AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg klarer enten alt, eller ingenting. Det er liksom ikke noe mellomting. Der vil si enten har jeg masse energi, klarer både jobb og totalshine huset . Kan rydde i timevis eller gjøre arbeid uten uten å bli sliten til tross for arbeidag først. Jeg holder orden i hjemmet og jeg og familien (mann og 2 små barn under 5 år) har det bra. Ting er lett å gjøre så går det noen dager, og så et alt en kamp. Jeg er sliten , ofte litt vondt i hodet og jeg må TVINGE meg til å gjøre det mest primære som å lage middag og sette i oppvaskmaskin etter det. Etter å ha gjort deg som er viktigst er jeg helts kuty Det samme som tok ingen energi før, tar all energien de dagene så varer det alt fra 2-7 dager før jeg er full av energi igjen og får til alt. Noen som opplever det samme? Jeg føler meg så anderledes Anonymkode: 5cd48...d35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #2 Del Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg klarer enten alt, eller ingenting. Det er liksom ikke noe mellomting. Der vil si enten har jeg masse energi, klarer både jobb og totalshine huset . Kan rydde i timevis eller gjøre arbeid uten uten å bli sliten til tross for arbeidag først. Jeg holder orden i hjemmet og jeg og familien (mann og 2 små barn under 5 år) har det bra. Ting er lett å gjøre så går det noen dager, og så et alt en kamp. Jeg er sliten , ofte litt vondt i hodet og jeg må TVINGE meg til å gjøre det mest primære som å lage middag og sette i oppvaskmaskin etter det. Etter å ha gjort deg som er viktigst er jeg helts kuty Det samme som tok ingen energi før, tar all energien de dagene så varer det alt fra 2-7 dager før jeg er full av energi igjen og får til alt. Noen som opplever det samme? Jeg føler meg så anderledes Anonymkode: 5cd48...d35 Adrenalin rush og PEM, høres ut som me mild grad det der Anonymkode: 35dfb...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #3 Del Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Adrenalin rush og PEM, høres ut som me mild grad det der Anonymkode: 35dfb...a78 Hva er pem? Hilsen ikke ts, men kjenner seg veldig igjen Anonymkode: e9d01...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå