AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hva ville du svart i dette tilfellet; man har hatt kontakt med en mann. Ikke veldig seriøst, fort kort tid til at det er alvor. Han backer ut med forklaring at han har ikke de rette følelsene, ikke helt kjemi osv. Egentlig tror du han har noe på gang med en annen. Helt greit, du ser ikke på det som et stort tap, greit han sa fra iallfall. Etter noen uker tar han kontakt og vil treffes igjen. I følge han angrer han, synes du er hyggelig, fin osv. Du tror det skar seg med hun andre. Du har ikke noe interesse av å treffe han igjen (ikke sur, sint eller bitter, bare ikke interessert). Hva svarer du? Bare helt enkelt «Nei» Det litt mer høflige «Nei takk» Eller noe a la «Nei, jeg er ingens backup plan». Eller noe sånt. Og tenkt på at dette gjelder voksne folk, nærmere 60 enn 50. Anonymkode: 13954...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde ikke svart Anonymkode: b5f75...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hadde latt det der passere i stillhet, gitt. Eventuelt bare si at du ikke er interessert og så gå videre med livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hadde ikke svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hei, jeg fant ut at jeg ikke hadde de rette følelsene jeg heller, så ser ikke noe poeng i å skulle møtes. Anonymkode: d6e9c...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden "Nei takk, du var ganske tydelig sist, og jeg søker etter noe mer stabilt, så tror det er best vi bare lar dette ligge" Anonymkode: 3158b...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden «Å så hyggelig, men jeg tror ikke jeg har de rette følelsene lenger, dessverre.» Anonymkode: 2f9a8...ede 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Tror jeg bare hadde ignorert om jeg faktisk ikke var interessert. Ev. «Jeg har nok gått videre, men lykke til». Ikke noe «Takk» i hvert fall 😄 Anonymkode: d3700...429 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde ikke svart Anonymkode: e2bec...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå