Gå til innhold

Hvordan får influencerne så lett synlige magemuskler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser flere influencere med null fett på magen, og det eneste man ser er magemuskler.

Feks Caroline Berg Eriksen,  Janka Polliani og Martine (programleder PH), og sistnevnte sier at hun ikke trener engang.

Er noe av det genetisk? Funkygine har vært muskuløs siden hun var liten med sixpack mage og får lett muskler har hun uttalt.

Anonymkode: 96990...b54

AnonymBruker
Skrevet

God genetikk spiller inn men kunsten å sulte seg for å oppnå lavest fettprosent er også en årsak. 
Slankesprøyter kan også være medvirkende årsak for mange. 

Anonymkode: af746...edd

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

God genetikk spiller inn men kunsten å sulte seg for å oppnå lavest fettprosent er også en årsak. 
Slankesprøyter kan også være medvirkende årsak for mange. 

Anonymkode: af746...edd

Og trening selvfølgelig?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Nå har mange influencere som jobb å se bra ut, så de vil selvsagt legge inn mer tid og innsats enn gjennomsnittspersonen. 

Men noe som også er relevant er at influencere bruker solarium/brunkrem, riktig lysforhold og vinkel på bildene, osv for å få ekstra synlige magemuskler. I tillegg til at de passer på å ta  bildene rett etter de har fastet, osv for å få ekstra synlige magemuskler. Bildene man ser på sosiale medier er ikke representativt for hvordan influencerne ser ut hele uka. 

Anonymkode: a1601...ff6

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Flere influencere driver med contouring av magemusklene. Hadde ikke overrasket meg et sekund om CbE gjorde dette.

Anonymkode: a9144...c3e

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har mange influencere som jobb å se bra ut, så de vil selvsagt legge inn mer tid og innsats enn gjennomsnittspersonen. 

Men noe som også er relevant er at influencere bruker solarium/brunkrem, riktig lysforhold og vinkel på bildene, osv for å få ekstra synlige magemuskler. I tillegg til at de passer på å ta  bildene rett etter de har fastet, osv for å få ekstra synlige magemuskler. Bildene man ser på sosiale medier er ikke representativt for hvordan influencerne ser ut hele uka. 

Edit: Selv om svært mange kan få synlige magemuskler så er det også delvis genetikk. Folk har ulik kropp og lagrer fett ulikt. Noen lagrer mye fett rundt magen, andre rundt lårene.  Noen må bli veldig tynne før de får synlige magemuskler. Jeg ser ut som om jeg er syk om jeg skal ha så lite fett at jeg får synlige magemuskler, mens andre kan se veldig bra ut med synlige magemuskler. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg ser flere influencere med null fett på magen, og det eneste man ser er magemuskler.

Feks Caroline Berg Eriksen,  Janka Polliani og Martine (programleder PH), og sistnevnte sier at hun ikke trener engang.

Er noe av det genetisk? Funkygine har vært muskuløs siden hun var liten med sixpack mage og får lett muskler har hun uttalt.

CBE har ved mange anledninger redigert seg, og nå bruker hun lys, skygge og vrir seg i de merkeligste posisjoner for å fremstå slik. Det er masse beskrivelser av det i tråden om henne under rampelyset. I virkeligheten er hun en vanlig slank kvinne som ikke er radmager eller definert

Anonymkode: ffac2...e06

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får synlige magemuskler uten særlig innsats. Jeg har ikke så lav fettprosent eller trener så hardt at dette skulle være logisk, men fettet legger seg mer på rumpe lår og ved slanking går det lettere av rundt livet. Særlig de 4 øverste "rutene" er synlige ettersom jeg er tynnest fra navlen og opp 😅 Men de spiser nok mindre og trener mer enn der sier, det kommer ikke av seg selv.

Min søster er samme høyde og vekt, men med slanke ben som liksom aldri blir større og mer vekt som samles på overkropp. Hun tror jeg ikke ville fått synlige magemuskler før en eventuell anorexia var nær livstruende. Jeg har på mange vis mer mandig og atletisk bygning fra naturens side, ikke for jeg trener spesielt mye. 

Anonymkode: 581d8...e8f

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Rett lys, sminke og redigering.

Anonymkode: cb635...13f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Til og med jeg som er overvektig ser ut som jeg har muskler og er tynn om jeg poserer riktig, i riktig i lys og tar bilde i rett vinkel.

Ikke bli lurt av influencere. Mange redigerer også bildene sine og/eller bruker filter, CBE er ett prakteksempel på dette. 

Anonymkode: 63ab4...4ca

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har man det som kalles "tilted ribcage" så kan en få sixpack av litt trening og rette seg opp. Jeg har det, jeg har synlige magemuskler pga vinkelen på ribbena mine, fordi jeg eg tynn fra før. CBE har dette også, det er liksom 70-80% av grunnlaget for hennes magemuskler, resten er lite mat og noe trening. 

Anonymkode: 923cb...041

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og trening selvfølgelig?

Ts

Kosthold har aller mest å si, uten tvil. 

Anonymkode: 69931...6af

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Man trenger ikke å trene magemusklene aktivt i særlig grad, da man faktisk bruker disse mye I det daglige. For at de skal bli synlige må man ha lav fettprosent 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Mye trening. Jeg tror ikke på folk som sier de får magemuskler uten trening. Det er jo muskler. Mye muskler kommer ikke uten trening. 

Så er de kanskje veldig streng på hva de spiser? Synlige magemuskler kommer jo av muskler og lite fett på magen. Det er ikke alltid bra alt alle kvinnelige influensere gjør, fordi noen føler de må se sånn og sånn ut, og må gjøre alt for å se sånn ut. Kanskje har de strenge regler for hva de skal spise, og kanskje spiser de alt for lite. 

Det er viktig og bra å spise sunt, men folk skal ikke spise alt for lite så de går rundt sultne. 

Jeg trener også en del og er aktiv, men jeg har ikke synlig sixpack😅Jeg er nok litt for glad i sjokolade osv, og ikke trenger jeg sixpack heller. 

Endret av GlitrendeSjokolade
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener ikke styrke overhodet og har synlig 2 pack når jeg har lav fettprosent. 

Anonymkode: de291...024

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har knallsterk kjernemusklatur, men kostholdet er alfa og omega. Spiser jeg rent i en måned, begynner de å bli synlige. 

Spiser jeg bakst og sukker, er det ikke en sjel som ville gjettet hvor sterk jeg er - da ser magen dvask ut. 

Anonymkode: 69931...6af

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
GlitrendeSjokolade skrev (3 timer siden):

Mye trening. Jeg tror ikke på folk som sier de får magemuskler uten trening. Det er jo muskler. Mye muskler kommer ikke uten trening. 

Så er de kanskje veldig streng på hva de spiser? Synlige magemuskler kommer jo av muskler og lite fett på magen. Det er ikke alltid bra alt alle kvinnelige influensere gjør, fordi noen føler de må se sånn og sånn ut, og må gjøre alt for å se sånn ut. Kanskje har de strenge regler for hva de skal spise, og kanskje spiser de alt for lite. 

Det er viktig og bra å spise sunt, men folk skal ikke spise alt for lite så de går rundt sultne. 

Jeg trener også en del og er aktiv, men jeg har ikke synlig sixpack😅Jeg er nok litt for glad i sjokolade osv, og ikke trenger jeg sixpack heller. 

Men spiser man for lite og går ned i vekt, blir det jo lite muskler?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

De bæsjer mye. 

Anonymkode: 9b22e...599

AnonymBruker
Skrevet
Lur Venn skrev (9 timer siden):

Man trenger ikke å trene magemusklene aktivt i særlig grad, da man faktisk bruker disse mye I det daglige. For at de skal bli synlige må man ha lav fettprosent 

De sier så, men jeg har fått høyere fettprosent de siste årene, men mer definerte magemuskler. Har trent mye idrett som innebærer bruk av kjernen indirekte. Men jeg har for så vidt fortsatt ganske lav fettprosent, og fettet legger seg ikke på magen. Men trening har noe å si. Ikke alle tynne folk har sixpack. 

Anonymkode: 9dc09...802

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men spiser man for lite og går ned i vekt, blir det jo lite muskler?

Ts

Ja det gjør kanskje det? Kanskje ikke magen. For sixpack kommer jo gjerne hvis folk har lite fett på magen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...