AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Jeg skjønner hvordan jeg øker mtp hvordan jeg henter opp masker, men jeg forstår ikke om jeg skal øke med 2 masker på samme runde? Skal jeg øke med en maske i starten, og en maske i slutten av omgangen? Og så strikke 2 cm videre, og så øke med 2 masker på neste runde? Anonymkode: 40b8a...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Du strikker en vrang så øker du med en, strikk glattstrikk rundt og så øker du igjen på den siste før vrangmasken igjen. Så ja, 2 msk økning på den samme runden. Ganske standard måte å øke på Anonymkode: dde85...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Ja, en i starten og en i slutten på runden. Og så strikker du rett i 2 cm, før du øker på samme måte igjen 😊 Anonymkode: b50ce...97f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du strikker en vrang så øker du med en, strikk glattstrikk rundt og så øker du igjen på den siste før vrangmasken igjen. Så ja, 2 msk økning på den samme runden. Ganske standard måte å øke på Anonymkode: dde85...353 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, en i starten og en i slutten på runden. Og så strikker du rett i 2 cm, før du øker på samme måte igjen 😊 Anonymkode: b50ce...97f Takk for svar! Jeg fant ut av det selv også, det gikk opp et lys for meg da jeg leste den delen av oppskriften høyt for meg selv🙈🤦♀️ Jeg er ganske nybegynner, og jeg er overforsiktig mtp å gjøre feil. Da jeg har brukt masse tid på å rekke opp pga feil😅 Anonymkode: 40b8a...b83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 12.31): Takk for svar! Jeg fant ut av det selv også, det gikk opp et lys for meg da jeg leste den delen av oppskriften høyt for meg selv🙈🤦♀️ Jeg er ganske nybegynner, og jeg er overforsiktig mtp å gjøre feil. Da jeg har brukt masse tid på å rekke opp pga feil😅 Anonymkode: 40b8a...b83 Det er helt greit å rekke opp! Da får du repetert og lærer mer! 😃 Anonymkode: 9749c...ef9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 12.31): Takk for svar! Jeg fant ut av det selv også, det gikk opp et lys for meg da jeg leste den delen av oppskriften høyt for meg selv🙈🤦♀️ Jeg er ganske nybegynner, og jeg er overforsiktig mtp å gjøre feil. Da jeg har brukt masse tid på å rekke opp pga feil😅 Anonymkode: 40b8a...b83 All vellykket strikking av plagg er først masse mattmatikk og så masse opprekking. Hvordan skal du ellers sikre at resultatet er en genser e.l. som passer akkurat dine skuldre, midje, byste, livvidde etc? Anonymkode: 8b761...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar Har strikket i tiårsvis, og kan trøste deg med at det hender jeg må rekke opp ennå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå