AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Vi har ikke hatt sex siden lørdag. Han har hatt tilbud om blowjobs hver kveld, takker nei. Så jobbet jeg seint én stakkarslig kveld og han har runket. Tolker dette som at han ikke har lyst på meg. Og blir oppriktig irritert og skuffet. Usexy greie, og jeg mister lysten på å ta initiativ og egentlig lysten på han. Har ikke tenkt å nevne noe ovenfor han om det og tar heller ut gørra her. Jeg får lyst til å bli skikkelig barnslig og avvise han tilbake. Vet selvfølgelig at det ikke er en farbar vei i et godt forhold. Så det får jeg holde meg for god til. Anonymkode: ac64e...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden What 🤣 dere har ikke har sex på 4 dager...nei...nå går verden under... Tar du aldri og onanere alene eller tar deg en god dusj? Herregud la han onanere alene 🤣 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden mommyaka skrev (2 minutter siden): What 🤣 dere har ikke har sex på 4 dager...nei...nå går verden under... Tar du aldri og onanere alene eller tar deg en god dusj? Herregud la han onanere alene 🤣 Helt unormalt for oss iallefall å gå 4-5 dager uten sex. Selvfølgelig både dusjer jeg og onanerer, men sier aldri nei til sex med mannen eller seksuelle aktiviteter med han for å onanere alene. Hadde aldri falt meg inn. Ts Anonymkode: ac64e...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt unormalt for oss iallefall å gå 4-5 dager uten sex. Selvfølgelig både dusjer jeg og onanerer, men sier aldri nei til sex med mannen eller seksuelle aktiviteter med han for å onanere alene. Hadde aldri falt meg inn. Ts Anonymkode: ac64e...ed4 Nei..men han nå da få lov til å ta en selv uten at det betyr noe.... Han har jo lov å si nei..eller lov til p ikke ville ha sex . Du lager et alt for stort problem over noe som ikke er problem. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Hadde det vært en vane at han rynket istedenfor sex med deg, så skulle jeg vært litt enig med deg. Men slik jeg tolker innlegget ditt, er dette enn så lenge kortvarig. Skjerpings trådstarter. Sett deg ned med fyren og si at du savner nærhet og sex med han da! Si at noe sexy til han. At det var pirrende å se han onanere her om dagen og at du gjerne skulle vært med eller no... Anonymkode: 70d9e...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Å bli grinete for at partner runker blir litt vel mye i mine øyne. Høres veldig kontrollerende og kvelende ut. 4 dager uten sex bør alle voksne mennesker tåle fint uten å sitte å furte, eller skulle straffe partneren sin for det. Han er sin egen person. Ikke ett objekt for din forlystelse. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vi har ikke hatt sex siden lørdag. Han har hatt tilbud om blowjobs hver kveld, takker nei. Så jobbet jeg seint én stakkarslig kveld og han har runket. Tolker dette som at han ikke har lyst på meg. Og blir oppriktig irritert og skuffet. Usexy greie, og jeg mister lysten på å ta initiativ og egentlig lysten på han. Har ikke tenkt å nevne noe ovenfor han om det og tar heller ut gørra her. Jeg får lyst til å bli skikkelig barnslig og avvise han tilbake. Vet selvfølgelig at det ikke er en farbar vei i et godt forhold. Så det får jeg holde meg for god til. Anonymkode: ac64e...ed4 Dette viser bare hvor utrolig bortskjemt du er. Anonymkode: fb2b7...fc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette viser bare hvor utrolig bortskjemt du er. Anonymkode: fb2b7...fc5 Bortskjemt? Jeg tar ansvar for egen seksualitet og seksuelle helse. Jeg kjenner meg selv og egen sexlyst, og vet godt hvordan den fungerer. Det er grunnen til at jeg blir sammen med menn som sier de har lik lyst som meg. Ts Anonymkode: ac64e...