AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Har dere slitasjeskader eller større generelle helseplager ved denne alderen? Anonymkode: cd1da...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Nei. Kun hetetokter. Anonymkode: 6eefe...e43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai Strekkskader når jeg intensiverer løping. Å holde vekta i sjakk krever stadig mer. Jævla dritt, men kanskje ikke verdens største problemer? Anonymkode: 2f84f...726 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Del Skrevet 6. mai Holde vekta i sjakk og kroppen er stiv som en stokk. Løper 5 mil i uka, blir ikke bedre. Kjenner vondtene kommer oftere enn før. Vondt i rygg, stive legger, øm i muskler. Anonymkode: 08c39...458 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Del Skrevet 6. mai Løping på asfalt er krise. Kan aldri spise det jeg vil mer. Kvinne 44 Anonymkode: 8f418...36b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Del Skrevet 6. mai Vonde knær! Anonymkode: 6cf98...dca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Del Skrevet 7. mai Sikkert overgangsalderen og vekt, srlv jva du spiser og gjør! Anonymkode: cbf7e...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Del Skrevet 7. mai Vekt og litt mer småvondter enn før til tross for både kondisjon- og styrketrening flere dager i uka Anonymkode: a3ace...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Del Skrevet 7. mai Har ikke hatt noen plager, men merker jeg må jobbe mer for å holde på vekten enn før. Anonymkode: 2caaa...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Del Skrevet 7. mai Jeg er 47 år gammel og svært overvektig, men har overraskende lite plager. Litt vondt i korsryggen når jeg går i motbakker, men det handler nok mest om vekten. Så har jeg slitt litt med smerte i overarm under trening og tennisalbue, men dette har gått seg til etter jeg har fulgt treningsopplegg fra fysioterapeut. Jeg trener både styrke og kardio, og jeg mistenker at det er det som gjør at jeg har så lite plager. Anonymkode: 9caa2...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #11 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har dere slitasjeskader eller større generelle helseplager ved denne alderen? Anonymkode: cd1da...19f I følge min fastlege er det når man «bikker 40 så er det da alt kommer»😅 Så er nok noe og det i hvert fall😆 For oss kvinner så begynner hormonene tukle og overgangsalder kan sette i gang mye kroniske helseplager. Anonymkode: 64182...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #12 Del Skrevet 7. mai Ingen plager 🤠 Anonymkode: 569d0...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #13 Del Skrevet 7. mai Snart 50 år, ingen alders relaterte plager så lenge jeg spiser riktig og tar periodevis tilskudd av diverse. F.eks for smerter/stivhet så har d vitamin og kalsium vært veldig bra (ingen knirking eller ryggvondt lenger). Anonymkode: 874c2...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #14 Del Skrevet 7. mai 47 år, og ingen plager. Og jeg er overvektig og lat. Og synes det er helt merkelig hvor myk kroppen min er, og selv om jeg aldri trener kan jeg fint gå 2 mil, og er ganske sterk. Anonymkode: bfb57...fbe 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #15 Del Skrevet 7. mai Jeg var uforskammet frisk til jeg rundet 40. Etter det har det vært mye vondter ja. Noen ganger kommer de i flokk. Nå er jeg 52 og i verste overgangsalderen. Det blir spennende å se hvor mange vondter som blir igjen, når hormonene er ferdig. Hvis jeg overlever da. Er dårlig på trening og kosthold, og det hjelper jo ikke. Anonymkode: 3b75c...2ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var uforskammet frisk til jeg rundet 40. Etter det har det vært mye vondter ja. Noen ganger kommer de i flokk. Nå er jeg 52 og i verste overgangsalderen. Det blir spennende å se hvor mange vondter som blir igjen, når hormonene er ferdig. Hvis jeg overlever da. Er dårlig på trening og kosthold, og det hjelper jo ikke. Anonymkode: 3b75c...2ee Nei det hjelper ikke, det er det viktigste du gjør, også for hormonbalansen. Anonymkode: 874c2...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #17 Del Skrevet 7. mai Litt vondt i kneet når det er kaldt + at jeg har blitt helt avhengig av lesebriller. Synet er det mest plagsomme. Anonymkode: 0cd85...7ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 7. mai #18 Del Skrevet 7. mai Tar lengre tid før jeg er klar igjen etter store anstrengelser, men eller ikke noe problem. Er dog kun 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Del Skrevet 7. mai Synet har blitt merkbart dårligere, ellers ingen plager. Er sånn passe flink til å bevege meg og spise sunt. k48 Anonymkode: 865e5...d5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #20 Del Skrevet 7. mai Alt kom med 40 årene. Vektøkning, større blødninger,vondt i ledd, irritert og sur. Ofte sliten.grått hår, orker ikke husarbeid, orker ikke ansvar... mye merl Anonymkode: be2fb...78d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå