Gå til innhold

Hvor ofte spiser du som voksen pannekaker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pannekaker er ikke kun èn oppskrift da... Det er i hovedsak bare melk, egg og mel, og det er fin næring i det. Varier i meltype og melkefett, og du har et veldig brukbart brødalternativ. Jeg skjønner ikke de som mener det kun er dessert, eller "for barn". Pannekaker ved siden av supper eller indisk mat er så utrolig godt. Hjemmelagde grove pannekaker er også mye bedre for deg enn tortillalefer til taco, og andre wraps. Det er enkelt og hel ren mat.

Anonymkode: a3812...52f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ganske ofte egentlig... Havre og bananpannekaker til frokost :)  Kidsa elsker det og jeg hiver fort nedpå et par stykker selv også.

Dessuten er jeg så (u)heldig å ha en del hoteldøgn i måneden pga jobb. Er nok rett som ofte at jeg er innom pannekakedisken i frokostbufféen.

Anonymkode: a09ea...659

AnonymBruker
Skrevet

Tynne pannekaker fra barndommen spiser jeg aldri. 

Men jeg lager mye bananpannekaker til barnet og spiser restene, og samboer lager søte crepes kanskje en gang i måneden. Han lager også bokhvetepannekaker med egg, ost, skinke og grønnsaker i til middag innimellom.

Anonymkode: d7818...9a2

AnonymBruker
Skrevet

Vi lager det kanskje en gang i måneden, som blir to middager for oss + kanskje en lunsj. Vi lager grove pannekaker uten sukker. Det er kjempegodt.

Hender også at jeg lager bananhavrepannekaker til å ha til lunsj.

Anonymkode: bd679...200

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger i uka har jeg proteinpannekaker! Kjempedeilig. Det er ikke sånne tynne kjipe da, de blir tykkere og fluffy 🤤

Anonymkode: 05081...ec2

• Nyttig 1
Skrevet

1-2 ganger i måneden. Lager de med siktet speltmel,  blir like godt som hvetemel. Har det dog etter f.eks suppe. Barna elsker det. Synes ikke det er så stress å steke, steker med to panner samtidig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i pannekaker. Men min samboer er, så vi har av og til pannekaker med ertesuppe og bacon til middag. Kanskje en gang i måneden/annenhver måned.

Så hender det at jeg lager proteinpannekaker til lunsj, også det kanskje 1 gang i måneden.

Så kan si jeg spiser pannekaker i en eller annen form kanskje 1-2 ganger i måneden, men ikke alltid så ofte.

Anonymkode: 22b32...47e

Gjest Viljestyrke
Skrevet

Bruker å lage det noen ganger i året. Har ikke barn og lager bare til meg selv. Syns pannekaker er kjempe godt! 

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er fullverdig middagsmåltid. Spiser det sjeldent. Godt er det da!

Anonymkode: 7af95...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...