AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Hei. Jeg har nylig lastet ned Strava og har fra før brukt Garmin-klokke til å tracke løpeøktene mine. Strava viser 600 meter mer enn klokka og har gjort det alle gangene jeg har løpt samme runde. Forsøkte en annen runde og fikk samme forskjell der. Hvem av disse kan jeg stole på her tro? Ikke at det betyr så himla mye, men det er såpass stor forskjell at det hadde vært gøy å vite hvem av disse som er nærmest. Anonymkode: 923b4...ac4
Et menneske Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Hvor får Strava dataene fra? Fra din Garmin-klokke eller bruker du mobilen (Strava-app)?
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Et menneske skrev (4 timer siden): Hvor får Strava dataene fra? Fra din Garmin-klokke eller bruker du mobilen (Strava-app)? Fra Strava-appen på mobilen. Anonymkode: 923b4...ac4
Ahababba Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Garmin er mye mer presis enn mobilen! Om du zoomer inn på gps-sporet som mobilen lagde kan du se at det ser ut som mye sikk-sakk, og distansen blir dermed lengre. Ville brukt kun klokka, og heller synkronisere fra klokka til strava 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Ahababba skrev (21 timer siden): Garmin er mye mer presis enn mobilen! Om du zoomer inn på gps-sporet som mobilen lagde kan du se at det ser ut som mye sikk-sakk, og distansen blir dermed lengre. Ville brukt kun klokka, og heller synkronisere fra klokka til strava Dette Det er ikke noe poeng i å bruke Strava og Garmin separat, det er bare masse ekstra kjas og mas når du starter og stopper. Koble dem sammen, så får du det beste fra begge og styrer alt fra klokka. Du får også inn mye mer data i Strava når du kobler den til klokka enn når du registrerer trening direkte i appen. Anonymkode: 339f4...b54
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette Det er ikke noe poeng i å bruke Strava og Garmin separat, det er bare masse ekstra kjas og mas når du starter og stopper. Koble dem sammen, så får du det beste fra begge og styrer alt fra klokka. Du får også inn mye mer data i Strava når du kobler den til klokka enn når du registrerer trening direkte i appen. Anonymkode: 339f4...b54 Med "alt" mener jeg under selve løpeøkten - start/stopp, pauser, intervaller etc. Telefonen trenger ikke være med engang (om du ikke vil det), telefon og klokke synkroniserer seg når de får kontakt igjen. Anonymkode: 339f4...b54
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette Det er ikke noe poeng i å bruke Strava og Garmin separat, det er bare masse ekstra kjas og mas når du starter og stopper. Koble dem sammen, så får du det beste fra begge og styrer alt fra klokka. Du får også inn mye mer data i Strava når du kobler den til klokka enn når du registrerer trening direkte i appen. Anonymkode: 339f4...b54 Yes, gjorde det i går og det var mye bedre 😊 Har ikke hatt klokke så lenge, så visste ikke at de kunne kobles sammen. Takk for tips til dere som skrev svar 😀 Anonymkode: 923b4...ac4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå