AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars Har dere noen tips til en veldig bra hårkur som gir mye fuktighet til veldig tørt hår? (Gjerne en som ikke er rådyr) Ev en hjemmekur? Anonymkode: fdb84...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars Jeg har vært veldig fornøyd med Kerastase Nutritive Mask Intense. Frisøren min merket også forskjell på håret mitt. Den er egentlig litt for dyr for mitt budsjett, så jeg tar også i mot tips til rimeligere varianter 😅👍 Anonymkode: 019cc...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars Kerastase ja.. Takk for tips. Leste fra en pensjonert frisør.. hun anbefalte Goldwell hårkur 60 sec, så nå er den bestillt, 165 kr. Anonymkode: fdb84...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars Jeg anbefaler veldig Joico proteinkur, etterfulgt av balsam som gir fuktighet. Helt fantastisk for skadet/veldig tørt hår. Anonymkode: 66e5a...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Jeg er veldig fornøyd med Maroccanoil hårkur, enten hydration intense eller repair (har farget og tørt hår). Anonymkode: 84958...98e 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars Kevin Murphy Hydrate Me hårkur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars redken all soft Anonymkode: 8c9b5...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars Joico Moisture Balm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars Olaplex og morrocanoil er veldig gode, men de koster. Jeg kjøpte olapex nr2? Og olaplex nr 8. den første legges i fultig hår før hårvask, så vasker jeg håret, tørker det med håndkleog bruker nr 8 og tilslutt balsam. Veldig gode prosukter. Anonymkode: 6f90d...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 13.53): Kerastase ja.. Takk for tips. Leste fra en pensjonert frisør.. hun anbefalte Goldwell hårkur 60 sec, så nå er den bestillt, 165 kr. Anonymkode: fdb84...608 Den kjøpte jeg hos en frisør for nesten 400 kroner..... 😂😂😂 Anonymkode: f2207...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå