Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sølvrosen skrev (51 minutter siden):

Jeg får dette nå, på mobil som innlogget bruker. Utrolig irriterende!

Hvilken nettleser bruker du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forumansvarlig skrev (17 timer siden):

Chrome på Android 

Skrevet
Forumansvarlig skrev (På 4.11.2025 den 15.41):

Samme her, også i Chrome på Android. 

Får opp heldekkende reklame hver eneste side i hver eneste tråd. 

Mistet også mulighet for dark mode på mobilen. Begge deler har kommet ila de siste dagene. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten.2.0 skrev (16 minutter siden):

Samme her, også i Chrome på Android. 

Får opp heldekkende reklame hver eneste side i hver eneste tråd. 

Og du er logget inn i forumet i Chrome på Android når du får disse reklamene? Kan du ta et skjermbilde neste gang det skjer? :)

Katten.2.0 skrev (16 minutter siden):

Mistet også mulighet for dark mode på mobilen. Begge deler har kommet ila de siste dagene. 

Det er ikke gjort noen endringer her, du skal fortsatt kunne gå ganske nærme bunnen av siden for å bytte til mørk visning. Det er et lite ikon ved siden til høyre for "Kontakt oss" og "Informasjonskapsler" man kan trykke på.

IMG_9719.jpeg

Skrevet
TSP skrev (7 minutter siden):

Og du er logget inn i forumet i Chrome på Android når du får disse reklamene? Kan du ta et skjermbilde neste gang det skjer? :)

Stemmer. Trengte bare gå inn på en tråd og bla over til neste side. Se vedlagt bilde. 

TSP skrev (7 minutter siden):

Det er ikke gjort noen endringer her, du skal fortsatt kunne gå ganske nærme bunnen av siden for å bytte til mørk visning. Det er et lite ikon ved siden til høyre for "Kontakt oss" og "Informasjonskapsler" man kan trykke på.

IMG_9719.jpeg

Du er min helt! Av en eller annen grunn sluttet systemets egen dark mode å virke her, men dette fungerte gull!

Screenshot_20251110-150123.png

• Liker 3
Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Stemmer. Trengte bare gå inn på en tråd og bla over til neste side. Se vedlagt bilde. 

Du er min helt! Av en eller annen grunn sluttet systemets egen dark mode å virke her, men dette fungerte gull!

@TSP

Jeg har hatt samme problemet nå den siste halvtimen. Tror reklamen dukker opp sånn ca. i annenhver tråd jeg klikker meg inn på.

Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Jeg får også opp reklamen om støvsuger hele tiden, utrolig irriterende. 

• Nyttig 1
Skrevet
Matas skrev (54 minutter siden):

@TSP

Jeg har hatt samme problemet nå den siste halvtimen. Tror reklamen dukker opp sånn ca. i annenhver tråd jeg klikker meg inn på.

Fun fact: Det var den reklamen som møtte meg i det jeg klikket på notificationen angående dette svaret :D

Skrevet

Problem med støvsugerreklame her også. Dukker opp hver gang siden oppdateres, utrolig irriterende. 

Screenshot_20251110_223821_Chrome.jpg

• Nyttig 1
Skrevet

Takk for at dere melder ifra. Teknisk er på det. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke om det har noe å si, men det skjer på samme tidspunkt for meg idag som det gjorde igår. Har ikke hatt problemer tidligere idag. 

Skrevet

Samme som de andre, nå dukker den støvsugerreklamen opp "hele tiden", ikke bare når jeg går til neste side el lignende. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg er på nettbrett og får også denne reklamen opp i kveld. Det er ikke mulighet til å klikke den vekk heller, så jeg må gå ut og inn i trådene for å få den vekk. Utrolig ugreit. Den kom opp midt i skrivinga av dette innlegget også. Håpløst, når er det fiksa? 

Edit: jeg måtte over på mobilen for å rette innlegget, reklame poppa opp fire ganger mens jeg forsøkte på nettbrettet. 

Endret av Villanelle
Skrevet

Samme drittstøvsuger dukker opp hos meg ikveld, HELE TIDEN!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Samme her! Støvsuger over hele siden, som er veldig lett å klikke feil på slik at man kommer til stlvsugersiden i stedet for å klikke bort som var hensikten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...