AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har fått ny jobb og skal pendle. Trenger smarte hacks og triks for å greie å få en fin hverdag med barn og pendling. Anonymkode: 29d44...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden skal barna være med på pendlinga? Anonymkode: 02a1c...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Pendle med bil eller kollektivt? Skal barna pendle med deg? Hvor gammel er barna? Har du fleksibel arbeidstid? Jeg hadde ikke barn, og tok buss. Drakk kaffe og spiste litt lett frokost først mens jeg leste nyheter. Siste halvtimen av bussturen leste jeg mailer og svarte på det jeg kunne. Anonymkode: 525b7...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Podcast og kaffe Anonymkode: e62ba...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått ny jobb og skal pendle. Trenger smarte hacks og triks for å greie å få en fin hverdag med barn og pendling. Anonymkode: 29d44...2a4 Podcast. Syntes litt kjøretid var litt deilig. En pause mellom jobb mas og hjemme mas Anonymkode: a365d...550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå