Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Tips om pulsklokke der batteriet ikkje takkar av etter to år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er no på min tredje eller fjerde Fitbit Charge, og dei blir byta ut på grunn av batterifusk. Noverande modell har vore i bruk i drøye to og eit halvt år, men dei siste vekene skrur han seg av nesten dagleg sjølv om batteriet er langt frå tomt. 

I utgangspunktet treng eg ikkje noko meir avansert enn det Charge'en gjer - skrittelling, søvn og pulsovervakning. Helst vil eg ha ei klokke som er lita og diskret (og frå ein leverandør med OK policy om brukardata i den grad det finnast), men det viktigaste no er faktisk at eg ikkje treng å skifte ho ut etter tre år. 

AnonymBruker
Skrevet

En sånn type klokke skal vare mer enn 2 år. Håper du har klaget til butikken du kjøpt dem.

Anonymkode: f8ba9...e72

• Liker 3
Skrevet

Garmin 🙌🏻 Sjekk ut venu 3s, den er liten og fin 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min Garmin er nå 6 år gammal, og har vore i dagleg bruk. Eg ser og kompisar med eldre Garminklokker som fungerer ypperleg. Eg føler min har tapt litt batteritid sidan han var ny, men den fungerer strålande og batteriet held i nesten ei veke mellom kvar lading, litt avhengig av bruk. 

Anonymkode: e3254...e4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min Garmin har holdt i mange år nå. Merker knapt at batteriet er dårligere.

Anonymkode: 5489d...2cd

AnonymBruker
Skrevet

Garmin. De har skikkelig bra service og. Venninnen min fikk fikset en veldig gammel klokke uten spørsmål. 

Anonymkode: cdb6b...be5

AnonymBruker
Skrevet

Garmin. Har hatt vivioactive i 5 år nå og den holder seg godt. 

Anonymkode: 58d02...560

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med klokkene til Huawei. Er på min tredje nå, de har batteri som holder i 7-14 dager og funker ellers til mitt bruk. 

AnonymBruker
Skrevet

Garmin forerunner

Anonymkode: b6c91...380

Skrevet (endret)

Min Garmin forerunner 55 funker greit etter 2,5 år. Var en av de billigere typene til rundt 1500 kroner. Batteritiden er ca 12-14 dager. Av en eller annen grunn går batteriet fort ned fra 100 % til 90 %, på bare noen timer. Men ellers funker alt fint.

Endret av Nowayback
Skrevet

min 4 år gamle garmin holder like lenge nå som den var ny.

Kjenner flere med garmin som er eldre en min, og ingen klager på batteriet.

Dem er dyre men kvaliteten er knall.
Normalt lader jeg klokken min i 5-10 min 2 til 3 ganger pr uke mens jeg dusjer. (blir liggende mellom 40 og 80% batteri)
Glemmer jeg dette må jeg lade den ca hver 14 dag med min bruk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp gått over til Apple Watch etter å ha reklamert på de 3 siste fitbit klokkene grunnet batteritrøbbel etter 1-2år. Kan ikke svare på hvordan det vil vare i lengden med Apple Watch, men orka bare ikke mer fitbit og reklamasjoner. Er foreløbig veldig fornøyd med byttet. Var skeptisk til å måtte lade daglig, men ladingen er så enkel og rask at det ikke plager meg i det heletatt.

Anonymkode: 90065...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...