Gjest Ole Skrevet 2. mars 2006 #1 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg bare tenker at det må være utrolig fint å ha en jobb (man trives med). Da får man penger, man får råd til å kunne gjøre morsomme ting, man slipper å gruble hele dagen og å ligge våken om nettene, man kan prate med kolleger, man slipper å føle seg dum når man treffer gamle kjente, man kan ha tro på fremtiden, og treffer man ei søt jente, kan man prate med henne uten å måtte føle seg som en idiot. De som har en jobb (de trives med) er veldig heldige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 3. mars 2006 #2 Del Skrevet 3. mars 2006 Aetat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #3 Del Skrevet 3. mars 2006 Aetat ← Meld deg på et Arbeidsplanleggingkurs hos aetat! Det gjorde jeg og har akkurat fått min første jobb (er 20). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #4 Del Skrevet 3. mars 2006 Jepp, det er fint å ha jobb. Jeg var heldig og fikk min første jobb som attenåring, direkte fra skolen. Tenkte ikke på hvor fint det var før jeg ti år senere ble arbeidsledig. Da skjønte jeg at jobben betydde mye, mye mer enn lønna inn på konto hver måned. Det ble dager da jeg ikke hadde noen å prate med, av og til gikk det en hel dag uten at jeg åpnet kjeften! Gikk opp for meg at jobben også er et sosialt sted, man har i det minste noen å prate med i løpet av dagen. Ang. det å trives på jobb, jeg tror det har noe med ens egen innstilling å gjøre. Jeg har hatt mange forskjellige jobber, men har trivdes alle steder. Lar meg ikke påvirke av kolleger som syter og klager. Lykke til med jakten på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #5 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har jobb, men vil så veldig gjerne bytte i noe som er mer relevant for utdanninga mi.. Ikke så lett, vanskelig å få seg en relevant jobb. Og når man prøver og prøver, men får avslag på avslag, så gjør ikke det akkurat underverker med selvtilliten heller.. Man føler jo at man kan og vil, og at man har mye å bidra med, om man bare hadde fått sjansen, ikke sant.. Jeg ser på alle de som har ok jobber rundt om kring, og tenker, hva har de som ikke jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #6 Del Skrevet 3. mars 2006 ...i mellomtiden kan jeg anbefale å ta kontakt emd Frivillighetssentralen i kommunen, alltids noen eldre og andre som trenger hjelp med praktisk gjøremål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #7 Del Skrevet 8. mars 2006 Angående trivsel på jobben, hva gjør jeg med alle som baktaler på jobben min?? Jeg sier at jeg ikke vil høre, at jeg bare blir frustrert og at jeg ikke får gjort noe med det, men at de må si det til lederen vår, som faktisk har makt og autoritet til å få gjort noe med saker og ting! Men det gjør de ikke! Må jeg bli SINT? Hva er oppskriften? Dette har gått så langt at jeg ikke orker mer. Det er som en verkebyll som bare blir større og større, den eneste løsningen jeg ser er at alle samles og legger alle kortene på bordet, briste eller bære.. Er det noen som har synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #8 Del Skrevet 8. mars 2006 Vi må alle kjempe oss fram til det vi ønsker. Vi som har jobb har kanskje ikke alltid hatt det. Men hvis vi står uten, må vi finne en strategi og jobbe mot målet. Ingenting kommer gratis eller faller ned i hendene på oss. Vi må jobbe hardt for absolutt alt. Du spør hva som skiller deg fra andre: kanskje pågangsmot, initiativ, positivitet og innsatsvilje? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå