AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden En ting til, Ts. Hvis du går på aap, ta kontakt med saksbehandleren din og fortell hvordan legen oppfører seg og at du må bytte lege. Det kan være viktig at Nav vet dette hvis du har en aktivitetsplan som f.eks. krever at du har tettere oppfølging hos legen eller du trenger en legeerklæring snart. Husk også at det er mulig å ha fastlege i en annen kommune, hvis du tilfeldigvis bor slik at du like enkelt kan reise dit for å gå til legen som dit du nå går. ❤️ Anonymkode: 97a2c...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Million skrev (4 timer siden): De går jo på medisinstudiet, i alle fall deler av det. Uansett, de har autoriasjon som helsepersonell, og tar hånd om psyken vår. Som en lege gjør, helbreder og behandler en skadet del av oss. De går ikke på medisinstudiet. Psykiatere derimot tar først legeutdanning og tar utdanning innenfor psykiatri senere. Anonymkode: 9fb4f...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden Million skrev (4 timer siden): Jeg har lest at muslimer som pakistanere etc ikke anser psykisk sykdom som noe "ekte". Du har sikkert hørt at "alle" pakistanere vil utdanne seg i de såkalte ALI yrkene; advokat, lege eller ingeniør. Når det kommer til lege-delen, er det kun lege for fysiske sykdommer som gjelder, da de ikke anser psykologer og psykiatere som ekte leger, fordi det oppfordrer folk til å tenke for mye og med det kanskje avvike fra religionen. De tror ikke på at det finnes bruk for leger for psykiske sykdommer, rett og slett, fordi de ikke tror det finnes. Dette leste jeg at Nadia Anvar, kona til den pakistansknorske politikeren Abid Raja, har sagt og skrevet. Hun er som kjent norskpakistaner og utdannet psykolog og jobber som det. Da hun studerte fikk hun på studiet høre dette av flere andre pakistanske studenter, da de hørte hun ville bli psykolog. De likte det dårlig. Det var ikke noe ordentlig legeyrke, fikk hun beskjed om, og spesielt ille var det at det oppfordret folk til å tenke selv....(og ikke lene seg på religionen i ett og alt). Jeg tror nok hun har greie på det hun sier, og jeg ville derfor ikke forlate meg på en pakistansk lege om jeg hadde psykiske vansker. Virker som pakistanerne har skjønt det spør du meg. Anonymkode: 8f52e...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan jeg klage? Syns slik oppførsel er veldig uprofft av en lege, uansett hva det gjelder. Anonymkode: d90c6...b6a Du kan fint klage, først til legen og så om du ikke er fornøyd til Statsforvalteren. Anonymkode: 73180...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden Ts, det er nok pga problemstillingen din. Særlig selvskading. Forskjellen er at de fleste himler med øynene før eller etter du har gått, og ikke mens du sitter der som denne legen gjør. Anonymkode: 39762...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå