Gå til innhold

Hvordan gjør man det med Helix piercing?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei litt usikker hvliken tema dette skulle under men jeg skriver den under her :)

Skal ta Helix Piercing snart , har aldri hatt noen form av piercinger eller noe liggende( kun normalt med hull i ørene ) . Jeg vil gjerne ha svar liksom hvordan er det? Noe å huske på? Må jeg byttet til mindre til tid ? Osv .

Takk for svar:) 

Anonymkode: 963f0...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må bytte til kortere stang etterhvert som hevelsen går ned. Rense hver dag over tid. Vær forberedt på at grotiden er laang, gikk ca et år før min var helt grodd. Du kan heller ikke sove på siden den er på på en god stund. Du vil nok få alt av info der du tar den😊

Anonymkode: 3d865...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må bytte til kortere stang etterhvert som hevelsen går ned. Rense hver dag over tid. Vær forberedt på at grotiden er laang, gikk ca et år før min var helt grodd. Du kan heller ikke sove på siden den er på på en god stund. Du vil nok få alt av info der du tar den😊

Hvordan vet man hvliken større på stanga? Hvor kjøper man en bra en isåfall ? Litt ny her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tar evig lang tid før det gror og blir smertefritt å ligge på.

Anonymkode: d8520...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stang? Man har vel ikke nødvendigvis stang i en helix. Det er jo best å bruke ring.

Anonymkode: e2729...259

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok vel omtrent ett år før den grodde. Det var vondt/ubehagelig sove på den siden de første 2-3 årene. Jeg hadde ring, jeg synes det var lettere rense. Jeg blir fortsatt øm hvis jeg bruker stang, og sover på den siden, så bruker ring til vanlig, og kun stang en sjelden gang på fest.

Anonymkode: 0d1cf...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Stang? Man har vel ikke nødvendigvis stang i en helix. Det er jo best å bruke ring.

Anonymkode: e2729...259

Det skal alltid brukes stang til å begynne med, aldri ring før den er helt grodd.

TS, etter 1-2 mnd går du tilbake til studioet og downsizer, de setter da inn kortere stang som passer til deg. Ellers må du huske på at du ikke må sove på den før den er HELT grodd, selv om den ikke gjør vondt lengre kan den gro skjevt. Det finnes egne piercingputer med hull i midten du kan bruke for å ikke belaste øret hvis du vil sove på den siden, men jeg brukte bare en helt vanlig nakke/reisepute. Gikk helt utmerket. Ikke bruk hodetelefoner som trykker på den. Rens med saltvann ved behov, eller er det bare å la den være mest mulig i fred.

Anonymkode: a589c...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det skal alltid brukes stang til å begynne med, aldri ring før den er helt grodd.

TS, etter 1-2 mnd går du tilbake til studioet og downsizer, de setter da inn kortere stang som passer til deg. Ellers må du huske på at du ikke må sove på den før den er HELT grodd, selv om den ikke gjør vondt lengre kan den gro skjevt. Det finnes egne piercingputer med hull i midten du kan bruke for å ikke belaste øret hvis du vil sove på den siden, men jeg brukte bare en helt vanlig nakke/reisepute. Gikk helt utmerket. Ikke bruk hodetelefoner som trykker på den. Rens med saltvann ved behov, eller er det bare å la den være mest mulig i fred.

Anonymkode: a589c...a91

Hvor får man tak i piercingputer hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...