AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg tok meg to utepils i kveld, men vil gjerne trene i morgen... dumt av meg å trene dagen etter å ha drukket en liter med øl? Lenge siden jeg drakk sist. Anonymkode: 1586f...a46
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april "Trene styrke dagen etter at man har drukket en liten med øl?" En liten hva med øl? En liten tønne med øl? En liten pall med øl? En liten box med øl? Uansett går det nok fint å trene dagen etter. Anonymkode: be112...c55 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Jeg bomma på r'en i tittelen, men det kommer jo ganske tydelig frem hva jeg spør om i innlegget mitt da. Vil ikke nødvendigvis kalle en liteR med øl for en liten øl. Anonymkode: 1586f...a46 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Hadde nok droppa det om jeg hadde drukket en liten tønne med øl Anonymkode: 1586f...a46
Chupacabra Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Trene styrke dagen etter at man har drukket en liten med øl?" En liten hva med øl? En liten tønne med øl? En liten pall med øl? En liten box med øl? Uansett går det nok fint å trene dagen etter. Anonymkode: be112...c55 TS skriver at det er snakk om 1 liter. Tror neppe at h*n kommer til å sjangle inn på treningssenteret i morgen så trening bør gå bra. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde nok droppa det om jeg hadde drukket en liten tønne med øl Anonymkode: 1586f...a46 Selv om formen var strøken? Anonymkode: 207e3...a58 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Gjør livet ditt litt enklere; ikke pålegg deg selv så mange irrasjonelle regler. Har du lyst så gjør du det, om ikke gi f** Anonymkode: 041ae...88a 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjør livet ditt litt enklere; ikke pålegg deg selv så mange irrasjonelle regler. Har du lyst så gjør du det, om ikke gi f** Anonymkode: 041ae...88a Ja, vet du hva... takk for påminnelsen, dette er egentlig noe jeg burde minne meg selv på når det gjelder alle deler av livet mitt. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selv om formen var strøken? Anonymkode: 207e3...a58 Jeg har ombestemt meg. Er formen strøken etter 30 liter med vodka kommer jeg til å dra på trening heretter. Vanligvis ville jeg ha droppa det etter en liten fiseøl på 0,33l. Anonymkode: 1586f...a46
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april 😂 Da er det mye trening som ville blitt droppet i løpet av et år. Jeg tok to glass vin til maten i går - nå skal jeg straks trene styrke en halvtime. Fredag kveld er det som regel noe godt i glasset, lørdag morgen løper jeg alltid langtur. På ferie blir det som regel litt alkohol de fleste dager. Jeg trener likevel hver morgen - føler ekstra behov for det når det er litt ekstra mat og drikke, ellers blir jeg så tung i kroppen. Anonymkode: ee4e4...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april Hvorfor i all verden skulle du ikke det?! Dine bekymringer over ingenting er langt mer skadelige enn ølen. Anonymkode: 62b63...90d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april Men har styrketrening noen effekt hvis man har drukket alkohol dagen før? Da tenker jeg mer enn et glass eller to. Kroppen har vel mer enn nok med å bli kvitt alkoholen. Anonymkode: 81cf2...c8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå