AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hvordan er det for dere? Jeg er 21 år og har hatt p-stav. Er Cerazette en vanlig pille å gi til ungdom? Jeg føler ikke at fastlegen min er helt oppdatert. Anonymkode: 2b48a...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er i begynnelsen 30-åra, men har gått på cerazette siden jeg var 23. Anonymkode: 7a86e...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Jeg brukte de når jeg var 16/17, er 27 nå☺️ gikk fint! Fikk en del søtsug og gikk opp i vekt, men om det er de eller ikke er usikkert. Ble raskt gravid etter jeg sluttet på de (måneden etter) Anonymkode: 7d34c...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Cerazette er noe av det beste du kan bruke når det kommer til prevensjon i tablettform. Lite hormoner, men alle fordelene ved vanlig p-pille. Anonymkode: 00282...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå