AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #81 Del Skrevet 23. desember 2024 Huldra-78 skrev (Akkurat nå): Er det ikke ofte sånn med de fleste? Man blir kjent, man finner felles interesser, det er en kjemi og pooof! Så slår det gnister... Eller mener du at man kun skal se på utseendet og ikke noe mer? Er det virkelig et tap at man velges fordi det var mer enn kun uteendet som falt i smak hos en partner? Og forresten... Hvor mange "perfekte" mennesker er det i verden? Det er et tap. I tillegg vil kvinnen i et slikt forhold ofte hatt langt flere sexpartnere enn mannen, noe som skaper en ujevn balanse og potensiell usikkerhet hos mannen. Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #82 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er et tap. I tillegg vil kvinnen i et slikt forhold ofte hatt langt flere sexpartnere enn mannen, noe som skaper en ujevn balanse og potensiell usikkerhet hos mannen. Anonymkode: 25509...196 Det beste er om mannen og damen klaffer raskt og har tilsvarende erfaring. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #83 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): "Mann som antagelig ikke velges til tilfeldig sex, men hans gode egenskaper kan gjøre ham attraktiv til forhold" Menn: Er dette en kategori du ville likt å bli plassert i? Anonymkode: 25509...196 Hvorfor antar du at alle menn drømmer om tilfeldig sex? Eller drømmer om kvinner som liker tilfeldig sex (med dem)? Anonymkode: 1ed51...6f1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra-78 Skrevet 23. desember 2024 #84 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er et tap. I tillegg vil kvinnen i et slikt forhold ofte hatt langt flere sexpartnere enn mannen, noe som skaper en ujevn balanse og potensiell usikkerhet hos mannen. Anonymkode: 25509...196 Jeg syns du skal jobbe med deg selv i det nye året. Lenge og grundig... Du er vel en av de som stadig starter tråder om antall partnere, og hvor verdiløse kvinner er. Med mindre de har perfekt utseende, er jomfru og en sexgudinne i senga.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #85 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor antar du at alle menn drømmer om tilfeldig sex? Eller drømmer om kvinner som liker tilfeldig sex (med dem)? Anonymkode: 1ed51...6f1 Her handler det om å ikke være attraktiv nok. At man blir attraktiv "på sikt" eller over en lengre periode er ikke særlig appelerende. I mellomtiden vil den andre ha kost seg med folk som var attraktive nok 🙄 Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #86 Del Skrevet 23. desember 2024 Huldra-78 skrev (2 minutter siden): Du er vel en av de som stadig starter tråder om hvor verdiløse kvinner er med mindre de har perfekt utseende, er jomfru og en sexgudinne i senga.... Dette stemmer ikke i det hele tatt. Jeg er mye mer komfortabel rundt damer med alminnelig utseende enn såkalt "pene" damer, som ofte har ufyselig personlighet og betydelige ego problemer. Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra-78 Skrevet 23. desember 2024 #87 Del Skrevet 23. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette stemmer ikke i det hele tatt. Jeg er mye mer komfortabel rundt damer med alminnelig utseende enn såkalt "pene" damer, som ofte har ufyselig personlighet og betydelige ego problemer. Anonymkode: 25509...196 Men du drømmer om å få knulle disse perfekte damene? Er det det prøver å si? Og nå er du er sur fordi de ikke vil knulle deg? Endret 23. desember 2024 av Huldra-78 Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #88 Del Skrevet 23. desember 2024 Huldra-78 skrev (3 minutter siden): Men du drømmer om å få knulle disse perfekte damene? Er det det prøver å si? Men du er sur fordi de ikke vil knulle deg? Jeg er ikke kresen, det er det andre som er. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra-78 Skrevet 23. desember 2024 #89 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke kresen, det er det andre som er. Anonymkode: 25509...196 Akkurat.. Du er sur fordi damer sier nei til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #90 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke kresen, det er det andre som er. Anonymkode: 25509...196 Men hvem er du mest tiltrukket av. Husk damer er heller ikke "kresne" i forhold i følge deg. Skal ei dame bli tatt til takke med for sex bare fordi du er relativt villig men ikke virkelig liker henne? Høres nå kjipt ut.. Anonymkode: 479a6...b43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 23. desember 2024 #91 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kommer da helt an på mannen. Om det går til hodet på ham, og om han finner det han evt ser etter i ei dame. Anonymkode: 1ed51...6f1 Ja det kan jo være sant. Men vanskelig å vite om det er genuint eller skuespill så velger ofte å være på den sikre siden å utelukke kjekkaser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #92 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Alle kan ha en annen smak enn de ble sammen med. Anonymkode: 479a6...b43 Snakk om å ta til takke med. Forklar. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #93 Del Skrevet 23. desember 2024 Huldra-78 skrev (4 minutter siden): Akkurat.. Du er sur fordi damer sier nei til deg Jeg prøver meg ikke, men er 99% sikker på hva som venter hvis jeg gjør det. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #94 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hvem er du mest tiltrukket av. Husk damer er heller ikke "kresne" i forhold i følge deg. Skal ei dame bli tatt til takke med for sex bare fordi du er relativt villig men ikke virkelig liker henne? Høres nå kjipt ut.. Anonymkode: 479a6...b43 Jo damer er veldig kresne. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #95 Del Skrevet 23. desember 2024 Ænema skrev (4 minutter siden): Ja det kan jo være sant. Men vanskelig å vite om det er genuint eller skuespill så velger ofte å være på den sikre siden å utelukke kjekkaser Et kompromiss. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #96 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Her handler det om å ikke være attraktiv nok. At man blir attraktiv "på sikt" eller over en lengre periode er ikke særlig appelerende. I mellomtiden vil den andre ha kost seg med folk som var attraktive nok 🙄 Anonymkode: 25509...196 Jaha. Jeg skjønnet at du ikke skjønner at folk faller for folk av ulike årsaker. Selv fant jeg min kjære usett på nett. Anonymkode: 1ed51...6f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 23. desember 2024 #97 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Les de to første avsnittene du skrev: "Det er ikke noe type utseende som er aktuelt for sex men ikke for forhold. 1. Mann man tenner på og ikke passer sammen med: muligens aktuell for mindre forpliktende relasjon. 2. Mann man tenner på og passer sammen med: muligens aktuell for forpliktende forhold." Anonymkode: 25509...196 Come on. Legg godviljen til. Menn man er tiltrukket av fysisk: kan være forholdsmateriale hvis man liker personligheten. Hvis ikke man liker personligheten er de kanskje ikke forholdsmateriale men man kan ha det fint/gøy/koselig sammen på en mer kortvarig basis. Står ingenting i innlegget mitt som tilsier at jeg/kvinner søker en annen type utseende for sex enn for forhold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #98 Del Skrevet 23. desember 2024 Bimbo skrev (11 minutter siden): Come on. Legg godviljen til. Menn man er tiltrukket av fysisk: kan være forholdsmateriale hvis man liker personligheten. Hvis ikke man liker personligheten er de kanskje ikke forholdsmateriale men man kan ha det fint/gøy/koselig sammen på en mer kortvarig basis. Står ingenting i innlegget mitt som tilsier at jeg/kvinner søker en annen type utseende for sex enn for forhold. Hva er en typisk, fysisk tiltrekkende mann? Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #99 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo damer er veldig kresne. Anonymkode: 25509...196 Nei det er de ikke. Jeg har da livs erfaring og sett mye rart her i livet. Anonymkode: 479a6...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 24. desember 2024 #100 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er en typisk, fysisk tiltrekkende mann? Anonymkode: 25509...196 Litt vanskelig å beskrive egentlig, for jeg kan bli tiltrukket av en og ikke av en annen, der du eller andre menn kanskje hadde syntes de var i samme «liga». Men jeg personlig ser mer på kropp enn ansikt. Liker et gjennomsnittlig fjes, gjerne skjegg. Maskulin kropp med muskler fra fysisk arbeid eller lett styrketrening. Utstråling og fremtoning betyr mer enn genetikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå