fugl fønix Skrevet 20. mars #21 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 19.50): Ok,takk for svar Jeg liker nok bedre mønsterstrikk fremfor struktur. Liker hekling også. Lager gensere, interiørting til hjemmet som puter pledd, figurer, pynt, sitteunderlag o.l. ts Anonymkode: 48881...917eg Jeg liker også mønsterstrikk best, disse podcastene kan jeg anbefale da, de viser mest mønsterstrikk og minst strukturstrkk : ✨️ Ulltøsenestrikkepodcast ✨️ Garnhaugen ( Eddrun ) , i episode 13 viser hun frem VM-genseren. ✨️ Ull og tull ✨️ Mamasken strikkepodcast ✨️ To rette og en vrang 1
fugl fønix Skrevet 20. mars #22 Skrevet 20. mars Favoritt heklepodcasten min må være : ✨️ Juan the yarn addict
AnonymBruker Skrevet 22. mars #23 Skrevet 22. mars Takker for alle svar Har så smått fått strikkelysten tilbake. Lager noen sitteunderlag til påske, tenker gi bort to stykker. I deilige fargekombinasjoner, i garnet Vams ts Anonymkode: 48881...917 2 1
fugl fønix Skrevet 23. mars #24 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 17.27): Takker for alle svar Har så smått fått strikkelysten tilbake. Lager noen sitteunderlag til påske, tenker gi bort to stykker. I deilige fargekombinasjoner, i garnet Vams ts Anonymkode: 48881...917 Så bra 😊, håper strikkelysten min kommer snart også. 😊
AnonymBruker Skrevet 24. mars #25 Skrevet 24. mars Det er helt vanlig å ha svingende hobby-glede. Klarer du analysere hva det er som gjør at du ikke faktisk gjør det? Jeg syr. Ofte når jeg mister lysten, vet jeg ikke helt hvorfor. Andre ganger er det et spesielt steg i syingen jeg plutselig føler avsmak for, enten det nå er å tegne av mønster, tilpasse passform, klippe stoffet, interface, eller whatnot. Om det er et konkret steg kan jeg jo prøve å finne et annet prosjekt som ikke inneholder dette steget. Men om det bare er en generell følelse av bleh, prøver jeg å gjøre noe annet nytt. For eksempel kan jeg lære meg en ny teknikk, eller eksperimentere med funksjonene på maskinene mine, eller med andre stoffer enn jeg vanligvis bruker. Eller lage helt andre ting enn jeg pleier - lage vesker i stedet for klær, for eksempel. Eller jeg kan gjøre sy-relaterte aktiviteter, som å browse mønstre og stoffer i nettbutikkene, eller lese sy-blogger, o.l. Jeg hadde en skikkelig nede-periode her for et par måneder siden. Jeg hadde da nesten utelukkende sydd klær, i evigheter. Da prøvde jeg meg på å sy en bag til yoga-matten min, og det var SÅ gøy! Sydde i et stoff jeg aldri har sydd i før, og brukte en del teknikker jeg ikke bruker til vanlig. Plutselig fikk jeg helt dilla på å sy vesker, og har nå lest masse bøker om veske-sying, skaffet meg mønster og stoff og dill og dall, og nå er problemet mer at jeg har så mye jeg vil sy at jeg sliter med å bestemme meg for hvor jeg skal starte. Anonymkode: 8a1e7...402 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå