Babyface Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Synes jeg kun har sett og hørt om tap og nederlag i maaange år og så vinner de plutselig mot Italia?! Hva skjer 'a?! 🤣 2
Kvittre Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Har det ikke ligget i kortene en stund da, syntes ikke det kom brått egentlig. Kan jo håpe på en ny 90- talls fest. 2 1
Athod Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Ekstrem høy kvalitet på midtbanen og angrepet. Skulle egentlig bare mangle at vi kommer oss til VM. 3
Socketlicker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Babyface skrev (1 time siden): Synes jeg kun har sett og hørt om tap og nederlag i maaange år og så vinner de plutselig mot Italia?! Hva skjer 'a?! 🤣 Har skjedd over de siste årene, så er ikke helt uventet, men på tide. Håper på et nytt 1998 igjen 4
Kjetil E Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Babyface skrev (1 time siden): Synes jeg kun har sett og hørt om tap og nederlag i maaange år og så vinner de plutselig mot Italia?! Hva skjer 'a?! 🤣 Fantastisk kamp. Så den "bare" på TV. Var faktisk på Ullevaal den vår-kvelden i 1991 hvor vi slo Italia 2 - 1 og som var det store gjennombruddet for Drillo. Fantastiske minner det og. 4
Nowayback Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Babyface skrev (1 time siden): Synes jeg kun har sett og hørt om tap og nederlag i maaange år og så vinner de plutselig mot Italia?! Hva skjer 'a?! 🤣 Vi har verdensstjerner og har hatt det i mange år, men de har ikke spilt som et kollektiv. I dag gjorde de det. Fortsetter de slik blir det vm neste sommer. Men jeg er fremdeles redd for at vi tabber oss ut mot Estland eller Israel. Klok av skade. 3
Babyface Skrevet 7. juni Forfatter #7 Skrevet 7. juni Gøy at de endelig lykkes. For ja, det er flere verdensstjerner på laget, så det er nesten merkelig det har gått såpass dårlig som det har gjort til tider. Koselig å se Solbakken så fornøyd. Jeg synes det er vondt å se trenere som blir hudflettet når det ikke går bra. 3 1
NordicViking Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Nowayback skrev (På 7.6.2025 den 0.18): Vi har verdensstjerner og har hatt det i mange år, men de har ikke spilt som et kollektiv. I dag gjorde de det. Fortsetter de slik blir det vm neste sommer. Men jeg er fremdeles redd for at vi tabber oss ut mot Estland eller Israel. Klok av skade. De må for all del ikke bli for cocky, for da kommer tabbene på rekke og rad. Jeg håper Ståle Solbakken klarer å få gutta ned på jorda igjen, og at de greier å nullstille foran hver kamp. Fordi hver kamp framover nå vil være en "cupfinale" som MÅ vinnes dersom vi skal til VM. Blir det seier på mandag borte mot Estland, så får vi tre hjemmekamper på rad på Ullevaal. Og de kampene er jeg temmelig sikker på blir utsolgt på kort tid. Og med publikum i ryggen, så har jeg tro på at spillerne vil yte max. De er sultne på seier, og de har garantert en drøm om å spille i VM. Og de ønsker ikke å skuffe noen. Så her er det bare å bøtte inn mål. 👍👍👍
Plank Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Poengtap mot Estland på mandag så er seieren mot Italia verdiløs.
NordicViking Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Kjetil E skrev (På 7.6.2025 den 0.08): Fantastisk kamp. Så den "bare" på TV. Var faktisk på Ullevaal den vår-kvelden i 1991 hvor vi slo Italia 2 - 1 og som var det store gjennombruddet for Drillo. Fantastiske minner det og. Det var litt av en kamp, og da særlig første omgang. Det kan knapt gjøres bedre. Husker spesielt Nusa som flikker ballen videre, og deretter finter bort to italienske spillere og dundrer ballen i mål - med begge de to italienske spillerne liggende i en haug på banen. For et herlig syn - og egentlig et godt bilde på hele kampen. 😁 2
Nowayback Skrevet 9. juni #11 Skrevet 9. juni Blir spennende om laget klarer å nullstille i kveld. Vi bør jo uansett slå Estland på en dårlig dag også. De har vel en brukbar keeper som spiller i La liga, men ellers er det ingen navn jeg har hørt om. Likevel er ballen rund, og alt kan skje. Det er jo typisk når hele Norge sier vi er klare for VM, at realitetssjekken kommer rundt neste hjørne. Kommer vi gjennom denne venter 3 hjemmekamper før Italia. Da kan vi begynne å snakke. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Skrevet 9. juni Nowayback skrev (8 timer siden): Blir spennende om laget klarer å nullstille i kveld. Vi bør jo uansett slå Estland på en dårlig dag også. De har vel en brukbar keeper som spiller i La liga, men ellers er det ingen navn jeg har hørt om. Likevel er ballen rund, og alt kan skje. Det er jo typisk når hele Norge sier vi er klare for VM, at realitetssjekken kommer rundt neste hjørne. Kommer vi gjennom denne venter 3 hjemmekamper før Italia. Da kan vi begynne å snakke. Ikke glem at i de tre siste møtene mot Estland har Norge tapt 2 og 1 uavgjort. Må innrømme jeg stoler ikke helt på Norge ennå. At det blir ned som en fjert igjen… Anonymkode: 1e095...144
Nowayback Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke glem at i de tre siste møtene mot Estland har Norge tapt 2 og 1 uavgjort. Må innrømme jeg stoler ikke helt på Norge ennå. At det blir ned som en fjert igjen… Anonymkode: 1e095...144 Ser sånn ut etter 1.omgang. Alle som tok av etter Italia har skylda hvis det ikke blir seier i kveld.
Nowayback Skrevet 9. juni #14 Skrevet 9. juni Svært viktig seier, men fy flate så flaks vi har i dag. Dette kunne veldig fort ha gått galt. Burde være et skremmeskudd om at ingenting kan tas for gitt med landslaget. Kampene skal spilles før poengene deles ut. Virker som om mange glemte dette etter Italia-kampen. Utgangspunktet er bra, men det er så klart mulig å tape poeng hjemme mot Israel eller Estland. Italia klarte bare 2-0 hjemme mot Moldova, så ingen garanti mot dem heller.
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni Når Norge først er gode og så har flaks i en og samme kvalifisering, må det jo gå veien 😅 To veldig unorske hendelser. Det jeg er mest redd for er at Norge skal reise til Italia med typ 10 plussmål mer, og alle tenker det er i boks. Så vinner Italia med fem og kryper forbi likevel. Vi har røket på sånne tap før. Playoff kan vi ikke gå for, det ryker jo hver gang. Nei, her blir det alt eller ingenting. Når vi først fikk kranglet oss til seieren i kveld, tror jeg Italia har minst like stor sjanse til å ryke på noe. Vi er jo nå ferdig med bortekampene mot de antatt svakeste, mens Italia har fem kamper igjen mot disse og tre av dem borte. Satser på at Estland slår Italia. Gjerne to ganger, og stjeler playoffplassen fra Israel. 🙂 Den verste hjemmekampen for oss blir også gjerne Israel, det blir nok dessverre mye utenomsportslig fokus. Anonymkode: e4ab7...39b 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Når Norge først er gode og så har flaks i en og samme kvalifisering, må det jo gå veien 😅 To veldig unorske hendelser. Det jeg er mest redd for er at Norge skal reise til Italia med typ 10 plussmål mer, og alle tenker det er i boks. Så vinner Italia med fem og kryper forbi likevel. Vi har røket på sånne tap før. Playoff kan vi ikke gå for, det ryker jo hver gang. Nei, her blir det alt eller ingenting. Når vi først fikk kranglet oss til seieren i kveld, tror jeg Italia har minst like stor sjanse til å ryke på noe. Vi er jo nå ferdig med bortekampene mot de antatt svakeste, mens Italia har fem kamper igjen mot disse og tre av dem borte. Satser på at Estland slår Italia. Gjerne to ganger, og stjeler playoffplassen fra Israel. 🙂 Den verste hjemmekampen for oss blir også gjerne Israel, det blir nok dessverre mye utenomsportslig fokus. Anonymkode: e4ab7...39b Moldova hjemme kan bli en nøkkelkamp. Siden Italia kun vant med 2 i dag. Skulle Norge klare 4-5-null mot Moldova hjemme ser det lovende ut. Det er evigheter siden sist gang Italia scoret 5 mål. Så tror ikke Norge har så mye å frykte om de har ti plussmål mer enn Italia før siste kampen. Menmen. Vil fortsatt ikke "friskmelde" Norge. I dag var det ren flaks de ikke fikk baklengs og to tapte poeng. Anonymkode: 1e095...144 2
NordicViking Skrevet 9. juni #17 Skrevet 9. juni Plank skrev (På 8.6.2025 den 21.13): Poengtap mot Estland på mandag så er seieren mot Italia verdiløs. Og det kunne fort ha gått slik. Norge var heldige i dag, og det hele var nær ved å bli et stort antiklimaks. Forsvaret var ruskete, og spillerne (spesielt Ødegaard) rotet bort ballen altfor mange ganger. Men nå blir det tre hjemmekamper på rad, og med seier i hver av disse kampene blir det høyst sannsynlig VM-billett.
Filifjonkamor Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni Vi har mange gode spillere som spiller utenfor Norge
AnonymBruker Skrevet 22. juni #19 Skrevet 22. juni Har Norge spilt flere kamper etter dette ble publisert? Anonymkode: 17104...a45
AnonymBruker Skrevet 22. juni #20 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har Norge spilt flere kamper etter dette ble publisert? Anonymkode: 17104...a45 Nei. Men Ødegaard har giftet seg for andre gang 😅 Anonymkode: e4ab7...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå