Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Er det mulig å bli kvitt blubbete mage via trening, eller kreves det bukplastikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har født flere barn, har litt magefett, men ikke kjempe mye. 

Føler jeg må ha bukplastikk for å få flatere mage, magen har blitt tøyd og saggete. 

Er det noe håp om å bli kvitt slik mage bare ved trening? 

Er det noen som har tips til trening for å oppnå dette, som har klart det uten operasjon? 

Anonymkode: f2c59...013

AnonymBruker
Skrevet

Kosthold og tung stryketrening vil forme kroppen. Vanskelig å garantere at det vil hjelpe deg uten å se hvordan du ser ut nå. Men for mange vil dette hjelpe mye

Anonymkode: bdb93...2e6

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kosthold og tung stryketrening vil forme kroppen. Vanskelig å garantere at det vil hjelpe deg uten å se hvordan du ser ut nå. Men for mange vil dette hjelpe mye

Anonymkode: bdb93...2e6

Dette er fasiten.

Anonymkode: ae0af...ac5

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok bukplastikk, ingenting annet som hjalp.  

Anonymkode: 981c5...4f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter svarene over, men også en superviktig øvelse som gjør enorm forskjell: søk opp transverse abdominal exercises eller stomach vacuum

Jeg har sett skikkelig "blubbete" og pløsete mager fremstå som mye strammere og flatere med kun slike øvelser. 

Det som er viktig med all trening, er å hele tiden pushe seg mer og mer. Holde litt lenger, løfte litt tyngre, løpe litt lenger og litt raskere osv. Det pluss consistency er garamtert til å gi resultater 😊

Anonymkode: bb5d8...418

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 8.35):

Jeg har født flere barn, har litt magefett, men ikke kjempe mye. 

Føler jeg må ha bukplastikk for å få flatere mage, magen har blitt tøyd og saggete. 

Er det noe håp om å bli kvitt slik mage bare ved trening? 

Er det noen som har tips til trening for å oppnå dette, som har klart det uten operasjon? 

Anonymkode: f2c59...013

Jeg vet om ei dame som tok fettsuging i mageregionen. Kjempetabbe. Fettet begynte å legge seg  på halsen i stedet. Ikke pent.

Trening er en god ide, og hvis du samtidig lærer deg å akseptere litt fett på  magen så tror jeg du vil ha det best. 

• Nyttig 2
Skrevet
I Grosny skrev (21 timer siden):

Jeg vet om ei dame som tok fettsuging i mageregionen. Kjempetabbe. Fettet begynte å legge seg  på halsen i stedet. Ikke pent.

Trening er en god ide, og hvis du samtidig lærer deg å akseptere litt fett på  magen så tror jeg du vil ha det best. 

Korrekt. Og fettsuging er dumt med hensyn til å bli eldre.

Her må det trening til.  Over tid og med innsats.

• Liker 1
Skrevet

Sunt kosthold og hurtig gange hjelper mye. Jeg har gått ned nesten ti kg fra nyttår til nå. Det er kilo jeg har slitt med siden jeg fikk barn. Nå er magen endelig flat igjen, men den er ikke «formet», så da må det nok styrketrening til.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg gjort "syomach vacuums" morgen og kveld, 3 ganger hver gang, siden jeg så denne tråden. Jeg ser allerede en forskjell på magen.

Helt seriøst dere - å trene deres transverse abdominals er løsningen. Det strammer opp noe enormt innenifra, som et korsett. 

Anonymkode: bb5d8...418

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det vondt etter en bukplastikk? Hvor vondt? 

Anonymkode: 531b1...20f

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det vondt etter en bukplastikk? Hvor vondt? 

Anonymkode: 531b1...20f

Det var det vondeste jeg noen gang har gjort. Og jeg har hatt to keisersnitt.

Anbefaler å prøve alt annet før man vurderer det. Hyporessiv trening er fantastisk.

AnonymBruker
Skrevet

Blubbemagen min som aldri ville vekk uansett hvor mye jeg trente, er helt borte med lavkarbo - uten trening. 

Anonymkode: 9ab91...921

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...