Anonym-bruker Skrevet 15. april #1 Del Skrevet 15. april Jeg jobber som nattevakt, skal i en konfirmasjon når jeg har arb helg. Det er desverre ingen som kan jobbe for meg. Jeg skal ikke i kirken, men må være der de skal ha måten ca kl 13:30. Som vil si jeg må stå opp kl 12 etter nattevakt. I utgangspunktet tenker jeg at dette blir fryktelig slitsomt, men vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Takke nei til invitasjonen er ikke en mulighet.. Du som bare jobber natt, hadde du gjort det? Jeg tror aldri jeg har sovet så lite etter en vakt, hvordan takler du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Del Skrevet 15. april Skal du på igjen neste natt? Isåfall kan du legge deg nedpå et par timer på kvelden igjen før nattevakten. Jeg har vel tatt fly rett etter nattevakt blant annet og det har gått fint. Anonymkode: e830c...d60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Del Skrevet 15. april Takke nei er ikke en mulighet. Så da må du gjøre det. Du lurer bare på om andre hadde gjort det? Jeg hadde sagt nei, ikke pokker. Om det var konfirmasjon i nær familie, for eksempel søsken eller barna til søsken, så hadde jeg uansett planlagt godt frem i tid og sørget for at jeg hadde fri denne helgen. Søskenbarn, barn til venner og slike ting, nei, jeg kommer ikke i konfirmasjon....... Anonymkode: 36b7b...63c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 15. april Forfatter #4 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal du på igjen neste natt? Isåfall kan du legge deg nedpå et par timer på kvelden igjen før nattevakten. Jeg har vel tatt fly rett etter nattevakt blant annet og det har gått fint. Anonymkode: e830c...d60 Ja, jeg skal det, men vurderer å ta fri neste natt så jeg slipper det. Får sovet er par timer før konfirmasjonen, er hjemme ca 8 så får lagt meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…