Gå til innhold

Fødesituasjonen i Oslo og Norge!


mrs. frost

Anbefalte innlegg

Underskriftskampanjen som det ligger link til under er nå å lese om i dagbladet.no:

länkarna borttagna

:klappe::klem:

Underskriftskam panjen ligger her:

länkarna borttagna

Iflg initiativtaker er kanskje Dagbladet intr. i å følge opp med resten av landet hvis de får konkrete tips!

Så her er utfordringen til alle dere som ikke er fornøyd med det lokale tilbudet!!

La oss sette fødeplasser på politisk dagsorden over hele landet!!

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrev meg på tidlig i dag, og allerede et par timer etter på er antallet kommet opp i 100 mer! Så her er det bare å hive seg på jenter!

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har oppdatert nettsidene i dag. Gi meg gjerne tilbakemelding!

Se spesielt: xxxx

Ingeborg AV

länkarna borttagna

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Ingeborg AV

Vil bare tipse andre som ønsker å starte underskriftsaksjoner om denne siden:länken borttagen

Jeg har ikke testa den sjøl i og med at jeg allerede har lagt ut oppropet på petitiononline, men den ser bra ut i hvert fall. Petitononline er litt rotete og forvirrende, bra det er kommet en norsk tjeneste!

länken borttagen finnes også, men jeg fikk intrykk av at der lå det mye useriøst...

Håper flest mulig engasjerer seg for en bedre fødselsomsorg der dere bor og ellers i landet! Og husk: (länken borttagen) nettsiden min samler jeg nyheter om fødesituasjonen i andre deler av landet. Jeg er spesielt interessert i andre aksjoner om bevaring eller bedring av fødselsomsorg o.l.! Håper flest mulig sender meg tips! Samlinga vil bli overlevert Sylvia Brustad!

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inläggen redigerade i enlighet med Kvinneguidens regler:

"Det er ikke tillatt å bruke diskusjonsforumet for å samle inn veldedighetsgaver og/eller underskrifter."

/Furstina (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...