AnonymBruker Skrevet 14. mars #21 Skrevet 14. mars To voksne , en ungdom 9-10 000 mye frukt som drar opp Anonymkode: a647b...8d3
AnonymBruker Skrevet 14. mars #22 Skrevet 14. mars Vi er en familie på 5, barn i alderen 1-13 år. Vi bruker ca 12 000 i mnd på mat. Jeg ville budsjettert 9000 på din familie ☺️ Anonymkode: 60c31...15e
AnonymBruker Skrevet 14. mars #23 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg forsøker å finne ut realistiske tall på hvor mye man må regne med å bruke på mat og alle andre dagligvarer man benytter i løpet av en mnd dersom man er 2 voksne og en tenåringsgutt. Altså ikke hva som står i sifo sin kalkulator, men hva det faktisk koster, om noen forstår. 🙂 Ikke hus, bil, og alt det der, men kun den maten og andre dagligvarer man bruker hver mnd, med rom for en bedre middag og litt ekstra kos i ny og ne selvfølgelig. Takknemlig for alle innspill! Fyr løs! 👀 Anonymkode: ea2dc...fee Helt umulig å svare på. Spiser dere billig mat som bønner, linser, pasta, poteter og svinekjøtt, eller dyr mat som grønnsaker, lammekjøtt/vilt, fisk, bær og ost? Anonymkode: a6bbd...af4
AnonymBruker Skrevet 14. mars #24 Skrevet 14. mars Vi er 2 voksne og et lite barn. Vil tro vi bruker minst 15000 i mndom vi regner med det vi kjøper i vanlig butikk fra felles + det vi kjøper hver for oss av snacks, energidrikk, cafe, mat i kantina ++ Mistenker at en del av de som bruker veldig lite ikke regner med ALT. Anonymkode: 6a062...be3 2
Den anonyme Skrevet 14. mars #25 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt umulig å svare på. Spiser dere billig mat som bønner, linser, pasta, poteter og svinekjøtt, eller dyr mat som grønnsaker, lammekjøtt/vilt, fisk, bær og ost? Anonymkode: a6bbd...af4 Overskriften her er "hvor mye bruker dere", så for din husstand har det ingenting å si hva slags mat TS bruker å kjøpe. Hen lurer på hva VI bruker pr mnd på mat… 🙄 Jeg tar meg selv i å stadig bli forundret over folk som svarer uten å ha lest spørsmålet… 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #26 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi er 2 voksne og et lite barn. Vil tro vi bruker minst 15000 i mndom vi regner med det vi kjøper i vanlig butikk fra felles + det vi kjøper hver for oss av snacks, energidrikk, cafe, mat i kantina ++ Mistenker at en del av de som bruker veldig lite ikke regner med ALT. Anonymkode: 6a062...be3 Slutt å mistenke folk for å ikke ha oversikt. Jeg har nok bedre styring enn deg.15000 er ikke en fornuftig sum,helt sinnsykt syns jeg. Her er vi 1,7 voksne og bruker maks 4000 i mnd. Anonymkode: fe56b...7b4
AnonymBruker Skrevet 14. mars #27 Skrevet 14. mars Det har økt voldsomt det siste året, ja. Vi handler alt på Oda, så jeg vet nøyaktig hvor mye vi bruker. For et år siden brukte vi ca. 1500 i uka, nå bruker vi omtrent en tusenlapp mer. Og vi har ikke endrede matvaner. Vi spiser mye frukt og grønnsaker, og lite kjøtt, men når vi kjøper kjøtt, velger vi dyrevennlig (og dermed dyrt), f.eks. kylling fra Hovelsrud. Vi spiser kun selvfisket fisk, ellers ville det vel økt en god del. Vi er to voksne, en tenåringsgutt og et lite barn. Tenåringen spiser forbausende mye, og det har han gjort siden han kom i puberteten. Anonymkode: dd621...68f
hvaduikkeser Skrevet 14. mars #28 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt å mistenke folk for å ikke ha oversikt. Jeg har nok bedre styring enn deg.15000 er ikke en fornuftig sum,helt sinnsykt syns jeg. Her er vi 1,7 voksne og bruker maks 4000 i mnd. Anonymkode: fe56b...7b4 1,7 voksne? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #30 Skrevet 14. mars 2 voksne, 2 tenåringsgutter. Vi bruker 12-13000 pr mnd på mat. Det meste av middag lages fra bunnen. Handler inn på tilbud, driter i om det er økologisk da, men rent kjøtt/ fisk osv. Anonymkode: 7e34f...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå