AnonymBruker Skrevet 27. februar #21 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ok, takk for svar var det enkelt å sy i stripene på tvers? Anonymkode: 46307...bc6 Bare hyggelig☺️ jeg har ikke kommet så langt enda, har kun strikket til den 5. fargen så langt, men jeg tror ikke det skal være så vanskelig å sy i stripene på tvers. Kan nok være lurt å bruke en ullnål, slik at man kan feste garnet skikkelig bak på nålen. Mulig jeg må bruke et par forsøk før jeg blir fornøyd, men er innstilt på å prøve selv før jeg eventuelt ber svigermor om hjelp😅 Anonymkode: ac534...7ed
AnonymBruker Skrevet 1. mars #22 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 8.49): Bare hyggelig☺️ jeg har ikke kommet så langt enda, har kun strikket til den 5. fargen så langt, men jeg tror ikke det skal være så vanskelig å sy i stripene på tvers. Kan nok være lurt å bruke en ullnål, slik at man kan feste garnet skikkelig bak på nålen. Mulig jeg må bruke et par forsøk før jeg blir fornøyd, men er innstilt på å prøve selv før jeg eventuelt ber svigermor om hjelp😅 Anonymkode: ac534...7ed Ja, kjekt å få det til sjøl. Lykke til Gleder meg til å strikke dette Anonymkode: 46307...bc6
AnonymBruker Skrevet 1. mars #23 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, kjekt å få det til sjøl. Lykke til Gleder meg til å strikke dette Anonymkode: 46307...bc6 Absolutt! Mye læring i å gjøre det selv. Tusen takk, lykke til du også☺️ Anonymkode: ac534...7ed
AnonymBruker Skrevet 23. april #24 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 20.01): Jeg har hatt det som tv-strikk, det er jo bare frem og tilbake, med av og til bytte av farger. Brukte ca 3 mnd, men strikket andre ting også i den perioden. Veldig fornøyd med pleddet. Ble litt garn igjen av stripefargene, men finull har jeg alltid bruk for, så ikke noe problem for min del. Anonymkode: d224c...bf0 Kan jeg spør hvilken pinnestr du brukte? Var garnet finull godt å strikke med? Anonymkode: 46307...bc6
AnonymBruker Skrevet 23. april #25 Skrevet 23. april Vampyrina skrev (På 21.2.2025 den 20.22): Jeg har nettopp begynt på dette! Planlegger å ha det som strikketøy innimellom andre ting 😁 Hei. Kan jeg spør om du avslutter rundene på en spesiell måte for at kanten skal bli fin? Feks ta en maske løst av eller lignende? Blir glad for svar. Anonymkode: 46307...bc6
Vampyrina Skrevet 23. april #26 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Kan jeg spør om du avslutter rundene på en spesiell måte for at kanten skal bli fin? Feks ta en maske løst av eller lignende? Blir glad for svar. Anonymkode: 46307...bc6 Jeg strikker alle masker helt vanlig, men jeg synes ikke kanten blir spesielt fin 😂
AnonymBruker Skrevet 23. april #27 Skrevet 23. april Vampyrina skrev (29 minutter siden): Jeg strikker alle masker helt vanlig, men jeg synes ikke kanten blir spesielt fin 😂 Ok er du fornøyd med teppet? Anonymkode: 46307...bc6
Vampyrina Skrevet 23. april #28 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ok er du fornøyd med teppet? Anonymkode: 46307...bc6 Har ikke strikket så langt på det enda☺️
AnonymBruker Skrevet 24. april #29 Skrevet 24. april Vampyrina skrev (På 23.4.2025 den 20.59): Har ikke strikket så langt på det enda☺️ Ok blir sikkert bra. Blir stripene forskjellige på rettsiden og vrangsiden? Anonymkode: 46307...bc6
AnonymBruker Skrevet 24. april #30 Skrevet 24. april Vampyrina skrev (På 23.4.2025 den 19.37): Jeg strikker alle masker helt vanlig, men jeg synes ikke kanten blir spesielt fin 😂 jeg leste et tips om å ta den siste masken løst av, med garnet foran arbeidet Anonymkode: 46307...bc6 1
monican94 Skrevet 24. april #31 Skrevet 24. april jeg skal begynne på det og kommer til å ta siste maske løst av med garnet foran arbeidet, så vanlig rett fra 1. maska, da blir kantene jevne og fine.
AnonymBruker Skrevet 25. april #32 Skrevet 25. april monican94 skrev (10 timer siden): jeg skal begynne på det og kommer til å ta siste maske løst av med garnet foran arbeidet, så vanlig rett fra 1. maska, da blir kantene jevne og fine. Takk for tips. Blir det en rettside og en vrangside på pleddet? Eller blir de like på begge sider? Anonymkode: 46307...bc6
AnonymBruker Skrevet 25. april #33 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk for tips. Blir det en rettside og en vrangside på pleddet? Eller blir de like på begge sider? Anonymkode: 46307...bc6 Det blir en rettside og en vrangside på pleddet☺️ Anonymkode: ac534...7ed
AnonymBruker Skrevet 10. mai #34 Skrevet 10. mai Vampyrina skrev (På 23.4.2025 den 20.59): Har ikke strikket så langt på det enda☺️ Hei. Tenker å høre med deg hvordan du skifter garn, og hvordan du fester løse tråder så det blir fint? Prøvd å søke på nettet, men finner ikke helt ut av det. Har strikket litt på pleddet, det blir fint Anonymkode: 46307...bc6
AnonymBruker Skrevet 11. juni #35 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 12.51): Hei. Tenker å høre med deg hvordan du skifter garn, og hvordan du fester løse tråder så det blir fint? Prøvd å søke på nettet, men finner ikke helt ut av det. Har strikket litt på pleddet, det blir fint Anonymkode: 46307...bc6 Jeg strikker det nå, har laget de tre første stripene. Jeg fester fargetråden ved å følge maskene på baksiden, opp og ned liksom. Når jeg bytter nøste på hovedfargen strikker jeg 5-7 masker med dobbel tråd, det viser ikke noe særlig på forsiden Anonymkode: d5708...cf0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå