Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #1 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg har søkt en stilling i et av departementene og fikk et svar på e-post der det sot "aktuelle søkere vil bli kontaktet for konferanse": hva betyr det? Er det slutt på tiden med intervjuer for en og en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #2 Del Skrevet 16. mars 2006 jeg skøenner ikke det ord jeg også. jeg tror de kan mene til deg at du er blidt inkalt til konfermasjon. det er det jeg tror det er ja. men de som sa til deg at du kan komme på konfermasjon, har de folkene lov til å intervjue deg first, før du kan komme inn? intervju på en og en? jeg skøenner ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #3 Del Skrevet 16. mars 2006 Det der er nok et standardsvar som de sender ut til alle søkerene etterhvert som de mottar søknadene. Når de er ferdig med å gå gjennom søknadene vil de aktuelle kandidatene bli kallt inn til konferanse. Hva de mener med konferanse er ikke godt å si. Høres egentlig ut som om det er et annet ord for intervju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #4 Del Skrevet 17. mars 2006 Med konferanse tenker jeg at alle de aktuelle kandidatene blir kalt inn samtidig, kanskje for info om bedriften evt gruppeintervju. Blir spennende og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 17. mars 2006 #5 Del Skrevet 17. mars 2006 Med konferanse tenker jeg at alle de aktuelle kandidatene blir kalt inn samtidig, kanskje for info om bedriften evt gruppeintervju. Blir spennende og se! ← Ja, ikke sant. Jeg har ikke sett dette så ofte i jobbsøkeprosessen så tenkte kanskje noen her visste om det nå er blitt vanlig i offentlig sektor med gruppeintervjuer. Jeg trives ikke så godt hvis de skal velge ut hvem de vil ha på intervju ut fra en saueflokk-metode. Det blir jo som et IDOL-opplegg eller noe? Hvorfor kan de ikke bare kalle inn aktuelle søkere til intervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. mars 2006 #6 Del Skrevet 18. mars 2006 I mitt hode er dette bare et annet ord for konferanse, men det kan hende jeg er på bærtur altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #7 Del Skrevet 18. mars 2006 Konferanse er akkurat det samme som intervju. Jeg er iallefall vant med at det brukes om det samme. Men om det er det som menes her likevel, vet jeg jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #8 Del Skrevet 18. mars 2006 I mitt hode er dette bare et annet ord for konferanse, men det kan hende jeg er på bærtur altså. ← Du mener at "konferanse" er et annet ord for "konferanse"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. mars 2006 #9 Del Skrevet 18. mars 2006 Konferanse er et annet ord for intervju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. mars 2006 #10 Del Skrevet 18. mars 2006 Du mener at "konferanse" er et annet ord for "konferanse"? ← Huffda, jeg mente intervju såklart!!! Jeg så ikke at det sto feil når jeg leste over engang, var så klar på at det var intervju jeg mente . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #11 Del Skrevet 18. mars 2006 jeg skøenner ikke det ord jeg også. jeg tror de kan mene til deg at du er blidt inkalt til konfermasjon. det er det jeg tror det er ja. men de som sa til deg at du kan komme på konfermasjon, har de folkene lov til å intervjue deg first, før du kan komme inn? intervju på en og en? jeg skøenner ikke det. det er meg det der og også. beklager til dem. men er det noenfolk som kan rotelle meg litt og litt om hvorfor det mann skal på intervju først før mann kan bare komme inn inn i en konfermasjon? har noenfolk lov til det? hvorfor gi invitasjon på at mann kan komme til konfernasjon, og også intervju en og en? det er ikken noenvits det! takk for alle som skal svare meg i min spørsmål i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 18. mars 2006 #12 Del Skrevet 18. mars 2006 Jobbintervju/konferanse ordene brukes om hverandre har jeg inntrykk av. Det betyr det samme iallefall:) Er vel litt mer formelt å si konferanse ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå