AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Hei alle sammen 😊 Jeg er helt ny i dette testeuniverset og trenger deres hjelp! 🌸 Jeg testet svakt positivt på tidlig strimmel fra babyplan 9dpo. 10dpo fikk jeg 1-2 på clearblue. Testene ble sterkere og sterkere for hver dag fra 9dpo-14dpo. Fra 15dpo har testene verken blitt svakere eller sterkere, de ser omtrent helt like ut. Clearblue med ukesindikator er fremdeles på 1-2 i dag hvor jeg er 17dpo. Se vedlagt bilde av testene som er tatt mellom 15 og 17dpo. Kan noen svare meg på hva som skjer?🥺 Anonymkode: 8ab63...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Du er gravid...ville slutter å teste etter 14 dpo. Tester kan dessverre ikke gi deg noe indikasjon på ting. Be om blodprøver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Jeg har ikke testet det merket med strimmeltester, så vet ikke hvor godt de viser stigning. Stigning på testene kan også bli påvirket av hvor mye du har drukket, og hvor lenge urinen har vært i blæren. Så noen fasit har jeg ikke. Men hvis du ikke ser noen stigning over flere dager, kan det være en kjemisk graviditet. Da er det vanlig at man får mensen noen dager senere enn man pleier, for kroppen bruker litt tid på å forstå at dette ikke går. Håper selvfølgelig at det ikke er tilfellet her, og at testene bare er dårlige til å vise stigningen ❤️ Anonymkode: 8c07c...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har ikke testet det merket med strimmeltester, så vet ikke hvor godt de viser stigning. Stigning på testene kan også bli påvirket av hvor mye du har drukket, og hvor lenge urinen har vært i blæren. Så noen fasit har jeg ikke. Men hvis du ikke ser noen stigning over flere dager, kan det være en kjemisk graviditet. Da er det vanlig at man får mensen noen dager senere enn man pleier, for kroppen bruker litt tid på å forstå at dette ikke går. Håper selvfølgelig at det ikke er tilfellet her, og at testene bare er dårlige til å vise stigningen ❤️ Anonymkode: 8c07c...cb6 Tusen takk for svaret ditt❤️ Har opplevd en spontanabort sist jeg ble gravid, så håper virkelig jeg slipper det denne gangen. Men allikevel, takk for at du tok deg tid. Anonymkode: 8ab63...084 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar mommyaka skrev (59 minutter siden): Du er gravid...ville slutter å teste etter 14 dpo. Tester kan dessverre ikke gi deg noe indikasjon på ting. Be om blodprøver. Takk for svaret ditt og et godt tips å ta med seg videre❤️ Anonymkode: 8ab63...084 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for svaret ditt❤️ Har opplevd en spontanabort sist jeg ble gravid, så håper virkelig jeg slipper det denne gangen. Men allikevel, takk for at du tok deg tid. Anonymkode: 8ab63...084 Håper du slipper det ja! ❤️ Har opplevd det selv, og vet det føles skummelt å bli gravid på nytt. Du må gjerne skrive hvordan det går videre, kan godt være noe andre lurer på det samme. Anonymkode: 8c07c...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Håper du slipper det ja! ❤️ Har opplevd det selv, og vet det føles skummelt å bli gravid på nytt. Du må gjerne skrive hvordan det går videre, kan godt være noe andre lurer på det samme. Anonymkode: 8c07c...cb6 Tusen takk❤️ Det skal jeg gjøre! Anonymkode: 8ab63...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #8 Del Skrevet 3. februar Jeg opplevde det samme, og det endte i spontanabort dessverre. Spiren satt neste mnd, og babyen kommer hvert øyeblikk! Anonymkode: c8d3d...0bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #9 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg opplevde det samme, og det endte i spontanabort dessverre. Spiren satt neste mnd, og babyen kommer hvert øyeblikk! Anonymkode: c8d3d...0bf Uff, det var leit å høre❤️ Gratulerer med ny graviditet og lykke til med fødsel! Anonymkode: 8ab63...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Del Skrevet 3. februar Jeg har heller ingen erfaring med det merket du bruker, men jeg har 4 kjemiske graviditeter bak meg og dette tenker jeg: At streken er likedan på dag 15-17 kan være helt tilfeldig. Det er så kort tidsrom. Prøv å ta en ny test i morgen. Kanskje var tisset ditt litt mer utvannet den ene dagen. Variasjoner kan oppstå fra hver gang man tester. Så kan denne utviklingen kanskje minne om en kjemisk graviditet også. Synes de ser litt svake ut, til å være 17 dpo. Man kunne forventet at streken var mer tydelig nå. Men man skal ikke ta sorgene på forskudd heller. Akkurat nå er du gravid, så får vi bare håpe på det beste! Anonymkode: cfb9d...090 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har heller ingen erfaring med det merket du bruker, men jeg har 4 kjemiske graviditeter bak meg og dette tenker jeg: At streken er likedan på dag 15-17 kan være helt tilfeldig. Det er så kort tidsrom. Prøv å ta en ny test i morgen. Kanskje var tisset ditt litt mer utvannet den ene dagen. Variasjoner kan oppstå fra hver gang man tester. Så kan denne utviklingen kanskje minne om en kjemisk graviditet også. Synes de ser litt svake ut, til å være 17 dpo. Man kunne forventet at streken var mer tydelig nå. Men man skal ikke ta sorgene på forskudd heller. Akkurat nå er du gravid, så får vi bare håpe på det beste! Anonymkode: cfb9d...090 Tusen takk for denne fine meldingen❤️ For min egen del så klarer jeg nok ikke tenke at alt dette er positivt, fordi jeg har opplevd det engang før. Men allikevel er det viktig å ikke la testene være hovedfokuset når jeg ikke har noen tegn til spontanabort enda. Godt å høre det du sier, takk igjen! Anonymkode: 8ab63...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #12 Del Skrevet 4. februar Oppdatering💔 Anonymkode: 8ab63...084 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #13 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdatering💔 Anonymkode: 8ab63...084 Det var veldig leit å høre 💔 Håper kroppen ordner opp raskt, og at spiren snart sitter! Anonymkode: 8c07c...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 4. februar #14 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdatering💔 Anonymkode: 8ab63...084 Uff så leit. Kondolerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #15 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var veldig leit å høre 💔 Håper kroppen ordner opp raskt, og at spiren snart sitter! Anonymkode: 8c07c...cb6 Takk❤️ HCG på 25 bare. Anonymkode: 8ab63...084 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå