AnonymBruker Skrevet 20. mars #81 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå hadde jeg faktisk syntes det var litt kult . Er sikkert rådyrt om man får tak i brukbart i dag. var mye av det du skrev jeg kjenner igjen, men det var det med slange som dusj og kakerlakker som fikk meg til og stusse om dette var i Norge i nyere tid. Anonymkode: f789d...d72 Nja, nyere og nyere, det er vel 20 år siden nå 😅 Men joda. Det var ikke på 1800-tallet. Mulig bygget var fra den tiden. Temmelig loslitt sted, men det står der enda. Ser at det er lys i vinduet der jeg bodde av og til. Håper det er oppgradert og at kakerlakkene er borte om det faktisk bor noen der nå. Enig med kjøleskapet. Synes de er så elegante på et vis. Anonymkode: 83f6c...638
AnonymBruker Skrevet 20. mars #82 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nja, nyere og nyere, det er vel 20 år siden nå 😅 Men joda. Det var ikke på 1800-tallet. Mulig bygget var fra den tiden. Temmelig loslitt sted, men det står der enda. Ser at det er lys i vinduet der jeg bodde av og til. Håper det er oppgradert og at kakerlakkene er borte om det faktisk bor noen der nå. Enig med kjøleskapet. Synes de er så elegante på et vis. Anonymkode: 83f6c...638 Ja, jeg vil si det er nyere tid. Altså fram til 70/80- tallet var det vanlig og ikke ha dusj, men ihvertfall i byer ble uvanlig etter det. Vi fikk dusj i 1978 ( jeg var 4 år da 😅) men brukte slange på hytta i mange år. Kakerlakker er rart. Kan umulig ha vært lov. Det var ganske strenge regler for utleie også 100 år tilbake i tid. Anonymkode: f789d...d72
AnonymBruker Skrevet 20. mars #83 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, jeg vil si det er nyere tid. Altså fram til 70/80- tallet var det vanlig og ikke ha dusj, men ihvertfall i byer ble uvanlig etter det. Vi fikk dusj i 1978 ( jeg var 4 år da 😅) men brukte slange på hytta i mange år. Kakerlakker er rart. Kan umulig ha vært lov. Det var ganske strenge regler for utleie også 100 år tilbake i tid. Anonymkode: f789d...d72 Jeg vet ikke hvordan reglene på utleie er, verken da eller nå. Jeg vet ikke engang om det var lov å bruke stedet til utleie. Det tok mye masing og tid før jeg fikk kontrakt i det hele tatt. Utleier var generelt litt shady (han eide hele bygget). Det var mye rart som foregikk der. Anonymkode: 83f6c...638
Helene Skrevet 20. mars Forfatter #84 Skrevet 20. mars Hvorfor får jeg pepper. Tråden handler ikke om meg. Hvordan opplever dere hverdagen?
AnonymBruker Skrevet 20. mars #85 Skrevet 20. mars Helene skrev (2 timer siden): Hvorfor får jeg pepper. Tråden handler ikke om meg. Hvordan opplever dere hverdagen? hvem er det egentlig du snakker til? Jo, takk jeg opplever hverdagen som humpete med mye smerter og uro over alt som skjer i verden , men økonomisk har jeg det helt greit. Min definisjon av fattigdom i Norge er utenforskap. Ikke ha råd og delta. Norges definisjon av fattigdom er som EU , og ha under 60% av medianinntekt i landet man bor i. Så jeg er veldig uenig med deg i hva fattig er, og velge og bo så dyrt som deg og så klage på at man bare har litt bedre råd enn andre etter boutgiftene er ikke fattig, men bortskjemt, selvopptatt og virkelighetsfjern. Der fik du svar på hvorfor du får « pepper «. Anonymkode: f789d...d72 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #86 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vet ikke hvordan reglene på utleie er, verken da eller nå. Jeg vet ikke engang om det var lov å bruke stedet til utleie. Det tok mye masing og tid før jeg fikk kontrakt i det hele tatt. Utleier var generelt litt shady (han eide hele bygget). Det var mye rart som foregikk der. Anonymkode: 83f6c...638 Høres ikke lovlig ut nei. 😅 håper det var billig Anonymkode: f789d...d72
AnonymBruker Skrevet 20. mars #87 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 20.10): Samlet tomflasker og kjøpte litt brus. Man kan ikke leve så kjipt at man ikke unner ungene brus i helga. Hadde DU gjort det? Anonymkode: c1a78...493 Mine unger får ikke brus i helgene nei… for så vidt av andre årsaker enn økonomi, men det gjør det jo enda verre at du prioriterer det. Anonymkode: a3f73...dce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå