AnonymBruker Skrevet i går, 07:37 #21 Del Skrevet i går, 07:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brent spot snart nede på 60 dollar, nå brenner det snart på dass. Anonymkode: d5d3e...5e7 Spørs om teknisk støtte holder. Jeg tror ikke det denne gangen. Anonymkode: 38699...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet i går, 07:40 #22 Del Skrevet i går, 07:40 Vi har jo sett dette gang på gang. Jeg kjøper mer fond nå. Når usikkerheten er borte, så snur dette. Bare se på grafene det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #23 Del Skrevet i går, 07:44 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gull vil ha svært gode tider en stund fremover nå. Anonymkode: 38699...561 Men se på sølvprisen, den er faktisk veldig billig nå. Og se på ratio gull-sølv. Tror sølvet skal betydelig opp nå. Anonymkode: d5d3e...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #24 Del Skrevet i går, 07:44 Haha! Morsomt å se alle disse eplekjekke Gordon gekko-wannabees nå. Nå skal de plukke opp restene. Kjøpe billig. Som om dette kommer til å bli en forbigående børsuro.. Vi snakker om sterke permanente politiske endringer som forandrer hele verdenshandelen. Anonymkode: 9643a...1c1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:46 #25 Del Skrevet i går, 07:46 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Is i magen. Det snur om en stund. Anonymkode: 6e115...6ae Tidligst når Trump dør eller blir valgt bort. Om helsa hans holder vil neppe noe bli bedre før 2029. Da kan halve Norge være konkurs dersom ikke kronefallet stopper. Krona var jo på katastrofenivåer allerede før Trump kom med tollen sin i forrige uke, etter kollaps gjennom 12 år. Min kjøpekraft har falt bortimot 30% siden krona var på topp. Jeg utelukker ikke at det nå kan dra seg mot 40-50%, og at jeg rett og slett vil være fattig før Trump er borte. Anonymkode: 8f024...1e2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet i går, 07:48 #26 Del Skrevet i går, 07:48 Er det positivt om man har mye lån? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet i går, 07:49 #27 Del Skrevet i går, 07:49 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er veldig gøy å se karrerne miste det de har sopt til seg. Anonymkode: 38699...561 Det er også noen tilnærmet uskyldige parter også da. Sånn omtrentlig halvparten av landets arbeidstagere. De som jobber i privat sektor har obligatorisk innskuddspensjon. Denne forvaltes på verdens børser. Min pensjonsavtale har nettopp blitt over 100'000 mindre verdt. Det er penger jeg ideelt sett skulle hatt som pensjonist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #28 Del Skrevet i går, 07:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tidligst når Trump dør eller blir valgt bort. Om helsa hans holder vil neppe noe bli bedre før 2029. Da kan halve Norge være konkurs dersom ikke kronefallet stopper. Krona var jo på katastrofenivåer allerede før Trump kom med tollen sin i forrige uke, etter kollaps gjennom 12 år. Min kjøpekraft har falt bortimot 30% siden krona var på topp. Jeg utelukker ikke at det nå kan dra seg mot 40-50%, og at jeg rett og slett vil være fattig før Trump er borte. Anonymkode: 8f024...1e2 Løp å kjøp gull og sølv! Anonymkode: d5d3e...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #29 Del Skrevet i går, 07:53 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha! Morsomt å se alle disse eplekjekke Gordon gekko-wannabees nå. Nå skal de plukke opp restene. Kjøpe billig. Som om dette kommer til å bli en forbigående børsuro.. Vi snakker om sterke permanente politiske endringer som forandrer hele verdenshandelen. Anonymkode: 9643a...1c1 Langt derifra. Stort sett alt dette er over innen 6 mnd, når USA begynner å slite skikkelig. Anonymkode: 38699...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #30 Del Skrevet i går, 07:55 newman01 skrev (4 minutter siden): Det er også noen tilnærmet uskyldige parter også da. Sånn omtrentlig halvparten av landets arbeidstagere. De som jobber i privat sektor har obligatorisk innskuddspensjon. Denne forvaltes på verdens børser. Min pensjonsavtale har nettopp blitt over 100'000 mindre verdt. Det er penger jeg ideelt sett skulle hatt som pensjonist. Ideelt skulle du nok hatt dem og sikkert mere til. Men her kan du bare ta det med ro. Dette blir stygt, men rimelig kortvarig. Anonymkode: 38699...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #31 Del Skrevet i går, 07:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Langt derifra. Stort sett alt dette er over innen 6 mnd, når USA begynner å slite skikkelig. Anonymkode: 38699...561 Hvorfor skal det bli bedre dersom USA begynner å slite skikkelig? Anonymkode: d4547...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 #32 Del Skrevet i går, 07:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Langt derifra. Stort sett alt dette er over innen 6 mnd, når USA begynner å slite skikkelig. Anonymkode: 38699...561 Forrige gang på 30 tallet gikk det 8-10 år. Du er alt for optimistisk. Anonymkode: d5d3e...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 #33 Del Skrevet i går, 07:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal det bli bedre dersom USA begynner å slite skikkelig? Anonymkode: d4547...b8c For å få ned tollmurene igjen, selvsagt. Anonymkode: 38699...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #34 Del Skrevet i går, 07:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forrige gang på 30 tallet gikk det 8-10 år. Du er alt for optimistisk. Anonymkode: d5d3e...5e7 30-tallet er ikke sammenlignbart med dette. På noen måte. Anonymkode: 38699...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:00 #35 Del Skrevet i går, 08:00 Fionas skrev (8 minutter siden): Er det positivt om man har mye lån? Tja, hvis inflasjon går opp, så blir verdi av lånet lavere på en måte. Samtidig, pleier da rentene gå opp, og hvis vi snakker om boligprisene, så pleier de å gå opp. Så man trenger mindre lån for å kjøpe noe. Man må også huske at da må man også ha råd til å betale alle økningene.... Anonymkode: e1c1c...2ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilili Skrevet i går, 08:02 #36 Del Skrevet i går, 08:02 (endret) Ingen vet Endret i går, 08:03 av Trilili 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 08:06 #37 Del Skrevet i går, 08:06 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tja, hvis inflasjon går opp, så blir verdi av lånet lavere på en måte. Samtidig, pleier da rentene gå opp, og hvis vi snakker om boligprisene, så pleier de å gå opp. Så man trenger mindre lån for å kjøpe noe. Man må også huske at da må man også ha råd til å betale alle økningene.... Anonymkode: e1c1c...2ba Men var det ikke etter det store krakket at boligprisene raste på slutten av 80-tallet? Dyre lån, billige boliger. Er derfor jeg og mange med meg sitter med boliger og formue nå, fordi vi kjøpte da prisene for en leilighet var 150 000. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:10 #38 Del Skrevet i går, 08:10 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Haha! Morsomt å se alle disse eplekjekke Gordon gekko-wannabees nå. Nå skal de plukke opp restene. Kjøpe billig. Som om dette kommer til å bli en forbigående børsuro.. Vi snakker om sterke permanente politiske endringer som forandrer hele verdenshandelen. Anonymkode: 9643a...1c1 Og akkurat dette sa de under finanskrisen i 2008, under korona osv, mener du at børsen ikke har snudd siden da og at de som satt stille i båten da og handla mer har tjent noenting siden da? Anonymkode: 21520...e02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet i går, 08:11 #39 Del Skrevet i går, 08:11 Trump har selv sagt (i fjor) at hvis han tapte valget i -24 så ville børsene krakke verre enn på 30 tallet. Men, jammen skjedde det på hans vakt likevel.. Det var et spørsmål om tid før noe skulle skje på et oppblåst aksjemarked. (Tangen i oljefondet har også advart om kommende aksjeras). Ikke noe vokser inn i himmelen, men vi har kort hukommelse. Dette kan bli en rough ride for mange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:12 #40 Del Skrevet i går, 08:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og akkurat dette sa de under finanskrisen i 2008, under korona osv, mener du at børsen ikke har snudd siden da og at de som satt stille i båten da og handla mer har tjent noenting siden da? Anonymkode: 21520...e02 * Ikke har tjent noenting Anonymkode: 21520...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå