Gå til innhold

Kattemenneske eller hundemenneske hva er du?

Flowers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

begge deler! Elsker både katt og hund og har begge selv. Umulig å velge mellom de, de er fantastiske alle sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Katt, blir lykkelig av å se dem. Føler det jeg tror jeg burde ha følt ovenfor å få barn 😅

Anonymkode: f2e01...907

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hund ❤️

Anonymkode: a2f0e...a51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er et hundemenneske som også er glad i en del katter. 

Anonymkode: baf5c...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et kattemenneske. Er ikke spesielt glad i hunder, selv om jeg kan synes noen er søte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker hunder, men katter er virkelig det nydeligste, kuleste og mest elegante dyret man kan ha i et hjem 😻

Anonymkode: ef39a...e20

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kattemenneske. Liker hunder også, men liker ikke hvordan man må sette grenser for en hund. Da er det lettere å forholde seg til en katt som har et eget liv, og egne prioriteringer. Men helst en hundeaktig katt. 

Anonymkode: 27b96...cba

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både kattemenneske og hundemenneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker begge deler, det blir litt som å sammenligne delfiner og koalabjørner for min del, det er ikke en krig selv om mennesker klarer å gjøre alt om til kriger og konflikter:krangle:

Men min dype lidenskap og kjærlighet ligger nok til hund. Jeg og mannen trener aktivt og vi har begge alltid hatt hund. Har har også en fremtidig drøm om å gjøre hunden min til terapi hund for mennesker med psykiske lidelser eller ungdom/unge voksne som sliter (noe jeg utdanner meg til nå) Det er så inspirerende og rørene å se på some om dyreterapi og hva hunder kan gjøre for et menneske ❤️ Det bare skaper så utrolig dyp hjerteglede. Men uavhengig av det så er det nok hunden som jeg virkelig føler et helt unikt bånd med. Det er koselig med katt, men det er ikke på samme måten selv om jeg liker de også godt så er nok det en sterkere tilknytning og kjærlighet for hunden for min del.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hund

Anonymkode: 3aa47...1b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattemenneske, men er uheldigvis alergisk 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hund 🐶

Anonymkode: e8e8b...e94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hund, uten tvil 

Anonymkode: 67ba1...b3a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har katt og hund, og er glad i begge deler, så kanskje ikke utpreget den ene eller det andre. Men det holder med en katt. Jeg fyller ikke opp huset med katter eller hunder. 4 voksne barn, en gammel hund og en katt en av dem dro hjem, og så flyttet ut...uten katten 🙄 ..men den er søt da. Den passer ikke helt inn i fremtidsplaner med mye reising. Så det er et problem.

Anonymkode: 02632...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner meg ikke på katter, selv om jeg har katt. Liker best hunder, da jeg forstår dem bedre. 

Anonymkode: a31e0...f16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...