Rotemor Skrevet 12. mars #41 Del Skrevet 12. mars Ønsket man en billig elbil er jo nettopp ladetid prisen man må betale for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #42 Del Skrevet 12. mars Jeg kjøpte akkurat en strøken Nissan leaf 2020 til 160000kr med 62kwt som var gått rundt 70000km. Tror ikke du finner de så mye billigere Anonymkode: fb951...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #43 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg kjøpte akkurat en strøken Nissan leaf 2020 til 160000kr med 62kwt som var gått rundt 70000km. Tror ikke du finner de så mye billigere Anonymkode: fb951...e7a Fantastisk deal. Hvor i landet er dette? Anonymkode: 529f1...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #44 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fantastisk deal. Hvor i landet er dette? Anonymkode: 529f1...eef Nordland 😊 Anonymkode: fb951...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13. mars #45 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 17.47): Fint for deg og far, men statistikken er ikke i Opel sitt favør. Den taler heller ikke for Tesla. Anonymkode: 529f1...eef At Tesla sliter med sitt, er jo en kjent sak 😄 Men jeg kjøper ikke den at Opel som merke sliter. Kom med noen linker, hvis det stemmer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå