AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Var bortreist i 3 uker. Vanna den før jeg dro. Den har begynt å få et gult blad nå. Er det fordi den ligger inntil veggen og blitt litt kjølig? Det kan jo ikke være for at den har fått for mye vann siden det er 3 uker siden jeg vannet den Anonymkode: 9c735...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Gult blad kan bety mangt. Gult blad = misfornøyd med ett eller annet eller ett gammelt blad som planten selv støter ifra seg for å kunne fokusere energien på de nyere bladene. Grunnen til misnøye kan være: For lite eller for mye vann, for lite lys, for kaldt, skadedyr I ditt tilfelle kan det være for lite sol Anonymkode: 54d20...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kun ett gult blad er bedrer enn flere... Mindre sannsynlig at det er skadedyr. Er det et gammelt blad? Ser planta er tørr Anonymkode: ff1e3...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Burde ha fått ei litt større potte og god, ny jord med lecasteiner i bunnen. Tror jeg. Våren og lyset kommer og da fortjener den litt stell. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå