AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Min tinnitus kommer i syklus på 7 dager, der jeg har 7 gode dager og 13 dager der djevelens orkester virkelig får utfolde seg. På de gode dagene blir ikke tinnitus verre uansett hva jeg gjør, men på de dårlige dagene tåler ikke hodet noenting. Finner ikke ut hva som er årsaken til dette. Har noen peiling? Anonymkode: 54973...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Min tinnitus kommer i syklus på 7 dager, der jeg har 7 gode dager og 13 dager der djevelens orkester virkelig får utfolde seg. På de gode dagene blir ikke tinnitus verre uansett hva jeg gjør, men på de dårlige dagene tåler ikke hodet noenting. Finner ikke ut hva som er årsaken til dette. Har noen peiling? Anonymkode: 54973...250 Mann/kvinne. Alder? Årsak? Anonymkode: 8e751...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Min tinnitus kommer i syklus på 7 dager, der jeg har 7 gode dager og 13 dager der djevelens orkester virkelig får utfolde seg. På de gode dagene blir ikke tinnitus verre uansett hva jeg gjør, men på de dårlige dagene tåler ikke hodet noenting. Finner ikke ut hva som er årsaken til dette. Har noen peiling? Anonymkode: 54973...250 Om du er kvinne kan det være syklus og ubalanse i hormonene. Anonymkode: 370a5...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mann/kvinne. Alder? Årsak? Anonymkode: 8e751...9ca Kvinne, 53 år og tinnitus etter covid Ts Anonymkode: 54973...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om du er kvinne kan det være syklus og ubalanse i hormonene. Anonymkode: 370a5...f85 Jeg er omtrent ferdig med overgangsalderen (tror jeg) og har ikke mensen lenger Ts Anonymkode: 54973...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinne, 53 år og tinnitus etter covid Ts Anonymkode: 54973...250 Da kan dette være hormonstyrt. Det kan og skyldes spesielle ting som provoserer det frem. Har du vært hos øre-nese-hals spesialist? Hvis ikke så er det stedet å begynne. Anonymkode: 8e751...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kan dette være hormonstyrt. Det kan og skyldes spesielle ting som provoserer det frem. Har du vært hos øre-nese-hals spesialist? Hvis ikke så er det stedet å begynne. Anonymkode: 8e751...9ca Har vært hos ønh og vært på masse kurs, men de vet ikke hvorfor noen dager er bedre enn andre dager. Ts Anonymkode: 54973...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vært hos ønh og vært på masse kurs, men de vet ikke hvorfor noen dager er bedre enn andre dager. Ts Anonymkode: 54973...250 Siden du har hatt covid så kan det rett og slett være ett påvirket nervesystem som forårsaker det. Det er jo ingenting som syntes på bilder eller teste, Jeg har ME og fikk tinnitus når jeg ble syk, har det konstant men mer i perioder når formen er dårligere. Anonymkode: 370a5...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå