AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er gift og har det egentlig greit, men det er ofte uenigheter om penger, fordi jeg tjener 4x mer enn henne. Jeg for min del er nok mest sammen med henne fordi jeg er redd for å være alene. VI er begge i slutten av 20-årene og har for lengst lagt studietiden bak oss. Alle mine kamerater er også etablerte og det er enormt skamfullt å være den evige enslige fyren igjen. Likevel tar jeg meg selv i heletiden å tenke på andre damer, for eksempel jenter fra videregående som er singel, eller fra studietiden.... Likevel gjør jeg ikke noe med det, da jeg ikke ønsker å være utro. Noen sier at det er helt vanlig for menn, men jeg tror nok at jeg er litt over snittet der. Når jeg ser en super-kjekt par på gata blir jeg ofte bitter og misunnelig, spesielt hvis dama er høy, noe min kone dessverre ikke er og som alltid har plaget meg litt... Omvendt er jeg veldig glad i min kone og hun har mange gode egenskaper, som det bare er å sette pris på. Hun er sosial, blid og alltid veldig godt likt, trives i jobben sin (selv om hun får for lite betalt). Selv om vi ikke mangler penger, så er det alltid en kilde til krangel, fordi det er veldig ulikt mellom oss. Jeg betaler for alt av bolig, mat og ferier, men ber henne kanskje om å betale T-bane kort, telefon, trening selv. Jeg synes ikke det er urimelig å forvente.....Eller? Er jeg for urimelig mot henne? Anonymkode: 914fe...96a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det er ikke urimelig at hun må betale noen ting selv, nei. Det som derimot er urimelig er at du ikke ser på henne som god nok selv om hun er - for å bruke dine ord - sosial, blid og alltid veldig godt likt. Hva forventer du av henne, egentlig? At du attpåtil klager på høyden hennes også? DET er urimelig, det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er gift og har det egentlig greit, men det er ofte uenigheter om penger, fordi jeg tjener 4x mer enn henne. Jeg for min del er nok mest sammen med henne fordi jeg er redd for å være alene. VI er begge i slutten av 20-årene og har for lengst lagt studietiden bak oss. Alle mine kamerater er også etablerte og det er enormt skamfullt å være den evige enslige fyren igjen. Likevel tar jeg meg selv i heletiden å tenke på andre damer, for eksempel jenter fra videregående som er singel, eller fra studietiden.... Likevel gjør jeg ikke noe med det, da jeg ikke ønsker å være utro. Noen sier at det er helt vanlig for menn, men jeg tror nok at jeg er litt over snittet der. Når jeg ser en super-kjekt par på gata blir jeg ofte bitter og misunnelig, spesielt hvis dama er høy, noe min kone dessverre ikke er og som alltid har plaget meg litt... Omvendt er jeg veldig glad i min kone og hun har mange gode egenskaper, som det bare er å sette pris på. Hun er sosial, blid og alltid veldig godt likt, trives i jobben sin (selv om hun får for lite betalt). Selv om vi ikke mangler penger, så er det alltid en kilde til krangel, fordi det er veldig ulikt mellom oss. Jeg betaler for alt av bolig, mat og ferier, men ber henne kanskje om å betale T-bane kort, telefon, trening selv. Jeg synes ikke det er urimelig å forvente.....Eller? Er jeg for urimelig mot henne? Anonymkode: 914fe...96a Du tenker på andre? La kona di gå Og la henne finne en som er bedre for henne. Anonymkode: 02d90...d1c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Du har valgt dette selv og gresset er sjelden grønnere på andre siden. Men tenkt deg nøye om før dere evt får barn Anonymkode: 26fa5...e78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Du har høyere sexlyst enn henne. Når du ikke får nok sex i forholdet du er i, så kan tankene vandre som du beskriver. Det er ganske vanlig. Så projiserer du dette i form av å tenne på kvinner, som er det motsatte av henne. Det er frustrasjonen som ofte er kilde til kranglene du beskriver her tror jeg. Så det du egentlig trenger å spørre deg selv om, og være ærlig med deg selv. Er du lykkelig sammen med henne? Hva er det du egentlig forventer av henne? Om dette var premisser dere ble enig om før forholdet ble inngått, så synes jeg du er urimelig. Hvis ikke så kan du fint ta det opp til diskusjon. Anonymkode: 50ec7...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Ang høyde blir jeg provosert, seriøst? Økonomi, selvom det er skjevt fordelt på inntekten, burde dere uansett dele utgiftene på bougifter og mat. har hun høyt forbruk på dill og dall? ta en samtale med kona di og sett budsjett som dere begge er fornøyde med. Anonymkode: 3e2b4...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Du er i slutten av tjueårene bare, og er allerede gift? Det var vel litt forhastet, høres det ut som. Virker ikke som du har klart å legge ville studiedager og tider bak deg, men går og drømmer om andre damer, et liv som fri og frank på sjekkern du kanskje aldri rakk å leve ut før du møtte kona di. I det store og hele får jeg et inntrykk av innlegget ditt at du egentlig ikke elsker din kone likevel. Du er glad i henne pga hennes positive sider, men du elsker henne ikke. Og du liker egentlig ikke damer som er typisk lave som damer ofte er... hvor himla dumt det enn høres ut i mine ører. Hilsen dame på 160 og stolt og fornøyd med min høyde PS! Jeg anbefaler deg å søkes skilsmisse, så kona di kan finne en som virkelig elsker henne for den hun er og ikke går rundt og sikler på andre damer hele tiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Du burde gjøre det slutt hvis du bare er sammen med henne fordi du er redd for å være alene. Så kan hun finne en som virkelig liker henne. Ja hun burde betale noen ting selv. Men kanskje du ikke har hatt så hell med damer før og er redd for å ikke finne noen, men samtidig er du med en du egentlig ikke vil være med og ser på andre damer (som du kanskje ikke kan få)? Det virker som penger er et problem for deg så kanskje du burde finne en dame som også tjener mye så kan dere ha en dyr livsstil uten at du alltid må spandere. Anonymkode: 4a2ce...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Må si at det er noe tonedøvt å høre alle svarene her klage på at han en preferanse på høyde, som om ikke majoriteten av damer har det. når det er sagt så får ikke hun gjort noe med det og du må ta noen runder med deg selv and om forholdet er liv laga. Endret 7 timer siden av Snickersogtwist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Snickersogtwist skrev (Akkurat nå): Må si at det er noe tonedøvt å høre alle svarene her klage på at han en preferanse på høyde, som om ikke majoriteten av damer har det. når det er sagt så får ikke hun gjort noe med det og du må ta noen runder med deg selv om forholdet er liv laga. Da burde han ha tenkt på sine preferanser rundt høyde før han giftet seg med henne. Kan ikke klage på det i ettertid, liksom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Alaenera skrev (Akkurat nå): Da burde han ha tenkt på sine preferanser rundt høyde før han giftet seg med henne. Kan ikke klage på det i ettertid, liksom. Ja, enig, men det er jo ikke med den innfallsvinkelen folk reagerer i tidligere kommentarer, de reagerer på preferansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Snickersogtwist skrev (Akkurat nå): Ja, enig, men det er jo ikke med den innfallsvinkelen folk reagerer i tidligere kommentarer, de reagerer på preferansen. For min del så synes jeg bare det ekstra "poenget" med høyden var toppen av kransekaka. Synes oppriktig talt synd på denne dama som jaggu ikke kan være bra nok samme hvor blid hun er, eller hvor godt likt hun er av andre siden ts først bragte det på bane. Ts kan gjerne foretrekke damer på tre meter om det er så om å gjøre, men bare det attpåtil klage på høyden hennes synes jeg bare er nedverdigende mot denne stakkars dama. Har ikke noe med selve preferansen å gjøre, mer hvordan det blir lagt fram av ts. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Hahahaha plager det deg at kona di ikke er en høy gamp av et kvinnfolk?? Seriøst?!! Du har problemer asså mann!! Ei lita nett kvinne er mye mer ettertraktet Anonymkode: 5914c...ed5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Alaenera skrev (3 minutter siden): For min del så synes jeg bare det ekstra "poenget" med høyden var toppen av kransekaka. Synes oppriktig talt synd på denne dama som jaggu ikke kan være bra nok samme hvor blid hun er, eller hvor godt likt hun er av andre siden ts først bragte det på bane. Ts kan gjerne foretrekke damer på tre meter om det er så om å gjøre, men bare det attpåtil klage på høyden hennes synes jeg bare er nedverdigende mot denne stakkars dama. Har ikke noe med selve preferansen å gjøre, mer hvordan det blir lagt fram av ts. Selvsagt, det er helt hårreisende. Det setter henne i en umulig situasjon om det vektlegges. Tror han her egentlig er ganske ferdig med forholde og burde gjøre henne tjenesten ved å avslutte siden han omtaler henne tilnærmet som «beleilig». Ingen damer (eller menn) fortjener at mannen «tar til takke» med seg. Endret 6 timer siden av Snickersogtwist 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er gift og har det egentlig greit, men det er ofte uenigheter om penger, fordi jeg tjener 4x mer enn henne. Jeg for min del er nok mest sammen med henne fordi jeg er redd for å være alene. VI er begge i slutten av 20-årene og har for lengst lagt studietiden bak oss. Alle mine kamerater er også etablerte og det er enormt skamfullt å være den evige enslige fyren igjen. Likevel tar jeg meg selv i heletiden å tenke på andre damer, for eksempel jenter fra videregående som er singel, eller fra studietiden.... Likevel gjør jeg ikke noe med det, da jeg ikke ønsker å være utro. Noen sier at det er helt vanlig for menn, men jeg tror nok at jeg er litt over snittet der. Når jeg ser en super-kjekt par på gata blir jeg ofte bitter og misunnelig, spesielt hvis dama er høy, noe min kone dessverre ikke er og som alltid har plaget meg litt... Omvendt er jeg veldig glad i min kone og hun har mange gode egenskaper, som det bare er å sette pris på. Hun er sosial, blid og alltid veldig godt likt, trives i jobben sin (selv om hun får for lite betalt). Selv om vi ikke mangler penger, så er det alltid en kilde til krangel, fordi det er veldig ulikt mellom oss. Jeg betaler for alt av bolig, mat og ferier, men ber henne kanskje om å betale T-bane kort, telefon, trening selv. Jeg synes ikke det er urimelig å forvente.....Eller? Er jeg for urimelig mot henne? Anonymkode: 914fe...96a Jeg tror du kommer til angre noe sinnsykt når barn mm kommer, blir garantert brudd da. Ta det nå før du sitter altfor vanskelig i det. Endret 6 timer siden av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er gift og har det egentlig greit, men det er ofte uenigheter om penger, fordi jeg tjener 4x mer enn henne. Jeg for min del er nok mest sammen med henne fordi jeg er redd for å være alene. VI er begge i slutten av 20-årene og har for lengst lagt studietiden bak oss. Alle mine kamerater er også etablerte og det er enormt skamfullt å være den evige enslige fyren igjen. Likevel tar jeg meg selv i heletiden å tenke på andre damer, for eksempel jenter fra videregående som er singel, eller fra studietiden.... Likevel gjør jeg ikke noe med det, da jeg ikke ønsker å være utro. Noen sier at det er helt vanlig for menn, men jeg tror nok at jeg er litt over snittet der. Når jeg ser en super-kjekt par på gata blir jeg ofte bitter og misunnelig, spesielt hvis dama er høy, noe min kone dessverre ikke er og som alltid har plaget meg litt... Omvendt er jeg veldig glad i min kone og hun har mange gode egenskaper, som det bare er å sette pris på. Hun er sosial, blid og alltid veldig godt likt, trives i jobben sin (selv om hun får for lite betalt). Selv om vi ikke mangler penger, så er det alltid en kilde til krangel, fordi det er veldig ulikt mellom oss. Jeg betaler for alt av bolig, mat og ferier, men ber henne kanskje om å betale T-bane kort, telefon, trening selv. Jeg synes ikke det er urimelig å forvente.....Eller? Er jeg for urimelig mot henne? Anonymkode: 914fe...96a Bare bli singel.... Anonymkode: fe91b...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Når du treffer den rette er ikke andre interessante. Jeg er pen, høy, slank og veltrent. Kjæresten er høy, men lubben med bamsemage. Han er fremdeles den mest sexy mannen jeg vet om. Han ser rett igjennom meg og inn i kjernen min. Vi er bestevenner og kan prate om alt sammen. Vi har samme interesser og syn på livet, verdier, barneoppdragelse etc. Samme humor. Og vi er elskere som ikke får nok av hverandre. Vi tilfredsstiller hverandre på alle plan både seksuelt og mht kjærlighet og intimitet. Og vi er partnere som alltid har hverandres rygg. Vi er 100% trygg på hverandre og vi vet at vi alltid vil kunne stole på hverandre. Når du finner din livs kjærlighet så vil du ikke savne noe. Du har funnet alt du vil ha i sjelevennen din. Anonymkode: e0e14...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Om du har et problem med hennes høyde så er det innmari rart at du giftet deg med henne. Du høres ulykkelig ut. En lykkelig person i et godt forhold og ekteskap hadde ikke hatt slike tanker som deg. Anonymkode: 8c2b0...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Her synes jeg du skal la henne gå. Helst nå. Hvis kona di har lyst på barn og dere er i 20-årene, så kan det ta noen år før hun finner den rette og får barn. Drøyer du dette ut i det evinnelige så står dere der. Da har du ikke bare ødelagt ditt liv, men også hennes. Hvorfor er du sammen med henne om du ikke er glad i henne? Eller høyden hennes? Ikke vær sammen med noen fordi du er redd for å være alene. Det er stygt gjort. La henne gå. Jobb med deg selv. Anonymkode: e481f...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå