AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Håper noen vet dette, for jeg er skikkelig irritert nå 😣 Har prøvd 3 ganger å betale for kjøp av vpn hos NordVPN, og oppdaget ikke før etter tredje forsøket, at det er banken min som stopper betalingen... Har de lov til dette da? Når ble det ulovlig å skaffe seg en vpn? Anonymkode: d6c73...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kan det ha noe med at kontoen/kortet ditt ikke er åpen for betaling til det landet de holder til i? Du kan evt. åpne en Paypal-konto og betale fra den. Anonymkode: fcb19...f77 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Spesielt, har selv kjøpt NordVPN tidligere, uten noen form for hinder Anonymkode: 9b98d...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kan det ha noe med at kontoen/kortet ditt ikke er åpen for betaling til det landet de holder til i? Du kan evt. åpne en Paypal-konto og betale fra den. Anonymkode: fcb19...f77 Trodde ikke dette skulle ha noe å si da... 🤔 Men nå er det like før jeg klikker, for jeg åpnet nettopp paypal kontoen min, og siden jeg ikke har brukt den på 2 år, måtte jeg gjennom en lang prosess for å verifisere min identitet, som ble godkjent i d minste 😏 Men når jeg endelig fikk logget inn, så står der at overføring til paypal ikke er tilgjengelig - men vil bli det i starten på 2025...🤯 Hva i alle dager er det som skjer?? Føles ut som hele verden jobber imot meg 😅🙈 Alt jeg vil er å få sett en dokumentarserie på Hulu jo...😟 TS Anonymkode: d6c73...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ville ha bytta bank om den er så vanskelig. Anonymkode: fcb19...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor må du ha VPN forresten? Stremio fungerer helt fint uten... Anonymkode: fcb19...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor må du ha VPN forresten? Stremio fungerer helt fint uten... Anonymkode: fcb19...f77 Fordi Hulu ikke er tilgjengelig i Norge...? Påstår du at innhold fra Hulu er tilgjengelig for streaming med norsk IP adresse, om man bruker Stremio...? 😐 Anonymkode: d6c73...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Er kortet åpent for nettbetaling og bruk i utlandet? På min nettbank kan jeg enkelt åpne og sperre dette selv under innstillinger. Anonymkode: 3acb5...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #9 Del Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er kortet åpent for nettbetaling og bruk i utlandet? På min nettbank kan jeg enkelt åpne og sperre dette selv under innstillinger. Anonymkode: 3acb5...0a4 Ja det har det alltid vært 🤷♀️ TS Anonymkode: d6c73...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #10 Del Skrevet 28 minutter siden Høres ut som problemet er Paypal, ikke banken din. Anonymkode: 0cfc4...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå