AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars I dag måtte jeg i vertfall finne frem ull-strømpisen igjen, har en periode bare brukt vanlig tynn under før dette. Anonymkode: e433a...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Del Skrevet 13. mars Jeg bor i Vest, men det var kaldt her også i morges. Har tynt langt undertøy i silke og ullsokker under jeans, pluss høyhalset genser i merinoull. Tykk ullcardigan over og et ekstra skjerf på kontoret. Anonymkode: 29b03...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Del Skrevet 13. mars Har hjemmekontor, men ja, vinteren er tilbake. Har flere lag i dag, en rød og mørkeblå Adidas joggedress med en gul Puma hettegenser under, og en grå Nike joggebukse under joggebuksa. Elsker egentlig å daffe rundt i to joggedresser, mykt og passe varmt. Veldig behagelig. Komfort klær på samme måte som komfort mat, når været er trist. Anonymkode: 43d2b...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Del Skrevet 13. mars Jo nå skal du høre, har det perfekte antrekket! Sokker fra pierre Robert, en utvasket boker truse fra cubus, farge grå. En yogabukse fra cubus, den har jeg stylet med noen flekker som jeg tror er yougurt, snørr og morsmelk. Har en gammel amme bh fra kaphal som er litt fuktig nå, og ikke knapt igjen, #sexy. Natt tskjorte fra cubus, og blomstrete genser fra Floyd, med melkeflekker. Jeg er ikke spesielt varm, men super stilig og passe sexy. Legger til en messy bun av uvasket hår på toppen. Godt det er kaldt i dag, for kan ikke åpne døra, for da kommer gutta løpende etter meg. Anonymkode: 02175...a15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jo nå skal du høre, har det perfekte antrekket! Sokker fra pierre Robert, en utvasket boker truse fra cubus, farge grå. En yogabukse fra cubus, den har jeg stylet med noen flekker som jeg tror er yougurt, snørr og morsmelk. Har en gammel amme bh fra kaphal som er litt fuktig nå, og ikke knapt igjen, #sexy. Natt tskjorte fra cubus, og blomstrete genser fra Floyd, med melkeflekker. Jeg er ikke spesielt varm, men super stilig og passe sexy. Legger til en messy bun av uvasket hår på toppen. Godt det er kaldt i dag, for kan ikke åpne døra, for da kommer gutta løpende etter meg. Anonymkode: 02175...a15 Poste under seksualitet kanskje? Anonymkode: e433a...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå