AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei Nevøen min som bor i nabo kommunen ønsker å låne noe utstyr fra bua. Det han skal låne finnes i min kommune så da er det kun jeg som kan låne for ham. Han spurte meg om jeg kan bli med han får å låne. Men jeg er på jobb da. Jeg har opprettet låneprofil på bua og skrevet i notat feltet at han låne på vegne av meg. Tror dere nå at han kan dra uten med for å låne eller må jeg være med?? Han er 16 år gammel. Jeg har lagt mammaen hans også som lånemedtaker Anonymkode: b86fd...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kommer nok ann på hvor du bor, hvor stor etterspørsel det er etter akkurat den typen utstyr osv. Personlig hadde jeg ringt BUA og forklart situasjonen: at han låner på vegne av deg men at du ikke kunne komme fra jobb, og så vil jeg tro det går i orden. De er ikke vanskelig her ihvertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden luxifine skrev (5 minutter siden): Kommer nok ann på hvor du bor, hvor stor etterspørsel det er etter akkurat den typen utstyr osv. Personlig hadde jeg ringt BUA og forklart situasjonen: at han låner på vegne av deg men at du ikke kunne komme fra jobb, og så vil jeg tro det går i orden. De er ikke vanskelig her ihvertfall Hvilken kommune du i? Hos oss gjelder det ullensaker kommune. De åpner kun hver torsdag mellom 16.30 og 19 så får ikke ringt dem før 16.30 Anonymkode: b86fd...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Har du lånt der før? Her må man vise legitimasjon første gangen, og da funker det jo dårlig å sende noen andre. Etter de hadde registrert meg første gang og også registrert navnet på datteren min, sa de at nå kunne hun komme og låne uten at jeg var med. Anonymkode: d5607...f06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Her jeg bor så må man logge inn med Vipps ved opprettelse av bruker (for identifisering) og i tillegg vise legitimasjon første gang. Så jeg tror du må være med han første gang pga du må vise leg. Anonymkode: 7c842...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå