Gå til innhold

Få første utløsning som voksen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen her som har opplevd å ikke ha fått utløsning for første gang før i voksen alder? At man for eksempel får sædutløsning for aller første gang i voksen alder.

Anonymkode: 12141...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen med erfaring? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
eksentrisk skrev (25 minutter siden):

Oppsøk lege om du ikke har det

Ikke opplevd det men lurer på om noen her har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk min første orgasme når jeg var 21. Det var den sykeste opplevelsen. Fyf. Det var så deilig å det spruta noe so inni granskauen 🙈 Den natten trodde jeg at jeg skule onanert meg halvt ihjel, hadde minst 15 orgasmer 🙈

Vet ikke hvorfor så seint, men vokst opp i kristent miljø, uten strenge restriksjoner. Men det har nok endel med at jeg ikke tok på meg selv eller eksperimenterte. Men nå holder jeg på å ta igjen det tapte, gjør det flere ganger daglig, det føler det blir bare deiligere for hver gang.

Er i dag 22.

Anonymkode: 14d11...1d3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk min første orgasme når jeg var 21. Det var den sykeste opplevelsen. Fyf. Det var så deilig å det spruta noe so inni granskauen 🙈 Den natten trodde jeg at jeg skule onanert meg halvt ihjel, hadde minst 15 orgasmer 🙈

Vet ikke hvorfor så seint, men vokst opp i kristent miljø, uten strenge restriksjoner. Men det har nok endel med at jeg ikke tok på meg selv eller eksperimenterte. Men nå holder jeg på å ta igjen det tapte, gjør det flere ganger daglig, det føler det blir bare deiligere for hver gang.

Er i dag 22.

Hvordan går dette an?

Trodde biologien tok seg litt av dette? Våte drømmer feks? Eller er det bare en myte? 

Trist å lese at det tok så lang tid...

Anonymkode: da471...9ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke hvorfor så seint, men vokst opp i kristent miljø, uten strenge restriksjoner.

For en selvmotsigelse! Det skyldes nok helt andre grunner enn de ytre, hvis dette er tilfelle.

Anonymkode: 6a03c...481

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er i dag 22.

Er du mann eller dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

For en selvmotsigelse! Det skyldes nok helt andre grunner enn de ytre, hvis dette er tilfelle.

Mest sannsynlig skam. Det kan være en underliggende årsak. Den kan være vanskelig å riste av seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er kvinne og opplevde første orgasme når jeg var 21. 

Er det vanlig da? 

Anonymkode: 5e651...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du mann eller dame?

Jeg er mann, nå 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det vanlig da? 

Hei. Jeg er en ung mann, opplevde heller ikke orgasme før jeg var 21. Ser flere her svarer som om de ikke tror meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mest sannsynlig skam. Det kan være en underliggende årsak. Den kan være vanskelig å riste av seg. 

Det er meg som ikke fikk orgasme før 21. Ja, skam, sex var aldri tema og sjenert og forbandt alt som hadde med sex og onani som skam og skyldfølelse. Når sant skal sies, jeg var ikke kåt og hadde heller ikke en trang til å forsøke. Hadde aldri våte drømmer som jeg kan huske eller aldri våt i bokseren eller i sengetøyet. Høres uansett ut som at dette er veldig uvanlig på svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er meg som ikke fikk orgasme før 21. Ja, skam, sex var aldri tema og sjenert og forbandt alt som hadde med sex og onani som skam og skyldfølelse. Når sant skal sies, jeg var ikke kåt og hadde heller ikke en trang til å forsøke. Hadde aldri våte drømmer som jeg kan huske eller aldri våt i bokseren eller i sengetøyet. Høres uansett ut som at dette er veldig uvanlig på svarene.

Skam kan sitte så dypt i kroppen så jeg synes ikke dette var uvanlig. For meg gir det mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne og fikk min første orgasme da jeg var 23. Husker dusjen i leiligheten der jeg bodde, hvor jeg endelig fikk det til med dusjhodet.  Og der bodde jeg høsten jeg var 23 år. Haha. 

Anonymkode: 7fcb5...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skam kan sitte så dypt i kroppen så jeg synes ikke dette var uvanlig. For meg gir det mening.

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan går dette an?

Trodde biologien tok seg litt av dette? Våte drømmer feks? Eller er det bare en myte? 

Trist å lese at det tok så lang tid...

Vet ikke om det var så mye drømmer, men vått ble det i senga allerede når jeg var 14-15, ganske irriterende og pinlig hvis jeg sov hos en kompis. Rett før jeg ble 16 satt jeg sammen "puslebrikkene" og da onanerte jeg 3 ganger daglig i flere år, herregud det var ingen ende på produksjonen. 

Anonymkode: ed1fc...6ca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det vanlig da? 

Det var utløsning jeg spurte om da 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er tilfelle ja, se svar gitt under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...