Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Polar Vantage V3 i dag, men har lyst på Garmin. Jeg ønsker da en som tilsvarer den jeg har med samme type funksjoner. Det kan være at det hadde vært ok med flere funksjoner også som jeg mulig ikke har på Polar. Kom med innspill! Hvilken bør jeg gå for som kan sammenliknes med den jeg har? Jeg kan søke på nett, men hva mener DU kan være passende?

Anonymkode: db3a4...16c

Skrevet

Hvilke bruksfunksjoner er det du ønsker? Jeg har en Garmin Vivofit 5 og er superfornøyd med den. Den har det jeg trenger med tanke på mine aktiviteter som er hovedsaklig 

Sykling, Løping, Styrke og gåturer. Min eldste som er pt og en mer aktiv løper enn meg bruker også samme klokke og er fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte opp funksjonene til Polar-klokken din, og ut i fra hva jeg ser der vil du ikke finne alle de samme funksjonene i Garmin.

Derfor spør jeg som brukeren over, hvilke bruksfunksjoner er viktigst for deg?

Jeg har Garmin forerunner 265s, og det er fordi den har funksjoner som "treningsevne", "treningsstatus", og "treningsbelastning".  Alle disse er viktig for meg fordi jeg så veldig lett blir overbelastet, men det er ikke sikkert at slike funksjoner er viktig for deg.

Anonymkode: 00651...43f

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du er villig å betale for den. Jeg har en Fenix 8 amoled. Alt for dyr, og jeg elsker den! 🤩

Anonymkode: b69c3...0ff

Skrevet (endret)

Jeg har en Venu 2, blir vel en Venu 3 nå, middels og fin klokke som har en ukes batteritid, jeg gikk aktivt mot fancy klokke som må laddes hver 2 dag, som samsung/apple.

Hatt den i et par år vedig fornøyd masse 3rd party reimer osv.

https://www.garmin.com/nb-NO/p/873008/ Venu 3

Anbefales

Endret av NakenPanda
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke til Polar-klokken, men etter å ha googlet funksjonene tenker jeg at Forerunner 965 kan ligne litt. Eventuelt Forerunner 970, som er nyere men også dyrere. 

Jeg har Venu 3. Er veldig fornøyd med den,  men den mangler mange av funksjonene til Polar Vantage v3.

Anonymkode: 81123...851

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...