AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Noen som kan anbefale en? Jeg er 174 cm så må ha litt god lengde. Ønsker ikke at buksa blir for vid, heller litt smalere, men med rette ben. I midjen vil jeg gjerne ha strikk for komfort, og for å unngå muffintopp. Synes det er pent med press foran, men ikke noe must. Anonymkode: 9189a...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opal Skrevet fredag kl 13:18 #2 Del Skrevet fredag kl 13:18 Har du sjekket ut ninepine.no? jeg har to forskjellige bukser derfra og er godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:52 #3 Del Skrevet fredag kl 21:52 Opal skrev (8 timer siden): Har du sjekket ut ninepine.no? jeg har to forskjellige bukser derfra og er godt fornøyd. Har bare sett reklame for dem, og innbiller meg de minner litt joggebukser? Men tar kanskje feil? Ts Anonymkode: 9189a...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:17 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:17 Ellos har en del ulike modeller som kanskje kan passe? Jeg er veldig glad i denne: https://www.ellos.no/ellos-collection/brede-bukser-med-skjult-gummistrikk/7017220-02-44 Den er åpenbart for vid i bena for deg men de har flere modeller. Kvalitet og holdbarhet er bra til Ellos å være men ikke helt på nivå med kvalitetsmerker. Jeg vil si de er på nivå med bukser til 1100-1400 kr. Anonymkode: ff74f...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #5 Del Skrevet i går, 07:00 AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 22.52): Har bare sett reklame for dem, og innbiller meg de minner litt joggebukser? Men tar kanskje feil? Ts Anonymkode: 9189a...610 Asana buksene er litt lik joggebukser, så de bruker jeg hjemme, men de Tailored buksene har tykkere stoff og er penere. Anonymkode: 02bc7...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå