere oss underveis? Jeg har vurdert det samme selv, men ikke turt. 

Jeg skal ta laser, ClearLift, som et en mild laser, for å begynne et sted... Spent på å se hvordan resultatene blir underveis. 

Kan dere begge oppdatere? Og gjerne si noe om hvordan utgangspunktet deres er?

Jeg skal til min behandler i juli, og sist snakket hun om Sculptra som en mulighet. Eller Fotona 4D laser for pigmenteringer og løft til huden.

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tør du ikke? 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kan dere begge oppdatere? Og gjerne si noe om hvordan utgangspunktet deres er?

Jeg skal til min behandler i juli, og sist snakket hun om Sculptra som en mulighet. Eller Fotona 4D laser for pigmenteringer og løft til huden.

TS

Jeg tok laser i desember. Ser ikke noe stor forskjell, kun bedring i selve hudstrukturen, men ikke noe spesielt strammere. Tenker kanskje å ta laser fast en gang i året om vinteren, og sculptra om sommeren. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tør ikke fordi jeg er redd for langsiktig volumtap. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er kun ansiktsløft som vil hjelpe i den alderen. Alt annet vil bare tynge mer i "problem"områdene. Men ansiktsløft er inngripende, dyrt og kan føre til mye komplikasjoner. Det varer heller ikke evig. 

Anonymkode: 7d7ad...e86

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg tør ikke fordi jeg er redd for langsiktig volumtap. 

Jeg har lest opp og ned i dage om denne behandlingen, men dette var en bivirkning jeg ikke har hørt noe om tidligere. Antok at det var en av de andre bivirkningene du var redd for, men denne har jeg ikke hørt om. Hvor har du lest om det?  Sculptra har vel heller helt motsatt effekt? 

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Vi er ikke Kris Jenner. Styr unna. Vær dere selv. Alle eldes med tiden.

Anonymkode: c9327...00d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi er ikke Kris Jenner. Styr unna. Vær dere selv. Alle eldes med tiden.

Anonymkode: c9327...00d

haha, ja KJ er horrorshow nå... Nå vil ikke TS høre dette, men ingen blir penere eller mer attraktive av fillers og facelift. De får bare mindre rynker. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

haha, ja KJ er horrorshow nå... Nå vil ikke TS høre dette, men ingen blir penere eller mer attraktive av fillers og facelift. De får bare mindre rynker. 

Det er klart at man kan bli penere av det. Det er så teit å si! Men at man også kan få et uheldig resultat er jeg enig i.  Det viktigste er hvordan man selv føler seg, og mange føler seg bedre om de får litt hjelp til å den mindre slitne ut.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er klart at man kan bli penere av det. Det er så teit å si! Men at man også kan få et uheldig resultat er jeg enig i.  Det viktigste er hvordan man selv føler seg, og mange føler seg bedre om de får litt hjelp til å den mindre slitne ut.

"In the research, patients who'd had facial cosmetic surgeryto correct signs of aging were rated as looking three years younger, on average, than they did before their operations. However, they were not rated as looking any more attractive."

https://www.livescience.com/38621-facial-cosmetic-surgery-attractiveness.html

Du gjør det du vil, og føler du det bedre så kjør på. Men det vil koste masse penger, og antagelig nye hang-ups. Sculptra vil få alt til å sige mer, og det vil ikke se bra ut. Mulig bare litt ved tinningen og i panne. Men min mening er at det ikke vil hjelpe en som starter med denne type behandlinger og er over 50. Da må det ansiktsløft til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"In the research, patients who'd had facial cosmetic surgeryto correct signs of aging were rated as looking three years younger, on average, than they did before their operations. However, they were not rated as looking any more attractive."

https://www.livescience.com/38621-facial-cosmetic-surgery-attractiveness.html

Du gjør det du vil, og føler du det bedre så kjør på. Men det vil koste masse penger, og antagelig nye hang-ups. Sculptra vil få alt til å sige mer, og det vil ikke se bra ut. Mulig bare litt ved tinningen og i panne. Men min mening er at det ikke vil hjelpe en som starter med denne type behandlinger og er over 50. Da må det ansiktsløft til. 

Skulptra får ikke alt til å sige mer 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...