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Kanskje det er så enkelt at han ikke var kåt da du tilbød bj, men var kåt da du var på jobb? Og uansett så er det eneste som kan hjelpe, er at du snakker med han. Si gjerne at du ble skuffa, da, og at du hadde lyst til å ha sex med han/gjøre noe godt for han. Ellers så er onani, både aleine og sammen med partner, sunt. Anonymkode: 79d91...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Tror som han ovenfor at det kan være litt tilfeldig. Men for å unngå at dette utarter seg så tenker jeg det er greit å snakke sammen. For meg høres du ut som ei seksuelt spennende, man kanskje litt krevende kvinne. I tillegg tenker jeg at det bør være greit å noen ganger bare ønske en kjapp en uten alt rundt med sex og sånt. Anonymkode: 372a3...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tror som han ovenfor at det kan være litt tilfeldig. Men for å unngå at dette utarter seg så tenker jeg det er greit å snakke sammen. For meg høres du ut som ei seksuelt spennende, man kanskje litt krevende kvinne. I tillegg tenker jeg at det bør være greit å noen ganger bare ønske en kjapp en uten alt rundt med sex og sånt. Anonymkode: 372a3...2fc Det var tilbud om blowjob, to kvelder på rad, ikke sex. Han sa "nei, det er ikke nødvendig". Har ikke tenkt å nedverdige meg til å ta det opp med han. Fortsetter det og eventuelt utarter seg til et mønster gjør jeg det bare slutt. Da passer vi ikke sammen seksuelt. Det finnes menn der ute som vil ha sex med sin kjære daglig. Sikker på at noen av de kan være flotte partnere på andre områder også i tillegg til det seksuelle. Ts Anonymkode: ac64e...ed4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er mann og jeg runker ofte. For meg er ikke det det samme som sex. Det kunne aldri erstattet sex. Det er en form for egentid eller avkobling og det får meg til å slappe av. Er han som menn flest så betyr ikke en runk noe som helst. Det kan aldri erstatte faktisk sex. Han er ikke sliten om dagen da? Sover han bra? Mye å gjøre på jobb? Mann 30 Anonymkode: 01d25...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er mann og jeg runker ofte. For meg er ikke det det samme som sex. Det kunne aldri erstattet sex. Det er en form for egentid eller avkobling og det får meg til å slappe av. Er han som menn flest så betyr ikke en runk noe som helst. Det kan aldri erstatte faktisk sex. Han er ikke sliten om dagen da? Sover han bra? Mye å gjøre på jobb? Mann 30 Anonymkode: 01d25...aa6 Hadde han runket i tillegg til sex så legger jeg meg ikke opp i det. Men nå er det nei takk til sex lørdags kveld, nei takk til blowjob søndag og mandags kveld. Så var jeg på seinvakt i går: runk. Det er ikke en stil jeg vil ha i forholdet mitt iallefall. Ser ikke noen annen forklaring enn at han ikke er kåt på meg, men vil heller runke å ha sex med noen andre oppe i hodet sitt. Ganske uattraktivt spør du meg. Han er ikke sliten, trener, fin gjeng på jobb, rolig periode, har til og med hatt ferie i februar. Våre runder på kvelden er kun 10 minutter, jeg rir han gjerne, han velger hvor han vil komme om det er inni, i munnen min eller på meg. Han har ikke det akkurat tøft for å si det slik. Anonymkode: ac64e...ed4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Herregud.. Kvinnelogikk på sitt beste Anonymkode: 9d7ae...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde han runket i tillegg til sex så legger jeg meg ikke opp i det. Men nå er det nei takk til sex lørdags kveld, nei takk til blowjob søndag og mandags kveld. Så var jeg på seinvakt i går: runk. Det er ikke en stil jeg vil ha i forholdet mitt iallefall. Ser ikke noen annen forklaring enn at han ikke er kåt på meg, men vil heller runke å ha sex med noen andre oppe i hodet sitt. Ganske uattraktivt spør du meg. Han er ikke sliten, trener, fin gjeng på jobb, rolig periode, har til og med hatt ferie i februar. Våre runder på kvelden er kun 10 minutter, jeg rir han gjerne, han velger hvor han vil komme om det er inni, i munnen min eller på meg. Han har ikke det akkurat tøft for å si det slik. Anonymkode: ac64e...ed4 Jeg må si at det virker ikke som det skorter på initiativ fra din side. Men prøv å snakk med han. Si at dette plager deg, tror det er det beste du kan gjøre 🙂 Anonymkode: 01d25...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bortskjemt? Jeg tar ansvar for egen seksualitet og seksuelle helse. Jeg kjenner meg selv og egen sexlyst, og vet godt hvordan den fungerer. Det er grunnen til at jeg blir sammen med menn som sier de har lik lyst som meg. Ts Anonymkode: ac64e...ed4 Da kan du jo bare onanere. Problemet løst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Du høres travel ut. Kanskje han trenger en liten pause Anonymkode: 7705a...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Snok1 skrev (3 minutter siden): Da kan du jo bare onanere. Problemet løst. Ja, TS høres ut som en som tror at det blir rent på kjøkkenet bare man maser om at man skal ta oppvasken hvert 10. minutt dagen lang. Kjeftesmeller av denne typen er utrolig slitsomme i det lange løp, så man kan godt forstå at en normal mann vil ha litt avkobling fra maset, uten å la seksualiteten sin bli fullstendig overkjørt av partneren. Anonymkode: fb2b7...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har ikke hatt sex siden lørdag. Han har hatt tilbud om blowjobs hver kveld, takker nei. Så jobbet jeg seint én stakkarslig kveld og han har runket. Tolker dette som at han ikke har lyst på meg. Og blir oppriktig irritert og skuffet. Usexy greie, og jeg mister lysten på å ta initiativ og egentlig lysten på han. Har ikke tenkt å nevne noe ovenfor han om det og tar heller ut gørra her. Jeg får lyst til å bli skikkelig barnslig og avvise han tilbake. Vet selvfølgelig at det ikke er en farbar vei i et godt forhold. Så det får jeg holde meg for god til. Anonymkode: ac64e...ed4 Ganske teit av han å konsekvent avvise deg også bare tilfeeeldigvis fikk han lyst når du var på jobb..🙄 Skjønner deg godt jeg. Min erfaring er at menn later som de har ofte lyst på sex, men jeg har ikke til dags dato møtt en mann som klarer å leve opp til mine behov. (Jeg klarer meg forøvrig helt fint med 2-3 ganger i uka. Kommer selvfølgelig an på mange faktorer også.) Også sprekker glansbildet, de smugrunker og lurer på hvorfor vi føler oss uattraktive 🫠 Tror ikke du skal ta det personlig. Menn er late og de velger som regel den enkleste, mest low-maintenance løsningen; å runke. Men de færreste vil innrømme det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden MacadamiaNut skrev (4 minutter siden): Ganske teit av han å konsekvent avvise deg også bare tilfeeeldigvis fikk han lyst når du var på jobb..🙄 Skjønner deg godt jeg. Min erfaring er at menn later som de har ofte lyst på sex, men jeg har ikke til dags dato møtt en mann som klarer å leve opp til mine behov. (Jeg klarer meg forøvrig helt fint med 2-3 ganger i uka. Kommer selvfølgelig an på mange faktorer også.) Også sprekker glansbildet, de smugrunker og lurer på hvorfor vi føler oss uattraktive 🫠 Tror ikke du skal ta det personlig. Menn er late og de velger som regel den enkleste, mest low-maintenance løsningen; å runke. Men de færreste vil innrømme det. La oss snu situasjonen på hodet, der en krevende, kontrollerende mann med stor sexlyst lar misnøyen sin gå ut over en kvinne fordi hun ikke klarer å leve opp til forventningene hans, og han klager over at hun onanerer i skjul. Hvordan ville folk ha oppfattet dette? Anonymkode: fb2b7...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå