Gå til innhold

Hva følte du når eksen fikk ny dame rett etter deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

?

Anonymkode: 4d385...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tok det som en bekreftelse på mistanken om utroskap, ettersom det var hun jeg mistenkte han hadde vært utro med, og de ble sammen omtrent umiddelbart etterpå.

Anonymkode: cc8f8...69e

• Liker 3
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte sympati. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble sint og bitter. Kjeftet på han og kalte han stygge ting. 

Anonymkode: 776cb...ad4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begge gangene (forskjellige personer) det skjedde så var det personer jeg visste de hadde hatt bak ryggen min. Ene gangen var jeg oppriktig bekymret for den nye som eksen ble sammen med. Men ellers gav jeg blaffen.

Anonymkode: 2dae6...a81

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første damen han hadde gjorde vondt. Da var bruddet ganske ferskt. To måneder etter.

Med dame nr to og tre så ble jeg bare glad. 

Anonymkode: 9ad94...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde ikke brydd meg, jeg var ferdig med han før jeg gikk og hadde ingen følelser for han. 

Anonymkode: 2c899...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min eks dro kortet «suicidale» etter jeg gjorde det slutt med han i februar 23. I juni hadde han funnet seg en ny. Jeg var bare lettet 😅 Nå behøvde jeg ikke å bekymre meg lenger over hvordan han hadde det. Han var noen andre sitt ansvar. 

Anonymkode: 1293f...215

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min eks dro kortet «suicidale» etter jeg gjorde det slutt med han i februar 23. I juni hadde han funnet seg en ny. Jeg var bare lettet 😅 Nå behøvde jeg ikke å bekymre meg lenger over hvordan han hadde det. Han var noen andre sitt ansvar. 

Det skal sies at jeg allerede hadde en mistanke om at han pratet med denne damen en stund før jeg gjorde det slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun jeg har vært kjæresten med i nesten ett år, åpnet Tinder-konto litt over en uke egter bruddet. 

Det var et slag i trynet. Fy f.. 

Anonymkode: 2282d...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bittert etter mange år å finne ut at "følelsene er ikke de samme" egentlig betydde at de hadde flyttet seg til en annen, og mer bittert å skjønne at det hadde foregått flere mnd, opp mot ett år. 

Valgte likevel å holde best mulig tone gjennom alt, ville ikke ødelegge alt som hadde vært fine ting ved oss med et langt og vondt brudd. Klarte heldigvis det. Nå er han vel på dame nr 2 eller 3 og livet har vært mildt sagt ustabilt for ham. Jeg sitter i et godt liv med en flott mann og tenker jeg gikk seirende ut. 

Anonymkode: 73bd7...916

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg følte meg fullstendig verdiløs og mistet all selvverd. Vi hadde vært gift i over 20 år, og har barn sammen. Og at han da ikke brukte ei uke engang, på å finne seg en ny, var et skikkelig slag i ansiktet. Jeg sliter veldig med å takle å måtte forholde meg til, og samarbeide med han, selv etter to år😟 Livet mitt har falt i grus rett og slett. 😭Savner å være en familie, og føler jeg har blitt kastet ut og erstatter med noe nytt og bedre. Føler meg som ubrukelig søppel. 😔

Anonymkode: 56be7...7af

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At han var en idiot som ikke brydde seg. 

Anonymkode: ba173...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

?

Anonymkode: 4d385...be2

Tenkte at det er synd på henne

Fant senere ut at de ble sammen 3 mnd før jeg gjorde det slutt med han. Følte ikke noe spesielt da heller, jeg var bare ferdig. 

Anonymkode: 28898...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenkte at det var en bekreftelse på at han ikke klarer seg alene. De ble sammen ca to uker etter at jeg flyttet ut. I mellomtiden hadde han prøvd seg på en annen også... 😅

Anonymkode: d2069...4fe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lo litt, må jeg innrømme. Konstant anklaget for utroskap, og fikk beskjed om at han visste jeg hadde en ny fyr klar, og at han syntes vi kunne ha såpass respekt for hverandre at vi fortalte hverandre det når vi begynte å date andre. Vel, han tok til og med seg sønnen sin på besøk til nye damen(knappe to måneder etter vi flyttet fra hverandre) før jeg gikk på min første date. Ikke sa han fra til meg heller, min sønn er venn med hans sønn. Så "respekt" handlet bare om hans behov for kontroll. 

Jeg var aldri utro, hadde heller ingen fyr klar. 

Anonymkode: c8f49...527

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lo litt, må jeg innrømme. Konstant anklaget for utroskap, og fikk beskjed om at han visste jeg hadde en ny fyr klar, og at han syntes vi kunne ha såpass respekt for hverandre at vi fortalte hverandre det når vi begynte å date andre. Vel, han tok til og med seg sønnen sin på besøk til nye damen(knappe to måneder etter vi flyttet fra hverandre) før jeg gikk på min første date. Ikke sa han fra til meg heller, min sønn er venn med hans sønn. Så "respekt" handlet bare om hans behov for kontroll. 

Jeg var aldri utro, hadde heller ingen fyr klar. 

Veldig typisk av utro og anklage andre for utroskap har jeg hørt. 

Anonymkode: 1f27d...a9f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Veldig typisk av utro og anklage andre for utroskap har jeg hørt. 

Anonymkode: 1f27d...a9f

Ja, har hørt det samme. Glad jeg er fri fra kontrollregimet hans. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har vært null problem. Har hatt pene brudd og ønsker alt godt til ex’en når ting har sluknet mellom oss. Det hadde nok vært verre hvis det var såre brudd med mye følelser igjen, men det har det ikke vært.

Litt nysgjerrig blir jeg jo gjerne på hva det er for slags frøken 🙂 Men ikke noe verre enn det.

Anonymkode: 69090...a1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stakkar mann tenkte jeg.

Anonymkode: 60284...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...