Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere damer som har opplevd at mannen er utro; hvordan oppdaget du det? Avslørte du det eller avslørte han seg selv? Hvordan bør man gå fram for å finne ut av det, uten å bli "tatt" selv? Har prøvd med den "gode praten", redd det bare førte til at han skjuler sine spor enda bedre.

Anonymkode: 5ec76...976

Gjest takinova
Skrevet

Hva er den gode praten?

AnonymBruker
Skrevet
takinova skrev (6 minutter siden):

Hva er den gode praten?

Var ærlig og luftet den vonde følelsen jeg hadde av at noe var "galt" i forholdet vårt nå, at han hadde endret seg, og at jeg var redd for utroskap. Gjorde det på en "ikke anklagende" måte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var ærlig og luftet den vonde følelsen jeg hadde av at noe var "galt" i forholdet vårt nå, at han hadde endret seg, og at jeg var redd for utroskap. Gjorde det på en "ikke anklagende" måte. 

Ikke smart.

Anonymkode: d1887...fd6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså, vi hadde en "god prat" rundt dette, hvor han benektet utroskap. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk inn på hans tlf. Han hadde masse kyssebilder av de sammen etc. gikk aldri inn på hans tlf!! Jeg visste det, men fikk samtidig så sjokk at jeg nesten ikke kunne tro det.

Anonymkode: 8312a...7d5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ikke smart.

Det har jeg vel forsåvidt skjønt, men i min naivitet tenkte jeg å prøve med det "gode" først; kommunikasjon. Kom heller med et forslag til "hva nå"...

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det har jeg vel forsåvidt skjønt, men i min naivitet tenkte jeg å prøve med det "gode" først; kommunikasjon. Kom heller med et forslag til "hva nå"...

Ingen tilstår utroskap uten at de blir konfrontert med håndfaste bevis. Hvorfor tror du han er utro? Og hva gjør du hvis du finner bevis? Er det sånn at du går hvis han er utro men blir hvis han ikke er det? 

Det jeg prøver å si er at hvis du føler deg sikker så trenger du ikke bevis for å ta beslutningen om hva du skal gjøre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tilstår utroskap uten at de blir konfrontert med håndfaste bevis. Hvorfor tror du han er utro? Og hva gjør du hvis du finner bevis? Er det sånn at du går hvis han er utro men blir hvis han ikke er det? 

Det jeg prøver å si er at hvis du føler deg sikker så trenger du ikke bevis for å ta beslutningen om hva du skal gjøre.

Jeg håper jo innerst inne å ta feil. Vil ikke forlate ham på "feil grunnlag". Vi har mye bra i forholdet vårt også. Om det skulle vise seg å dessverre være tilfelle, må tiden vise hva jeg vil gjøre. Det vil jo avhenge av han og hva han evt er villig til også. Omfang, årsak osv vil jo også spille inn. Er jo ikke svart/hvitt dette.

Mistanker: ønsker ikke posisjonsdeling på maps, vil ikke ha snapkonto, så ser det dessverre ut til at han allikevel har en skjult konto. Tatt han i å lyve noen flere ganger, senest nylig da han sa han dro rett hjem etter et møte som var på kveldstid, bare litt rart at  kilometerstand på bilen viste stort avvik ift der han var. Skjuler tlf når han tekster. Sletter alt fra anropslogger til søkelogger. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper jo innerst inne å ta feil. Vil ikke forlate ham på "feil grunnlag". Vi har mye bra i forholdet vårt også. Om det skulle vise seg å dessverre være tilfelle, må tiden vise hva jeg vil gjøre. Det vil jo avhenge av han og hva han evt er villig til også. Omfang, årsak osv vil jo også spille inn. Er jo ikke svart/hvitt dette.

Mistanker: ønsker ikke posisjonsdeling på maps, vil ikke ha snapkonto, så ser det dessverre ut til at han allikevel har en skjult konto. Tatt han i å lyve noen flere ganger, senest nylig da han sa han dro rett hjem etter et møte som var på kveldstid, bare litt rart at  kilometerstand på bilen viste stort avvik ift der han var. Skjuler tlf når han tekster. Sletter alt fra anropslogger til søkelogger. 

Her kan du føle deg ganske sikker. Han skjuler noe for deg. Løgn i seg selv er alvorlig nok.

Du kan jo legge en tracker i bilen og følge etter ham, for eksempel. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det fremstår unektelig ganske mistenkelig 😢

Kan du koden på tlf hans? Ville forsøkt å få tak i den på et vis. 
Er han faktisk utro så vil det komme frem før eller siden. Ha tålmodighet 🙏

Anonymkode: cd276...ef2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får så vondt av deg… og selv sitter jeg med kunnskap om en bekjent som er utro mot sin mann… 

Elskeren er også utro mot sin kone.. Og verst av alt er at begge par er gode venner og er ofte sammen 😢

Er så i tvil om jeg skal si noe eller ikke. 
På den ene siden føles det feil å blande seg når jeg ikke har beviser- bare viten.. På den andre siden sitter det to mennesker som blir bedratt og som fortjener å vite sannheten..

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette var ikke lurt. Nå vet han at du har mistanke. Og han skjuler   det bedre fremover. 
Følg med på adferden hans, og hvordan han er med sin tlf. Se om han har begynt med noe «nytt» Annerledes humør osv

Anonymkode: 4dcb7...2fd

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lett å legge en tracker i bil, veske e.l. Når det er så åpenbart at han lyver for deg, synes jeg det er innafor å gjøre. Litt "psyko" sånn isolert sett, men her har jo du prøvd å ta det opp med han. Å bli utsatt av løgn og svik over tid er EKSTREMT skadelig. Og jeg mener du har rett til å finne ut av det. Finner du ut at han er utro, synes jeg ikke du skal jobbe så veldig mye for å forstå, unnskylde og tilgi. Det kan absolutt gå fint å tilgi utroskap, men når de ikke innrømmer noe før de blir tatt på fersken, er det et tydelig tegn på at du ikke kan stole på dem.

Anonymkode: 8afcd...a0c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg får så vondt av deg… og selv sitter jeg med kunnskap om en bekjent som er utro mot sin mann… 

Elskeren er også utro mot sin kone.. Og verst av alt er at begge par er gode venner og er ofte sammen 😢

Er så i tvil om jeg skal si noe eller ikke. 
På den ene siden føles det feil å blande seg når jeg ikke har beviser- bare viten.. På den andre siden sitter det to mennesker som blir bedratt og som fortjener å vite sannheten..

Den der var "lei" ja... Kan være veldig skummelt å blande seg inn, og ende opp med uvennskap og masse ubehageligheter. På den annen side skulle jeg jo selv ønske noen sa i fra til meg om de visste...Men, bevisene bør nok være veldig gode  før du tar sjansen på å sette vennskap på spill osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Lett å legge en tracker i bil, veske e.l. Når det er så åpenbart at han lyver for deg, synes jeg det er innafor å gjøre. Litt "psyko" sånn isolert sett, men her har jo du prøvd å ta det opp med han. Å bli utsatt av løgn og svik over tid er EKSTREMT skadelig. Og jeg mener du har rett til å finne ut av det. Finner du ut at han er utro, synes jeg ikke du skal jobbe så veldig mye for å forstå, unnskylde og tilgi. Det kan absolutt gå fint å tilgi utroskap, men når de ikke innrømmer noe før de blir tatt på fersken, er det et tydelig tegn på at du ikke kan stole på dem.

Anonymkode: 

Enig, det er ødeleggende i lengden, så noe må gjøres. Skal vurdere tipset, men bra drastisk er det 😬.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan ytrer man mistanke om utroskap på en "ikke anklagende" måte? Var du åpen for at det kan være helt andre grunner til at han har forandret seg, eller var det rett på utroskap?

• Liker 2
Skrevet

Legg AirTag i bilen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig, det er ødeleggende i lengden, så noe må gjøres. Skal vurdere tipset, men bra drastisk er det 😬.

Nei, det er ikke noe drastisk. Du kan kjøpe en tracker som ser ut som en powerbank eller noe annet og gjemme den i bilen. Så får du visshet.

I mellomtiden må du spille «ikke-mistenksom» alt du orker.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ænema skrev (1 minutt siden):

Legg AirTag i bilen.

Nei, det er ikke optimalt. Den har ikke gps og passer ikke så bra til å finne en bil.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...