Gå til innhold

Damer, hva gjør dere for å være romantiske i ett forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er i ett forhold med verdens snilleste mann, og føler jeg er for dårlig til å vise hvor mye jeg setter pris på han. Han kjøper ofte blomster til meg, men han hadde nok ikke blitt glad for blomster tilbake 😅 Noen som har noen tips hva man kan gjøre i hverdagen for å vise hvor mye man setter pris på partneren sin? 🥰

Anonymkode: fb942...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjøpe noe han setter pris på! Om det er en god vin ( som vi selvsagt nyter sammen) ,ny tskjorte til nye turer sammen, eller booke noe gøy sammen!  Vi skal både på klatre dag og langweekend til Paris de neste mnd, der han booket Paris og jeg overasket med klatring

Må jo være noe som interesserer!

Anonymkode: e3263...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar mye på han, selv bare om han går forbi. Stryker på han, og gir han så mye kos han vil ha. Sørger for at han aldri er sulten. Varmer han om han fryser. 

Gir han små kjærlighetserklæringer, oppmerksomhet og hengivenhet. Overrasker han med det jeg vet han liker. 

Jeg elsker å tenne lys, og at det lukter godt i rommet. En god atmosfære har mye å si for humøret. Viser han at jeg setter pris på han, og at jeg er takknemlig for å ha han i livet mitt.

Om jeg hadde hatt en fast partner så hadde dette vært naturlig for meg å gjøre. Synes det er viktig å vise at man prioriterer hverandre. 

Anonymkode: e924c...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...