AnonymBruker Skrevet 31. mai #21 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ser ut som du har beige undertoner. Så tror du passer disse fargene: Anonymkode: 2a051...daa Takk for forslag 💛 Tipaa skrev (3 minutter siden): Kan godt være du kler sommer også, men vinter er du garantert ikke Jeg er enig med deg, jeg kler ikke så godt svart blant annet. Bacteria skrev (10 minutter siden): Flere av mine barn har den fargen der. Jeg vil si at de er blå, men en varm blåfarge pga innslag av noe gyllent. I visse lysforhold ser de kanskje grønne ut? Kan nesten garantere deg at du har varme undertoner i hud og hår. Høst/vår. Dette stemmer, de ser grønne ut noen ganger eller muligens litt grå. Tipaa skrev (6 minutter siden): Hvis du har TikTok, så er det filtre som kan analysere deg. søk på color analysis osv Hvis du er litt mer gyllen i huden enn kald, så er du enten vår/høst mulig vår kanskje? Anonymkode: 06fa2...31c
AnonymBruker Skrevet 31. mai #22 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg prøver å finne ut hva slags farger jeg kler for morro skyld. Og som vanlig syns jeg det er vanskelig å si hva jeg egentlig er når det kommer til tester på nett. Kald eller varm og så videre. Så hvilken øyefarge er dette ? Anonymkode: 06fa2...31c Blå Anonymkode: e2e96...383
AnonymBruker Skrevet 31. mai #23 Skrevet 31. mai Jeg kler en type grønnfarge, da ser øynene mine litt mer grønne ut. Millitærgrønn tror jeg ikke er min farge som eksempel. Anonymkode: 06fa2...31c
AnonymBruker Skrevet 31. mai #24 Skrevet 31. mai Jeg er enig med de som skriver grå-grønn. Jeg ser ikke noe blått. Ringen rundt iris ser muligens blålig utGrønne øyne er sjeldne så det er jo litt kult. Ingen har super grønne øyne. Anonymkode: 541b6...fee 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #26 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 22.48): Mørk blond naturlig. Midt i mellom der også 🫣 Har samme problem med hårfarger det blir fort nesten for varmt eller for kaldt når jeg farger det. (Brunt) Jeg er ofte mest fornøyd når frisøren blander til litt med begge deler. Anonymkode: 06fa2...31c Ser du ikke hva du kler når du holder farger opp til ansiktet ditt? Du finner lett ut om du kler høst, vinter, vår eller sommerfarger, så bygger du fargepaletten din derfra. Anonymkode: 6a6bf...3a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #27 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser du ikke hva du kler når du holder farger opp til ansiktet ditt? Du finner lett ut om du kler høst, vinter, vår eller sommerfarger, så bygger du fargepaletten din derfra. Anonymkode: 6a6bf...3a1 Herlighet ok. Anonymkode: 06fa2...31c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #28 Skrevet 3. juni I følge iridologi kan du ha litt trøbbel med urinleder, lysken, og milten, TS. Anonymkode: 71fbc...2a9
AnonymBruker Skrevet 3. juni #29 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Herlighet ok. Anonymkode: 06fa2...31c Var ikke poenget ditt med å legge ut innlegg her å finne ut om du kler kald eller varm tone? Det finner du ut av ved å legge farger inntil huden din. Anonymkode: 6a6bf...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #30 Skrevet 3. juni Du kan være nøytral, hverken varm eller kald Anonymkode: 90a50...40c
AnonymBruker Skrevet 3. juni #31 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 22.48): Mørk blond naturlig. Midt i mellom der også 🫣 Har samme problem med hårfarger det blir fort nesten for varmt eller for kaldt når jeg farger det. (Brunt) Jeg er ofte mest fornøyd når frisøren blander til litt med begge deler. Anonymkode: 06fa2...31c Jeg tenker du er enten “soft summer“ eller ”soft autumn“. Begge er nøytrale, men de lener seg likevel litt mot enten det varme eller kalde. Farger du bruker bør helst være dempet slik at de ikke overskygger trekkene dine, men heller fremhever dem. Soft autumn tenker jeg kanskje Anonymkode: 63f41...9d6
AnonymBruker Skrevet 3. juni #32 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): I følge iridologi kan du ha litt trøbbel med urinleder, lysken, og milten, TS. Anonymkode: 71fbc...2a9 Javel. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Var ikke poenget ditt med å legge ut innlegg her å finne ut om du kler kald eller varm tone? Det finner du ut av ved å legge farger inntil huden din. Anonymkode: 6a6bf...3a1 Jeg var bare bysgjerrog på hva «ekspertene» sier. Jeg har farger jeg liker bedre enn andre, men jeg vet ikke nødvendigvis om jeg kler dem eller ikke. Er vel en grunn til at folk oppsøker sånne fargeanalyse-eksperter? 😊 Kanskje jeg kan finne farger jeg ikke normalt sett bruker , men som kler meg? Jeg er ikke så flink kosmetisk og det kan være vanskelig å se på seg selv . Anonymkode: 06fa2...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå