Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med første trodde jeg det var jente, til jeg plutselig fikk et guttenavn i hodet, så viste det var gutt rett før ultralyd. Med nr 2 følte jeg og på et guttenavn, er gutt. Venter utålmodig på han nå.

Anonymkode: 26773...926

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var skråsikker på at det var gutt, og det stemte. 

Anonymkode: 2eee9...592

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bommet, vi ville ikke vite kjønnet på ul så jeg gikk i 9 mnd. med feil magefølelse😅

Anonymkode: 879df...f31

AnonymBruker
Skrevet

Her så var jeg veldig sikker med begge, og hadde rett med begge. Men sånn er jeg med nære venner og familie og, har hatt rett på alle sammen. 

Anonymkode: 298c0...d06

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 trodde og ønsket jeg jente - ble gutt

nr 2 ønsket jeg jente, men trodde gutt - ble jente 

nr 3 trodde og ønsket jeg  gutt - ble jente 

nr 4 ønsket jeg gutt, men trodde jente  - ble gutt

Så her stemte ingen av følelsene omtrent, og heller ikke symptomene i de forskjellige svangerskapene var likt for likt kjønn 🤣 men endte opp med 2 av hver og er kjempefornøyd med det❤️

Anonymkode: 13b4d...6d0

AnonymBruker
Skrevet

Var 100% sikker på gutt, var en jente.

Anonymkode: 8c9ea...1d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjettet rett 3/3 ganger. Fikk gutt først, var nok bare heldig med å gjette rett da. Jeg var mer kvalm med de to jentene. Siden det var annerledes enn med gutten, tippet jeg jenter.

Anonymkode: 18108...f29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært sikker på at jeg skulle bli guttemamma, men da jeg ble gravid var jeg sikker på at det var ei jente i magen. Vi fikk jente🌸 

Anonymkode: 04aa8...f4b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt noen følelse av det.

Det er nok bare tilfeldigheter, for det er jo ganske gode sjanser for å ha rett ;) 

Anonymkode: 6ff11...785

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 100% sikker på at det var jente. Kjente etter dypt fordi det burde kroppen klare. Det ble gutt, gitt. 

Anonymkode: 69c07...02e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde rett på tre av tre svangerskap. På de to første var jeg så sikker at jeg gikk til anskaffelse av ting til dette kjønnet lenge flør UL.

Aner ikke hvordan, men jeg bare viste hva som lå i magen, det var overhode ingen overraskelse på ultralyden. 

Anonymkode: 7b8fa...f4b

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om det var ønsket eller magefølelsen som gjorde det, men jeg trodde det var ei jente. Det stemte.

Anonymkode: 18a11...0d0

Skrevet

Jeg trodde vi skulle få to jenter, men neida. Det var feil. Bor en liten gutt i magen denne gangen ☺️ 

AnonymBruker
Skrevet

Er jo vanligvis lett å se på magen 🙂. Høy mage er gutt. Lav mage, og legger på seg på rumpe og hofter er jente 😉

Anonymkode: 34a80...b39

AnonymBruker
Skrevet

Har vært skråsikker begge ganger, og hatt rett begge ganger. Første gang var det helt utenkelig at det ikke var en gutt. Jeg var skråsikker. Det var en gutt :) 

Denne gangen sa magefølelsen 100% jente. Like skråsikker. Men prøvde å fortelle meg selv at det nok bare var "ønsketenkning" fordi vi hadde snakket mye om at det ville være koselig med en av hver. Venter en jente - så følelsen stemte denne gangen også😄 

Anonymkode: 99b06...5d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er jo vanligvis lett å se på magen 🙂. Høy mage er gutt. Lav mage, og legger på seg på rumpe og hofter er jente 😉

Fleste har jo så si ikke mage før de er på en ul der de kan få vite kjønn 😉 jeg er selv i uke 17 med nr 2 og skal på ordinær om 2 uker, har null mage. 

AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig ikke trua på at man har egentlig har intuisjon på slike ting.. men jeg har hatt rett alle 3 ganger (j,g,j) pluss at jeg var skråsikker på at det var tvillinger når jeg mistet i uke 10. Det stemte også. 

Anonymkode: 76c93...01b

AnonymBruker
Skrevet
PurpleTuliip skrev (16 minutter siden):

Fleste har jo så si ikke mage før de er på en ul der de kan få vite kjønn 😉 jeg er selv i uke 17 med nr 2 og skal på ordinær om 2 uker, har null mage. 

Da misforsto jeg alt 🙃. Trodde det handlet om å ikke vite kjønnet før fødsel 😂. Jeg ville ikke vite kjønnet, men visste at det var en gutt ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo i hvert fall bare tull. Det handler mer om mors kroppsfasong enn om barnets kjønn. Har man brede hofter/pærefasong, får man fort "jentemage", har man smale hofter, får man lettere "guttemage".

Dessuten synes jeg de færreste har veldig typisk det ene eller det andre, selv når de har kommet langt i svangerskapet. At det synes bakfra at man er gravid, f.eks. - som skal være et tegn på jente - er jo veldig sjelden. Nesten ingen som blir så kulerunde :P 

Anonymkode: 6ff11...785

AnonymBruker
Skrevet

Var skråsikker på begge og hadde rett på begge (har både gutt og jente).

Alle rundt meg, inkludert mann og større barn, var uenige med meg om kjønn på nr 2, men jeg bare VISSTE. Helt sært. 

Anonymkode: 26838...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...