AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hvordan er/var ditt sykdomsforløp? ❤️ Anonymkode: 13f9c...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ikke meg, men begge barna mine. De hadde feber, hodepine, oppkast, diaré, muskelverk og hoste. Det varte i 10 dager hos begge to. Anonymkode: 3363f...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meg, men begge barna mine. De hadde feber, hodepine, oppkast, diaré, muskelverk og hoste. Det varte i 10 dager hos begge to. Anonymkode: 3363f...c21 Uffameg.. ja har hørt at mange er veldig syke. Noen med oppkast i en uke i tillegg til alt annet ved influ❤️ Anonymkode: 13f9c...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Nei, har ikke hatt influensa siden 2019. Anonymkode: 8df1c...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ja, regner med det var influensa jeg nylig hadde. Hadde feber i seks dager, mye muskelverk (spesielt rygg, klarte ikke stå oppreist, måtte stå og gå med bøyd rygg), lite matlyst, hodepine, dyp og vond hoste. Har heller aldri hatt så mye nattesvette tidligere, måtte til slutt legge ned håndklær i sengen siden jeg ikke hadde energi til å bytte på sengen flere ganger per natt - var mer enn nok å bytte nattøy og bytte ut håndklær. Var slapp i mange dager i etterkant, og hosten har ikke gitt seg. Anonymkode: e2ac4...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Ja. Hadde feber og oppkast de to første døgna (holdt ikke på noe, verken mat eller drikke, det kom opp igjen innen 30 min. etter inntak), så feber tre døgn til. Nedsatt allmenntilstand pluss kraftig hoste de neste fem dagene. Følte meg ikke helt oppegående igjen før 14 dager etter sykdomsstart. Skal sies at jeg har astma også, så det bidrar en del i forhold til pusten og almenntilstanden når jeg først blir syk. Anonymkode: 5027b...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Fikk med noe heftige greier hjem fra Bergen (men sikkert ikke så ille som det de serverte i 1349😅), hadde høy feber i en uke, sengeliggende, hodepine, ikke snørrete men hostet så mye at det føltes som om ribbeina bristet, lite matlyst. En påfølgende uke med nedsatt allmenntilstand og hoste + halsbetennelse (sistnevnte var ikke der første uka), var så sliten at det var vanskelig å komme seg på jobb. Er i uke 3 nå, fortsatt litt sliten og vond hals, men nærmer seg noe brukbart! Anonymkode: 2ba6c...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Sønnen min var syk i 11 dager, 40° i feber, vondt i hodet og kroppen, hoste, oppkast ,veldig nedsatt almentilstand, ingen matlyst. Var hos legen 2 ganger, fikk påvist influensa. Anonymkode: 8b63e...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Her hadde vi alle det i jula. 40 i feber, vondt i brystet, muskelsmerter, ingen stemme, kraftig hoste, slapp og ingen matlyst. Feberen varte i en uke, men resten satt i leeenge. Jeg hostet i 6 uker. Eldste barnet hoster fortsatt og fikk påvist lungebetennelse denne uka. Anonymkode: ba02c...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Sønnen min var syk i over en uke. Høy feber som ikke ville ned med febernedsettende, hodepine, muskelverk, mistet matlyst og en skikkelig stygg hoste som kom på dag fire. Jeg har tatt vaksinen og ble bare litt ekstra sliten og noe hodepine. Anonymkode: 92e59...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå