AnonymBruker Skrevet 14. april #21 Skrevet 14. april Hadde det av og til da ungene var små/bodde hjemme. Som aleneboende kvinne i slutten av 50 årene er ikke pannekaker ofte på menyen, men noen ganger får jeg plutselig veldig lyst på det 😊 Så kanskje 1 - 2 ganger i året. Anonymkode: 45fbb...cf4
AnonymBruker Skrevet 14. april #22 Skrevet 14. april Ganske ofte. Spiser gjerne amerikanske pannekaker til brunsj, eller også vanlige pannekaker til middag. Anonymkode: 4830f...ea5
AnonymBruker Skrevet 14. april #23 Skrevet 14. april Vi spiser det flere ganger i uka. Til middag med suppe/gryte eller frokost og kvelds. Anonymkode: abe0b...6eb 1
c_buk Skrevet 14. april #25 Skrevet 14. april Spiser det ganske ofte til frokost eller lunsj, men da er det litt tykke pannekaker. De er for så vidt som oftest grove, med lite til ingen sukker, proteinrike og toppes ofte med frukt/cottagecheese, nøtter, nøttesmør osv... "Tradisjonelle" tynne pannekaker spiser jeg kanskje 1 gang i året når jeg besøker søsken eller venner med barn.
AnonymBruker Skrevet 14. april #26 Skrevet 14. april Aldri, har ikke spist det etter at jeg ble voksen. Anonymkode: ec6db...0f0
AnonymBruker Skrevet 14. april #27 Skrevet 14. april Har det til middag med tomatsuppe først kanskje 4 ganger i året? Spiser det til frokost i helgene noen ganger i året også, da amerikansk type. I tillegg lager vi dessertpannekaker (crepes) kanskje 4 ganger i året det også. Anonymkode: 022fa...ea0
AnonymBruker Skrevet 14. april #28 Skrevet 14. april Det er den perfekte middagen når ungene har med seg en haug kompiser hjem, så da kjører vi på med pannekaker om den ellers planlagte middagen tåler å vente en dag. Hadde jeg vært alene hadde jeg aldri spist pannekaker. Anonymkode: 3a2dd...882
Mardina Skrevet 14. april #29 Skrevet 14. april Tja, 1-2 ganger i måneden kanskje? 🤔 Synes det er litt styr og lage det + at det ikke er spesielt sunt. Med mindre man lager grove pannekaker.
AnonymBruker Skrevet 14. april #30 Skrevet 14. april Lager grove pannekaker 1-3 ganger i måneden fordi jeg har fått helt aversjon av egg etter jeg ble gravid. Så den eneste måten jeg klarer å få i meg egg på, er å lage pannekaker😄 Anonymkode: 6ac11...f08
c_buk Skrevet 14. april #31 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lager grove pannekaker 1-3 ganger i måneden fordi jeg har fått helt aversjon av egg etter jeg ble gravid. Så den eneste måten jeg klarer å få i meg egg på, er å lage pannekaker😄 Anonymkode: 6ac11...f08 Klarer å få i deg egg? Er det ikke bare å droppe egg om du har fått aversjon mot det?
AnonymBruker Skrevet 14. april #32 Skrevet 14. april Pannekaker stekt i stekepanne er en nødvendighet et par ganger i måneden. Langpannevarianten har ingenting i Norge å gjøre. Anonymkode: 3d8e2...b8c
Nevian Skrevet 14. april #33 Skrevet 14. april Jeg lager det kanskje én eller to ganger i måneden - og det er supergodt 😍
AnonymBruker Skrevet 14. april #34 Skrevet 14. april Spiser sunne varianter ganske ofte til frokost, ukentlig til hver andre. Anonymkode: f755c...2ae
AnonymBruker Skrevet 14. april #36 Skrevet 14. april 2-3 ganger i året. Jeg liker ikke pannekaker, vafler, sveler osv, men ungene liker det. Jeg liker best litt sunnere middager med gode salater eller grønnsaker til. Anonymkode: a8283...224
Uanonym bruker Skrevet 14. april #37 Skrevet 14. april Kanskje en gang i måneden. Ungene elsker det. Vi pleier å ha det sammen med en eller annen suppe til middag, eller så får ungene det til frokost til spesielle anledninger.
AnonymBruker Skrevet 14. april #38 Skrevet 14. april c_buk skrev (2 timer siden): Klarer å få i deg egg? Er det ikke bare å droppe egg om du har fått aversjon mot det? Egg har jo mye nyttig næring da, så bare bra å spise for den som tåler det. Anonymkode: 4d1bc...380
AnonymBruker Skrevet 14. april #39 Skrevet 14. april Kanskje et par ganger i året. Da om ettermiddag-kveld hvis jeg blir fysen på noe godt. Dog ikke alltid jeg har melk i kjøleskapet. Steker meg da 2-3 pannekaker og spiser med syltetøy. Aldri noe jeg planlegger å spise. Anonymkode: 06860...dd7
AnonymBruker Skrevet 14. april #40 Skrevet 14. april Aldri til middag. Syns det er mer dessert. Spiser dem kanskje tre ganger i året på kvelden med is og bær inni. Veldig godt 🙂 Anonymkode: b72ae...36f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå